עבודות [1180-1188] מתוך 3544 :: [עמוד 132 מתוך 394]
<< עמוד קודם :: עבור לעמוד: 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 :: עמוד הבא >>

 

עבודה מס' 66869 SHOPPING CART DISABLED
תכנון קמפיין יחסי ציבור למותג (פיקטיבי) חדש בשוק, 2004.
תכנית מפורטת למסע יחסי ציבור למוצר סלולרי בשם Free Cell.
9,576 מילים (כ-29.5 עמודים), 7 מקורות, 571.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
חברת FCI , חברת הבת של FCA - Free Cell America, חברה הפועלת בארצות הברית ומתמחה בייצור מכשירי קשר ורדיו, בינהם מכשירי טלפון ניידים (מכשירים סלולריים). החברה הרחיבה את פעילותה והקימה מפעל גם בישראל, בעקבות זכייתה במכרז של מערכת הביטחון לייצור מכשירי קשר. כל מוצריה מיוצרים בישראל, כשחלק מהרכיבים מיובאים מארצות הברית, מחברת האם, בעלות אפסית. לאחר התבססות כלכלית של החברה בארץ, החליטה החברה להרחיב את תחום הפעילות שלה גם לייצור אזרחי של מכשירי טלפון נייד.
חברת FCI קמה במטרה לשנות את התפישה בשוק, להיכנס ולהתבסס בשוק הפרטי, ברמה שתערער את מעמדן של החברות הסלולריות ויצרניות המכשירים הסלולריים, ותגרום לתחרות חדשה, שחברת FCI תוביל בה את הערכים, התפישות וההכנסות.
מדובר במטרת על, המתארת את הרציונאל של החברה - לגרום לשוק הישראלי לשנות את התפישה המקובעת בשוק הסלולרי, בו מכשיר חייב ללכת עם חברה והתחייבות. ניתן לקבל את אלה בנפרד ובשירות טוב יותר משני הצדדים: יצרניות המכשירים והחברה המספקת את השירותים. בעצם, מטרתה של החברה לקדם את חופש הבחירה של הלקוח, ולמנוע מחברות פרטיות לנצל הסכמים בניהן על חשבון האפשרות של הלקוח לבחור בעצמו איזו חברה תספק לו שירותים. החברה יכולה להוכיח ללקוח שהוא באמת במקום הראשון, כך שרצונותיו וצרכיו לא באים על חשבון יכולת החברה להרוויח. החברה מתחייבת בזאת לשמר את ערך זכות הבחירה של הלקוחות שלה, ולגרום לתחרות בשוק, שתוביל בסופו של דבר לעמידה בראש גישה חדשה בשוק הסלולרי מבחינת השירות ומבחינת איכות המכשירים (רייכר, 1993).
מטרות מערך יחסי הציבור של החברה, כמו כל מערך יחסי ציבור של חברה מסחרית באשר היא, נועדו להשלים את מערכת הפרסום והשיווק בדרכים שיעבירו מסרים אמינים ואהודים על החברה. בצורה כזו, יכולה לחסוך החברה כסף רב ואף להגיע למטרות רבות יותר בזמן קצר יותר. (כספי ולימור, 1993; קריים, 2001).

תוכן עניינים:
א. מבוא
1. תיאור הארגון ומוצריו
2. הרציונל לבחירת האסטרטגיה השיווקית של הארגון
3. סביבת המתחרים
4. ניתוח וגיבוש הנתונים שנחקרו לצורך הקמפיין
ב. מטרות
5. הרציונל לתכנון מסע יחסי הציבור
6. מטרות ויעדי החברה ומסע יחסי הציבור
7. המסר התקשורתי
8. הגדרת קהל היעד
9. טווח הזמן לביצוע התכנית
10. האמצעים הנדרשים להשגת המטרה
ג. בניית לוח זמנים
תאריך יעד שנבע לשם השגת המטרה הסופית; תאריך תחילת הפעלת התכנית; משך זמן הפעלת תכנית יחסי ציבור לשם השגת המטרות המוגדרות; היערכות למקרה של שיבושים חיצוניים ושינויים בלוח הזמנים;
ד. תכנון ותיאום
11. מרכיבי המטרות והיעדים
12. מיפוי אמצעי התקשורת
13. מיפוי ערוצי השיווק
14. מיפוי ובחירת האנשים לראיונות האמצעי המדיה ובערוצים השונים
15. כתיבת הודעה לעיתונות
16. תכניות נוספות
אחריות לכותבי מאמרים, דעות קוראים, מכתבים למערכת; רעיונות יצירתיים ליזמות ואירועים; תכנון אישים משולבים באירועים; פעולות קהילתיות;
ה. אחריות, ביצוע ומעקב
מינוי דוברים; מינוי שותף בגיבוש והכנת תכנית יחסי הציבור; הכנת תקציב מפורט הנדרש לביצוע התכנית; מינוי מוסמך לאישור תכנית יחסי הציבור; מינוי מטעם הארגון על ביצוע ודו"ח מעקב; תכנון פגישות עם הצוות הממונה לדיון בפעולות שבוצעו ושינויים נדרשים; אחראי סיכונים והיערכות;
ו. סיכום
ז. מקורות
ח. נספחים

