היישום אינו מחובר לאינטרנט

הגשת תקציב לפעילות חברתית של שכבת י'

עבודה מס' 032751

מחיר: 179.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הגשת תקציב לפעילות חברתית של שכבת י' הגדרת מושגי מפתח, כגון:"תקציב", "תקציב תוספתי", "תקציב על בסיס 0" וכד'.

2,278 מילים ,6 מקורות

תקציר העבודה:

השנה אני משמשת כרכזת שכבת י' בבי"ס התיכון מקיף ביהוד. סביר להניח שאמשיך עם השכבה עד י"ב. תפקיד ביה"ס הוגדר מהמדיניות החינוכית שהוצבה במשך שנים ע"י הנהלת ביה"ס נציגות המורים ועד ההורים השכבתי וועד ההורים ונציגות תלמידים.
מרכזת שכבה עוסקת כראשונה בין שווים (עם מחנכי הכתות) לביצוע התכוניות החינוכיות תרבותיות של תלמידי השכבה (בשכבה 582 תלמידים ב- 16 כתות הומוגניות).
בנוסף לכך, היא כתובת אליה פונים הורים שלא פתרו את בעיות ילדיהם באמצעות מחנך הכתה. היא משמשת כחברת הנהלה מורחבת על מנת לא לחרוג ממדיניות גלובלית של ביה"ס ועל מנת שתהיה המשכיות בתכנון וביצוע פעילויות החינוכיות תרבותיות של השכבה.
היא נציגה הנהלת ביה"ס במפגשים עם ועד ההורים השכבתי, בנוסף על כך היא נמצאת בקשר קבוע עם יועצת השכבה לגבי מתן וקבלת אינפורמציה על תלמידים שזקוקים לטיפול יחודי או נוסף. באינפורמציה זו שותפה או שותף כל מחנך לגבי תלמידיו בכתתו.
רכזת השכבה עובדת בשיתוף פעולה מלא עם מועצת התלמידים השכבתית בתכנון ובביצוע פעילויות השותף.
היא דואגת יחד עם כל מחנך לאקלים לימודי הולם בכל כיתה, מטפלת בבעיות משמעת של תלמידים בשכבה אך אין היא מטפלת בבעיות מתודיות ודדאקטיות המתעוררות עם מורים מקצועיים. טיפול זה היא מעבירה לסגן לעניינים פדגוגים.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. סקירה ספרותית
3. הגשת תקציב לשכבת י'
4. סיכום
5. ביבליוגרפיה

מקורות:

איינהורן, ר. (1997). המחיר להלכה ולמעשה. צ'ריקובר.
אינגבר, י. (1994). ניתוח דו"חות פיננסיים. המכון לפריון העבודה והיצור.
שוערי פנסו בן ציון, מכללת "דרבי" ישראל.
Herzlinger, R. & Nitterhouse, D. (1994). Financial Accounting and Managerial Control for Nonprofit Organizations. South-Western Publishing.
Levacic, R. (1995). Local Management of Schools. Open University Press.
Levacic, R. (Ed.) (1989). Financial Management in Education. Open University Press.

תגים:

חשבונאות · מימון · תקצוב

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הגשת תקציב לפעילות חברתית של שכבת י'", סמינריון אודות "הגשת תקציב לפעילות חברתית של שכבת י'" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.