היישום אינו מחובר לאינטרנט

קבוצות אינטרסים - החברה להגנת הטבע

עבודה מס' 020130

מחיר: 179.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת פעילותה של קבוצת מטרה למען איכות הסביבה תוך ניסיון לבחון את מידת פעילותה הציבורית והפוליטית, והצלחתה לרתום את הציבור.

3,513 מילים ,5 מקורות

תקציר העבודה:

החברה להגנת הטבע הוקמה שנת 1953 כחברה ציבורית וולונטרית, לא פוליטית ולא למטרות רווח כדי לשמור על ערכי הטבע והנוף של הארץ, ולטפח בקרב הציבור את הזיקה לנופי הארץ ולתולדותיה.
החברה להגנת הטבע רשמה לעצמה לא מעט הישגים בתחום שמירת הטבע, מאז הקמתה, למשל הגנה על פרחי בר, הקמת שמורת החולה כשריד לחי והצומח של האגם, הסדרת טיולים בנגב בתאום עם צה"ל בשטחי אש, מניעת פגיעה בטבע על ידי צה"ל ועוד.
בשנת תשנ"ה מנתה החברה כ-60 אלף חברים, מבוגרים ובני נוער, ועוד רבים אחרים משתתפים בפעולותיה. רוב האנשים המשתתפים בפעילויותיה הם בעלי מכנה משותף, המגבש קבוצת אינטרס הוא שמירה על הקיים בנושאי טבע ומניעת נזקים.
אולם לא כול החברים פועלים במישור שמירת הטבע; חלקם חברים רק על מנת להתעדכן בנושאי טבע ולטייל בהנחה בטיולי החברה.
מכל מקום זוהי קבוצה היות ואינה "רצה" לכנסת ומטפלת במכלול ענינים מצומצם יותר, ואפשר אולי לשייך אותה לתנועה חברתית, אלמלא פעולותיה הנושאות אופי מחאתי ואינטרסנטי.

מטרת עבודה זו היא לסקור את פעילותה של החברה תוך ניסיון לבחון את מידת פעילותה הציבורית והפוליטית, ומידת הצלחתה של הקבוצה לרתום את המערכת הציבורית והפוליטית למטרותיה.

ראשי פרקים:
1. מטרת העבודה
2. הקדמה- בעיות איכות הסביבה בישראל
3. מבנה הקבוצה ופעילותה
4. פעילויות למען שמירת הסביבה
5. הערכה מסכמת
6. רשימת מקורות

תגים:

שמירת · להגנת · איכות · לחץ · הטבע · טבע · החברה · השפעה · הסביבה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "קבוצות אינטרסים - החברה להגנת הטבע", סמינריון אודות "קבוצות אינטרסים - החברה להגנת הטבע" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.