מתוך העבודה:
בפועל, כל אחד יכול להשתמש במכשירים הסלולרים שהחברה מייצרת. לעומת זאת, המחיר המוזל של המכשיר עלול להרחיק אוכלוסיות מסוימות, כמו למשל - אנשי עסקים או אוכלוסייה במעמד כלכלי גבוה מאד, שהמכשיר מהווה עבורם סמל סטטוס הרבה יותר מאופנה יוקרתית ומושכת.
מי שכן יכול ליהנות מיתרון המחיר של מכשירי החברה הם: תלמידים - יסודי, חטיבת ביניים ותיכון; חיילים; סטודנטים; הורים; אוכלוסייה בעלת אמצעים כלכליים נמוכים ואוכלוסייה בעלת אמצעים ממוצעים ומעלה; חברות סלולריות או משווקים; חברות וועדי עובדים; תיירים; בעלי עסקים קטנים; עובדים זרים; חברות בינלאומיות.
 
עבודה מס' 66868 SHOPPING CART DISABLED
קמפיין הדור השלישי של החברות "אורנג'" ו"פלאפון", 2005.
הצגה וניתוח ביקורתי של שני הקמפיינים הפירסומיים.
2,517 מילים (כ-7.5 עמודים), 15 מקורות, 131.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
בעבודה זו בחרנו להציג את קמפיין הדור השלישי של החברות הסלולאריות - פלאפון ואורנג'. במהלך חודש דצמבר 2004, פרצו שתי החברות במקביל בקמפיין מסחרי רחב היקף במטרה ליידע את הציבור בהשקתו של הדור השלישי אצלן.
"הדור השלישי" של הסלולר מאפשר לצרכנים גלישה באינטרנט הסלולארי בפס רחב, המציעה מהירות גדולה יותר ממחשב ביתי (נכון לטכנולוגיה היום). כמו כן, הדור השלישי מאפשר העברת קבצים במהירות גדולה, צפייה בשידורי טלוויזיה בשידור חי, צפייה בסרטוני וידאו/ שידורים מוקלטים מראש ואף מאפשר הורדת קליפים ישירות למכשיר. טכנולוגיית הדור השלישי מאפשרת שיחות באמצעות וידאו (Video Conference), כך ששני המשוחחים יכולים לראות האחד את השני בזמן שיחה במכשיר הטלפון הנייד.
חשוב לציין, שנכון ליום כתיבת העבודה, שתי החברות לא מוכנות לחלוטין לקליטת "הדור השלישי" ושיווקו. באף אחת מן החברות אין פריסה רחבה של שירותי הדור השלישי, מספר המכשירים המוצע מועט ואף אינו קיים במלאי ואין ביקוש רחב לשירותים היקרים שמציעות החברות. השקת הקמפיין של אורנג' ופלאפון נוצרה מתוך מאבקי יוקרה על המודעות של הציבור לגבי היכולות של כל אחת מן החברות ולא מתוך השקת שירות מבוסס כפי שנהוג וכפי שנעשה בשתי חברות אלה בעבר.
חברות "סלקום", שבדרך כלל נוהגת לצאת בקמפיין מקדים לשירותים שעדיין לא נמצאים ברשותה (כפי שהיה בטכנולוגיית push and talk), בחרה שלא לצאת בקמפיין לדור השלישי כעת.
חשוב לציין, ששתי החברות נמצאות בתחילתו של תהליך הפרסום וסיימו את השלב הראשון בהשקת המוצר: שלב החדירה והמודעות, בו הן מודיעות לציבור על השירות עצמו. כפי שניתן לראות בימים האחרונים - כל החברות חזרו לפרסם וליידע את הציבור במבצעי סוף השנה, ואינן מתעסקות בהמשך הקמפיין, שעתיד להגיע בשבועות הקרובים, של הדור השלישי.  הניתוח בעבודה זו מתמקד בשלב ראשוני זה, תוך סיכום הנתונים שהתגבשו בשתי החברות על בסיס השקת הקמפיין בלבד.
בעבודה זו נעמוד על המשותף והשונה בקמפיין של שתי החברות (פלאפון ואורנג') מבחינת המטרות, קהלי היעד, אופן הפנייה, שימוש בערוצי התקשורת, אסטרטגיה ועוד.

