היישום אינו מחובר לאינטרנט

משפט בינלאומי פומבי - מעמדה של ירושלים

עבודה מס' 020430

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תיאור מעמדה המשפטי של ירושלים על פי המשפט הבינלאומי והישראלי, תוך דיון בהתפתחויות שחלו בשני מישורי משפט אלה.

2,165 מילים ,1 מקורות ,1995

תקציר העבודה:

עבודה זו עונה על השאלה:
נא לתאר את מעמדה המשפטי של ירושלים על פי המשפט הבינלאומי ועל פי המשפט הישראלי, תוך דיון בהתפתחויות שחלו בשנים האחרונות בשני מישורי משפט אלה.

קטע מהעבודה:

הציבור בישראל סבור כי מלחמת ששת הימים שינתה כליל את המצב המדיני במזרח התיכון, וצריכה להביא לשינוי משפטי של האיזור. כך גם היו רוצים קברניטי המדינה אולם החוק הבינלאומי מציב כמה קשיים.

החוק העיקרי בענייננו הוא חוק יסוד "ירושלים בית ישראל" שהתפרסם ב- 1980. חוק קובע בזו הלשון: "ירושלים השלמה והמאוחדת היא בירת ישראל". בהמשך מדובר על המקומות הקדושים ועל העדיפות שתינתן לירושלים מבחינת פיתוחה. אלם עוד קודם היתה התייחסות לעיר.

תגים:

עיר · צדק · דין · ציון · חוקים · ישראל · דוד

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "משפט בינלאומי פומבי - מעמדה של ירושלים", סמינריון אודות "משפט בינלאומי פומבי - מעמדה של ירושלים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.