תוכן הענינים:
1. המוצר: "הדור השלישי" של הסלולר
2. השוואת פרמטרים פרסומיים בין שתי החברות
3. חלופה קריאטיבית
4. התייחסות ביקורתית
מקורות

מתוך העבודה:
שתי החברות יצאו בפרסום המשכי בטלוויזיה: פלאפון הציגה גם את האפשרות לראות בכל מקום את משחקי הכדורגל של ליגת העל, בעוד אורנג' הציגה את המשך "מסיבת ההפתעה", בה חתן יום ההולדת מדבר בשיחת וידאו עם חברתו, הנמצאת במרחק ממנו, אך יכולה לראות ולהרגיש את החוויה שעליה מדברת אורנג' בהשקת השירות.
 
עבודה מס' 66867 SHOPPING CART DISABLED
מיתוג (מחדש) של מדינת ישראל, 2005.
ניהול מותגים - מיתוג מחדש של מדינת ישראל על פי כללי השיווק
2,151 מילים (כ-6.5 עמודים), 6 מקורות, 120.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
העבודה מסכמת משימות למיתוג מחדש של מדינת ישראל:
משימה 1: אישיות המותג (בחו"ל)
משימה 2: מציאות פנימית (בארץ)
משימה 3: המסרים העיקריים
משימה 4: בריף
משימה 5: הערכת לו"ז והגדרת יעדים

מתוך העבודה:
חשוב לציין שהמסרים המוצגים מצדה של ישראל כלפי מדינות העולם חייבים ולעיתים גם מוצגים לישראלים בתוך המדינה. חייבת להיות חפיפה במסרים, כדי שאזרחי המדינה יאמינו בהם ואף ישדרו ויעבירו אותם הלאה במעשים/ שיחות/ פגישות/ טיולים וכיו"ב. אנו עושים זאת כפי שכל חברה לא תעיז להציג מסרים לקהל הרחב, לפני שהיא מוודאת שהמסרים הללו מונחלים לעובדים שמאמינים בהם.
המסרים הבאים נלקחו מתוך העיתונות ואתר משרד הביטחון. התגובות/ דעת הציבור נלקחו מתוך דעותינו האישיות ומתוך ראיונות שערכנו עם 6 סטודנטים.
 
עבודה מס' 66865 SHOPPING CART DISABLED
הגורמים התורמים להישרדותם של עסקים משפחתיים קטנים, 2008.
סקירה תיאורטית רחבה והצעה למחקר מתאמי.
12,118 מילים (כ-37.5 עמודים), 39 מקורות, 549.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
בועידת העסקים הקטנים הרביעית בישראל הצביע מר' שמואל רוזנמן יו"ר הרשות לעסקים קטנים על הנתון: "יש מעל 410,000 עסקים בישראל... 392,000 עסקים פעילים מתוכם 375,000 הם קטנים או בינוניים - 96% מכלל העסקים בישראל עם 212,000 מעסיקים" http://www.hon.org.il
מתוך התפיסה כי עסקים קטנים ויזמיות קטנות הינן בסיס כלכלי לפיתוח כלכלי מדיני הקימה מדינת ישראל שתי גופים ציבוריים לתמיכה קידום וליווי עסקים ויזמיות בישראל, מרכזים לטיפוח היזמות (מט"ים) והרשות לעסקים קטנים ובינוניים בישראל אשר כיום שתי גופים אלה התאחדו תחת הרשות לעסקים קטנים ובינוניים בישראל בחסות משרד המסחר והתעשייה.

יתרונותיהם העיקריים של העסקים הקטנים והבינוניים הם חדשנות, גמישות, הקמה מהירה בעלות נמוכה ופיזור הסיכון.
אך יחד עם זאת, סובלים עסקים בסדר גודל קטן ובינוני מקיומם של חסמים בשטח המימון, הניהול, הנגישות למידע וכן מבעיות של ביורוקרטיה, המקשות עליהם את ההתמודדות בשוק החופשי ופוגעות בהתפתחותם ובמיצוי הפוטנציאל הטמון בהם. http://www.hon.org.il.
אך לעומת הנתון המעודד של יו"ר הרשות לעסקים קטנים בישראל על העסקים הקטנים בישראל מצביע מחקר שלBdi Coface  (2006), כי יכולת ההישרדות של העסקים הקטנים והבינוניים בישראל בחמש השנים הראשונות לפעילותם נמוכים בהשוואה למדינות בעולם ומהווים כ- 30% מכלל העסקים . http://www.asakim.org.il

תוכן עניינים:
1. מבוא
1.2 רקע כללי
1.3 הבעיה העסקית
1.4 שאלת המחקר
1.5 מטרות העבודה (בתחום התיאורטי/מחקרי ובתחום היישומי)
2. סקירת ספרות, מודל המחקר ורציונאל המחקר
2.1 סקירת ספרות - רקע כללי
2.2 עסקים משפחתיים קטנים
2.3 מאפיינים והגדרת לעסק משפחתי
2.4 מאפייני ניהול בעסק המשפחתי
2.5 גורמי הישרדות והצלחה
2.6 מכוונות עסקית ומשפחתית
2.7 הישרדות עסקים קטנים ומשפחתיים
2.8 מאפייני היזם/הבעלים
2.9 חוללות עצמית
2.10 רציונל המחקר ומודל המחקר
2.11 מודל המחקר
2.12 השערות המחקר
2.13 משתני המחקר
3. מתודולוגיה
3.1 גישת המחקר, מערך המחקר
3.2 אוכלוסיית המחקר, גודל המדגם, שיטת הדגימה
3.3 כלי המדידה
3.4 הליך המחקר
3.5 עיבוד נתונים
4. תרומת הממצאים להשגת מטרות המחקר.
5. מגבלות המחקר
6. לוחות זמנים לביצוע. (משוער)
7. ביבליוגרפיה
8. שאלונים

מתוך העבודה:
לא פעם שאלנו את עצמנו מתוך תמיהה מדוע נסגר עסק זה או אחר אותו הכרנו, פעמים נתפס היה העסק כמצליח, לעומתם עסקים המצליחים ושורדים במצבי שוק וכלכה קיצוניים, ניכר כי ברוב העסקים הקטנים הקיימים כגון: מכולת, חנות בגדים, שרותי מיזוג, מסעדות, יועצי מס, סנדלריות ועוד רבים אחרים, יוסדו ע"י יזמים פרטיים ומנוהלים במעורבות משפחתית כזו או אחרת, אך רובם יוגדרו כעסקים קטנים ונמדדים ע"פ מחזורי מכירות, מס' מועסקים וקריטריונים אחרים של רשויות מס. http://www.avot.co.il/articles
Black & Mouton(אצל גלוברזון וכרמי, 1988) מנו שלושה מאפיינים אוניברסאליים לעסק כמאפיין כללי: מטרה, אנשים ומדרג ניהולי.
 
עבודה מס' 66864 SHOPPING CART DISABLED
השפעת שינוים על בעלי עניין בחברת מדוק, 2006.
ניתוח קבוצות שונות של בעלי עניין לפני השינוי, מטריצת הכוח-עניין, ניתוח מערכת היחסים בין בעלי העניין השונים, שינוים בהשפעתם עקב הכנסת מוצר חדש וניתוח קונפליקטים.
4,365 מילים (כ-13.5 עמודים), 9 מקורות, 109.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
עבודה זו עסקה בחברה Medoc Ltd שהיא חברה לפיתוח, ייצור ושיווק מכשור רפואי דיאגנוסטי, המובילה בתחום נוירופיזיולוגיה קלינית ובדיקות אבחוניות של מערכת עצבים מרכזית ופריפרית.
המטרה העיקרית של העבודה הייתה להעריך את השפעת השינויים בקשרים עם בעלי העניין.
בעבודה נותחו קבוצות שונות של בעלי עניין לפני השינוי, כולל ציפיותיהם מהארגון ואת השפעתן על מנהלים הבכירים. נבנתה מטריצת הכוח-עניין. בוצע ניתוח של מערכת היחסים הפועלים בין בעלי עניין שונים בארגון.
הוצגו שינוים בהשפעת בעלי עניין העיקריים עקב הכנסת מוצר החדש. השינוי השפיע על בעלי עניין קיימים, צירף בעלי עניין חדשים ושינה את מיקומם במטריצת הכוח-עניין.
הוצגו ונותחו קונפליקטים אפשריים עקב השיניים ודרכי טיפול בהם באופן אפקטיבי.
בנוסף העבודה הציגה את חשיבות הניהול האפקטיבי ואת השיטות לניהול האפקטיבי, כדי להבטיח את הצלחת השינוי מבחינת החברה ומבחינת בעלי העניין.
המחקר וניתוח נעשו תוך התייחסות לתיאוריות משפטיות רלוונטיות.

תוכן עניינים:
1. מבוא - רקע על חברת Medoc Ltd
2. ניתוח ומיפוי בעלי עניין לפני ולאחר השינוי (הכנסת מוצר חדש)
2.1 בעלי עניין פנימיים
2.2 בעלי עניין חיצוניים
2.3 ציפיות של בעלי עניין
2.4 מטריצת כוח - עניין לפני השינוי
2.5 בעלי עניין פנימיים לאחר השינוי
2.6 בעלי עניין חיצוניים לאחר השינוי
3. ניגודי אינטרסים, קונפליקטים אפשריים וטיפול בהם
3.1 קונפליקטים פנים-ארגוניים
3.2 קונפליקטים חוץ-ארגוניים (מתחרים ולקוחות)
4. שינויים בניהול בעקבות הכנסת מוצר חדש
4.1 חשיבות של ניהול אפקטיבי
4.2 שיטות של ניהול אפקטיבי
5. סיכום
6. ביבליוגרפיה

מתוך העבודה:
ניתוח ומיפוי בעלי עניין לפני ולאחר השינוי
"את השפעתם של קבוצות בעלי העניין יש לבחון במיוחד לפני החדרת מוצר או שירות חדש וכן לפני ביצוע פעילות שיווק חדשנית החורגת מהשגרה המוכרת והידועה לבעלי העניין השונים." (www.bizness.co.il מ 15.12.05)

בעלי עניין פנימיים
בחברה מעוסקים כ-30 עובדים:
 
עבודה מס' 66857 SHOPPING CART DISABLED
חברת Medoc Ltd - ניתוח מאפייני היזם והתרבות היזמית, 2007.
מאפייני מנכ"ל החברה כיזם והיבטים יזמיים בתרבות הארגונית של החברה.
2,550 מילים (כ-8 עמודים), 14 מקורות, 131.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
עבודה זו בחנה את חברת Medoc Ltd (חברה לפיתוח, ייצור ושווק מוצרים מתוחכמים וממוחשבים לשוק אבחון הרפואי) מההיבט היזמי.
היזמות כיום מבטאת מסרים של חדשנות ושל מימוש חלומות ורעיונות. היזמות ברוח התקופה הפוסט-מודרנית מייחסת חשיבות לטיפוח הפרט וצרכיו וגם מעודדת אותו לראות את מחויבותו לזולת. זוהי גישה המאפשרת לאזן בין מימוש צורכי הפרט לבין הדאגה לרווחת החברה.
במבוא העבודה הוצג רקע בסיסי על החברה ועל מנכ"ל שלה אהוד גפני.
בפרק הראשון זוהו והוצגו מאפיינים וכישורים יזמיים ונבחנו פעולותיו היזמיות של מנכ"ל החברה תוך שימוש בספרות המקצועית.
הפרק השני התמקד בהיבטים היזמיים של תרבות ארגונית בחברה, והניתוח נישען על מקורות הביבליוגראפיים השונים.
בסוף העבודה הוצגו מסקנות מהניתוח והמלצות למנכ"ל Medoc. ניתן לומר כי בחברת Medoc שוררת תרבות של יזמות שמתבטאת בעידוד חדשנות, יצירתיות, נטילת סיכון מחושב ושינוי מתמיד. ולסיכום, למנכ"ל החברה הומלץ לשפר ולפתח תרבות היזמית.

תוכן עניינים:
1. מבוא - רקע על הארגון ועל היזם
2. מאפיינים של יזם
2.1 מאפייני היזם על פי Timmons (1985)
2.2 מאפייני היזם על פי Peters & Waterman (1982)
2.3 מאפייני היזם העיקריים על פי Kirby (2003)
2.4 מאפיינים יזמיים של מנכ"ל ה-Medoc
3. תרבות יזמית בארגון וחלקו של היזם בהיווצרותה וקיומה
3.1 מאפיינים של תרבות היזמית על פי Peters ו-Waterman (1982)
3.2 תכנות של תרבות היזמית ואדמיניסטרטיבית על פי Chell (2000)
3.3 תרבות היזמית ב-Medoc
4. סיכום והמלצות
5. ביבליוגרפיה

מתוך העבודה:
פיטרס (1995) טוען שזמנים מטורפים מצריכים ארגונים מטורפים. לדעתו, הפיכת כל העובדים לאנשי עסקים אינו פנטזיה, ועל פי כך יש לאמץ יזמות בכל תפקיד.
"Entrepreneurship is about creating and managing vision and communicating that vision to other people." (Wickham, 2001, p. 34)
Timmons (1989) טוען שיזמות זה יכולת ליצור משהו מכלום, לחוש הזדמנות כאשר אחרים רואים כאוס, סתירה ובלבול.
 
עבודה מס' 66856 SHOPPING CART DISABLED
חברת MEDOC - כניסה לשוק הגרמני, 2006.
ניתוח החברה לפי מודלים ובחינת אסטרטגיות חדירה לשוק הגרמני.
4,600 מילים (כ-14 עמודים), 17 מקורות, 219.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
העבודה עסקה בנושא חדירה האפשרית של חברה Medoc Ltd לשוק הגרמני.
במבוא הוצגה החברה Medoc Ltd שהיא חברה לפיתוח, ייצור ושיווק מכשור רפואי דיאגנוסטי בתחום נוירופיזיולוגיה וכאב. מוצרי החברה נמכרו ברובם לארה"ב וקנדה.
בחלק השני הוצגה מדינת יעד הראשונה של החברה בשוק האירופאי - גרמניה, כולל נימוק הבחירה. סביבת המאקרו נותחה באמצעות מודל PESTEL: סביבה הפוליטית כלכלית, חברתית, טכנולוגית, סביבתית ומשפטית.
בהמשך נעשתה סקירה כללית של ענף ציוד הרפואי ובוצע ניתוח הענף על פי מודל חמשת הכוחות של Porter.
בחלק הבא נעשתה סקירת הספרות בנושא אסטרטגיה והוצגו אסטרטגיות חלופיות לצורך חדירה לשוק החדש.
החלק האחרון עסק בניתוח פנימי של החברה ביחס לשוק אירופאי באמצעות מודל SWOT שעזר להגדיר את החוזקות, החולשות, ההזדמנויות והאיומים. בנוסף, הוצגו אסטרטגיות הפעולה שונות על פי מודל TOWS.
בסוף העבודה ניתנו המלצות לחברה לצורך חדירה מוצלחת לשוק הגרמני.

תוכן עניינים:
1. מבוא - הצגת חברה Medoc Ltd, מטרת העבודה וסוגיות מרכזיות
2. הצגת מדינת היעד - גרמניה
2.1 פרופיל מדינת היעד ונימוק לבחירתה לצורך החדירה
2.2 ניתוח PESTEL על גרמניה
3. ניתוח ענף ציוד הרפואי באירופה
3.1 ניתוח חמשת הכוחות של Porter
4. הצגת אסטרטגיות תוך השוואה בסיסית ביניהן
5. ניתוח אסטרטגי של החברה ביחס לשוק אירופאי
5.1 ניתוח SWOT
5.2 ניתוח TOWS
6. סיכום, מסקנות והמלצות אסטרטגיות
7. ביבליוגרפיה
נספחים

מתוך העבודה:
שוק המכשור הרפואי באירופה בשנת 2002 מוערך ב- 41 מיליארד אירו. שוק האירופאי במקום השני בגודלו (US: 37%, EU-15: 26%, Japan: 15%). בשנתיים לאחר מכך סבל הענף מהפסדים קשים בעקבות הוצאות נמוכות יותר לטיפול רפואי (רק 5.7% מתמ"ג באירופה לעומת 13.9% בארה"ב ו-7.1% ביפן) (www.euractiv.com מ-11-10-06).
אך בשנים האחרונות עבר ענף הרפואה במדינות האירופאיות שינויים מבניים שהובילו למודעות גוברת לעלויות הטיפול ולחיפוש אחר דרכים להוזילו מבלי לפגוע ברמת השירות.
 
עבודה מס' 66855 SHOPPING CART DISABLED
חברת מי עדן - ניתוח שיווקי, 2001.
ניתוח הענף, בחירת שוק המטרה, תמהיל השיווק, טקטיקה, בקרה ומשוב.
5,859 מילים (כ-18 עמודים), 4 מקורות, 109.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
האירופאים שותים מים מינרלים בגלל מה שיש בהם - מינרלים. האמריקאים שותים אותם בגלל מה שאין בהם - רעלים וזוהמה. הישראלים עדין שותים בעיקר מי ברז, אך גם אצלנו צריכת המים המינרלים עולה בהתמדה.
בשנים האחרונות יש עליה במודעות של הישראלים לאיכויות המיוחדות של המים המינרלים.
השינויים שחלים בעת האחרונה בדפוסי הצריכה של הצרכן הישראלי גורמים לפירמות נוספות להיכנס ולנגוס בנתחי שוק קיימים תוך כדי הגדלת קהלי היעד, וכמו בכלכלה כאשר הביקוש עולה, חברות נוספות מעונינות להרוות את צימאון הצרכנים ולספק את העתודות הנדרשות.
שוק המים המינרלים בישראל נחשב לאחד הקטנים, גם בהשוואה לקבוצות משקאות אחרים וגם בהשוואה לצריכה במרבית מדינות המערב.

תוכן עניינים:
הקדמה
רקע
שוק המים המינרליים
שלב 1 - ניתוח הזדמנויות השיווק
מטרות הפירמה
משאבי הפירמה
סביבת המקרו
מתחרים
ניתוח השוק
מודל SWOT
שלב 2 - בחירת שוק המטרה
שלב 3 -מטרות, אסטרטגיה ויעדים
שלב 4 - תמהיל השיווק
שלב 5 - טקטיקה
שלב 6 - בקרה ומשוב

מתוך העבודה:
שוק המים המינרליים בישראל מוערך בכ- 100 מיליון דולר בשנה והוא מהווה כ- 15% משוק המשקאות הקלים בארץ, צריכת המים לשנה עומדת כל כ- 32 ליטר לנפש.
מגזר המים המינרליים מאופיין בתחרות גבוהה, חוסר נאמנות, חוסר בידול בטעם, ומחירים גבוהים.
המים המינרליים מהווים מוצר תחליפי למי ברז ולמשקאות קלים אחרים כמו גם לקפה ותה.
מנגד המים המינרליים צריכים להתמודד כנגד מטהרים המים המשרדיים והביתיים ומתקני מים מיני בר קר ו/או חם הנתפסים על ידי הציבור כתחליף הולם.
בחלק ממדינות המערב מהווה שוק המים המינרליים עד כ- 50% משוק המשקאות הקלים. בשנים האחרונות, מגזר המים המינרליים בעולם, מתאפיין בשיעור צמיחה הגבוה ביותר מבין כל מגזרי המשקאות הקלים (עד פי שתיים).
 
עבודה מס' 66852 SHOPPING CART DISABLED
מעמדם של העובדים הזרים בישראל, 2007.
כיצד נתפס מעמדם של העובדים הזרים לאור המחוייבויות המשפטיות הבינלאומיות של מדינת ישראל ולאור המחויבות ההיסטורית תרבותית של מדינת ישראל כמדינה יהודית.
10,487 מילים (כ-32.5 עמודים), 30 מקורות, 384.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
עובד זר או מהגר עבודה הינו אדם העובר למדינה אחרת שאינו אזרח או תושב בה וזאת על מנת למצוא אחר מקורות פרנסה. לעיתים מדובר בהגירה שבסופה התאזרחות במדינה האחרת, ולעיתים מדובר בהגירה למספר שנים מוגבל, לשם שיפור מצבו הכלכלי של העובד.

בישראל הפכו העובדים הזרים לגורם משמעותי החל משנות ה-90. מרבית המדינות במערב, מספקות אשרות שהיה חוקיות וזמניות למספר מוגבל של מהגרי עבודה בהתאם לצורכיהן, על מנת למלא מחסור בכוח עבודה במגזרי תעסוקה אשר אינם אטרקטיביים עבור אזרחיה המקומיים, בעיקר בשל השכר הנמוך, אך גם בשל רתיעה תרבותית מעבודות מסוימות. בנוסף לכך, אחוז ניכר מכלל מהגרי העבודה במרבית ערי המערב שוהים ועובדים בהן ללא אשרות חוקיות.

שאלת המחקר בה תעסוק עבודתי היא:: כיצד נתפס מעמדם של העובדים הזרים לאור המחויבויות המשפטיות הבינלאומיות של מדינת ישראל ולאור המחויבות ההיסטורית תרבותית של מדינת ישראל כמדינה יהודית?

העבודה תכלול את הפרקים הבאים:
פרק ראשון אציג הקדמה כללית לעבודה.
בפרק השני, אסביר מהו חוק יסוד חופש העיסוק וכבוד האדם וחירותו, אפרט מהן האמנות הבין לאומיות שעליהם חתמה ישראל, אסביר כיצד הגלובליזציה רמסה את הכבוד האנושי, ולבסוף אדון בשאלה האם חובת המדינה להעניק אזרחות לעובדים הזרים?
בפרק השלישי אדון בהתפתחות מהעבדות העתיקה לעבדות שמכונה היום "העבדות המודרנית",תחילה אציג את משמעות הגר מתקופת התנ"ך, בהמשך אציג את תפיסתו של לוינס כלפי "האחר", נראה מהי "העבדות המודרנית", וכיצד המדינה מעורבת ותרומת לסחר בבני אדם, בסיום הפרק, אסביר מדוע מדינת ישראל זקוקה לעובדים הזרים?
בפרק הרביעי נראה מהי הפרוצדורה לקבלת היתר ההעסקה, נבדוק מהו הסדר הכבילה ומהם חסרונותיו. בהמשך נראה כיצד מתבצעת האכיפה כלפי מי שמעסיק עובד זר ללא היתר, ולסיום נראה מהם התנאים והיחס להם "זוכים" העובדים הזרים?
בפרק חמישי אציג סיכום ומסקנות אליהם הגעתי בכתיבת עבודתי.

תוכן עניינים:
1. הקדמה
2. רקע
2.1 מבוא
2.2 חופש העיסוק וכבוד האדם וחירותו
2.3 אמנות בין לאומיות
2.4 גלובליזציה והגירת עבודה בישראל
2.5 האם חובת המדינה להעניק אזרחות לעובדים זרים
2.6 סיכום
3. מהעבדות העתיקה לעבדות המודרנית
3.1 מבוא
3.2 הגר בתקופת התנך-רקע
3.3 האחר בפילוסופיה של לוינס
3.4 עבודה מודרנית
3.4.1 החוק בישראל
3.4.2 מעורבות המדינה בסחר בבני אדם
3.5 הצורך בעובדים זרים בשוק העבודה הישראלי
3.6 סיכום
4. תנאי ההעסקה והיחס כלפי העובדים הזרים
4.1 מבוא
4.2 פרוצדורה לקבל היתר העסקה
4.3 הסדר הכבילה
4.3.1 חסרונות הסדר הכבילה
4.4 אכיפה וענישה בגין העסקת עובדים זרים ללא היתר
4.5 תנאי העסקת עובדים זרים - חוק מול מציאות
4.6 סיכום
5. סיכום ומסקנות
6. ביבליוגרפיה

מתוך העבודה:
על מנת שנוכל להבין את הסתירה שקיימת מצד אחד, בין חוקי יסוד חופש העיסוק וכבוד האדם וחירותו, האמנות הבינלאומיות עליהם חתמה ישראל ומצד שני, הגלובליזציה שרמסה את כבודם של מהגרי העבודה. אסביר תחילה מהם חוקי יסוד חופש העיסוק וכבוד האדם וחירותו, אציין מהם המחויבויות המשפטיות הבינלאומיות של מדינת ישראל, אראה, כיצד הגלובליזציה רמסה את הכבוד האנושי הבסיסי, ולבסוף אדון בשאלה האם חובת המדינה להעניק אזרחות לעובדים הזרים?

 
סל קניות
סה"כ: 0.00 ₪

חפש עבודות
מדריך החיפוש
חפש על פי המילים:
קטגוריה:
תת-קטגוריות:
All
אסטרטגיה עסקית
כללי
לימודי עבודה
מוסר בעסקים
מימון
מערכות מידע
משאבי אנוש
ניהול
עיונים וסקרים
פרסום
שיווק
שיטות מחקר
עבודה מס':

אפשרויות חיפוש
הצג עבודות שאורכן
מ- עמ' עד עמ'
הצג תוצאות בכל עמוד

הכנס את קוד הקופון:
עבודות [1180-1188] מתוך 3544 :: [עמוד 132 מתוך 394]
<< עמוד קודם :: עבור לעמוד: 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 :: עמוד הבא >>