עבודות [1180-1188] מתוך 3533 :: [עמוד 132 מתוך 393]
<< עמוד קודם :: עבור לעמוד: 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 :: עמוד הבא >>

 

עבודה מס' 66831 SHOPPING CART DISABLED
שכר עובדי פיתוח תוכנה, 2000.
בדיקת הגורמים אשר השפיעו על גובה שכרם של אנשי פיתוח תוכנה בשנת 2000 תוך הבחנה בין גורמים "לגיטימיים" ובין גורמים "בלתי לגיטימיים", אשר הינם תוצר של אפליה.
2,609 מילים (כ-8 עמודים), 4 מקורות, 76.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
בשנים האחרונות זכה עקרון השוויון בהכרה חוקתית ונורמטיבית בחברה הישראלית. את אחד הביטויים לכך ניתן לראות בהעלאת נושא שוויון שכר העבודה על סדר היום החברתי-ציבורי. המציאות מלמדת כי קיימים פערים בשכרם של העובדים. לעיתים יש לפערים אלו, לפחות לכאורה, צידוק ענייני הנובע משוני בתוכן התפקיד, מכוחות השוק, מהתרומה שמניב העובד, מהעבודה המבוצעת וכדומה. אולם לרוב, הפער בשכר הינו תוצאה מחולשתם של בני קבוצות מעמד שונות באוכלוסייה המנוצלות בצורה מפלה על ידי המעביד. הקבוצה המרכזית והגדולה ביותר הסובלת מאפליה בשכר הינה קבוצת הנשים, אשר נאלצת להתמודד עם תגמול פחות בעבור עבודה זהה לזו של גברים (בן ישראל, 1997)
על מנת לבחון את מקורו של הפער בשכר נעשית הבחנה בין "גורמים לגיטימיים", בעלי צידוק ענייני מסוים, לבין גורמים "בלתי לגיטימיים", אשר הינם תוצר של אפליה.
לשם בדיקת ההשערות שהועלו נעשה שימוש במדדים מתוך קובץ הנתונים של חברת "נישה היי-טק", חברת השמה המתמחה בהשמת עובדים לתחום ההיי-טק. בסך הכל נדגמו 160 איש.

תוכן העניינים:
תקציר
מבוא
שיטה
תוצאות
דיון מהותי
ביבליוגרפיה

הערת מערכת: העבודה אינה כוללת את פלטי ה SPSS

מתוך העבודה:
א. על פי גישת "ההון האנושי", שפותחה על ידי Becker (1964), Schultz (1961), אפליה מתקיימת כאשר שכרן הממוצע של נשים נמוך משכרם הממוצע של גברים, למרות שרמת ה"הון האנושי" הממוצעת שלהן דומה לזו של הגברים (Chin, 1986). גישת "ההון האנושי" מתמקדת בעובד ובתכונותיו ומגדירה את רמת ה"הון אנושי" כפונקציה של רמת ההשכלה וההכשרה המקצועית. מצב של אפליה במקרה זה נוצר כאשר אישה בעלת רמת השכלה X ורמת הכשרה Y מרוויחה פחות מגבר בעל אותן רמות השכלה והכשרה.
 
עבודה מס' 66830 SHOPPING CART DISABLED
תכנית עסקית למוצר בתחום מוצרי הילדים, 2008.
התכנית בוחנת את ההיתכנות הכלכלית, השיווקית והעסקית לייצור, שיווק ומכירה של מוצר לשוק מוצרי הילדים בישראל.
4,893 מילים (כ-15 עמודים), 5 מקורות, 549.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
תכנית עסקית זו נועדה לבחון את ההיתכנות הכלכלית, השיווקית והעסקית לייצור, שיווק ומכירה של מוצר לשוק מוצרי הילדים בישראל.
התכנית מפרטת את שוק מוצרי הילדים בארץ ובעולם, את עולמם הצרכני של הילדים וההזדמנויות העסקיות בתחום זה; את המתחרים הפועלים כיום בשוק והמוצרים הקיימים לקהל היעד הרלוונטי; את תחזית המכירות למוצר; את ההיתכנות הפיננסית ויעדי הרווח וההפסד; את תכניות השיווק למוצר ומה נעשה עד כה ע"מ לחשוף אותו לשוק ולבסוף מפרטת את היעדים למימוש בטווח של שלוש השנים הקרובות.

תמצית תיאור המוצר
"גובלי" הוא מושב הגבהה המיועד לילדים בגילאי 3-7 שנים. המוצר עוצב כדי לשמש פתרון לילדים שרוצים לשבת בנוחות ליד אותו שולחן המבוגרים. המוצר מיוצר ומשווק בסטנדרטים הפונים לילדים עובדה המייחדת אותו מול מוצרים דומים ומתחרים בשוק.
"גובלי" משלב שלושה פתרונות במוצר אחד - גם מתנה לילד, גם מתן מענה מעשי לצורך אמיתי וגם אביזר מעוצב לבית.

תוכן העניינים:
1. תקציר מנהלים
2. סקירה ספרותית
3. ההזדמנות העסקית
4. תיאור המוצר
5. התוכנית השיווקית
6. התוכנית הפיננסית
7. היבטים משפטיים
8. דגשים במוצר
9. אסטרטגיית החדרת המוצר
10. יעדים
11. סיכום
12. ביבליוגרפיה

מתוך העבודה:
שוק מוצרי הילדים בישראל, מגלגל באופן ישיר 500 מיליון דולר ואחראי להוצאה עקיפה של מיליארד דולר נוספים מדי שנה. אוכלוסייה מיוחדת זו, מאופיינת בקצב שינוי מהיר בהרבה מזה של המבוגרים וכן יכולת כניסה גבוהה יותר לטכנולוגיה, מוצרים חדשים וגימיקים. בישראל קיימת תאוצת ילודה עולה ונכון ל-2007, שיעור הילדים עד גיל 14 בישראל עמד על 29%, כך שלפנינו ענף בעל רווחיות עולה וכן קצב גידול מתמיד של קהל היעד.
 
עבודה מס' 66827 SHOPPING CART DISABLED
השיווק ברשת דומינוס פיצה, 2005.
ניתוח הרשת מבחינה שיווקית ואסטרטגית: ניהול מערכת השיווק, המוצר, מדיניות המחיר, תקשורת שיווקית, פרסום והפצה.
2,315 מילים (כ-7 עמודים), 3 מקורות, 153.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
דומינו'ס פיצה הינה רשת בינלאומית. מקור החברה בארה"ב והיא מתמחה בייצור פיצות ובעיקר משלוחי פיצות לבית הלקוח. הרשת נוסדה בשנת 1960 על ידי טום מונגהאן, ונכון לכתיבת שורות אלו מדובר ברשת הפיצות השנייה בגודלה בארצות הברית, אחרי פיצה האט.
החברה פועלת בארץ משנת 1990. כיום מונה החברה 25 סניפים בארץ ועדיין ממשיכה להתפתח. אחד מסניפיה, אשר מצוי בפתח תקווה,  הינו בעל תעודת כשרות.

שיטת הניהול של דומינו'ס פיצה העולמית היא באמצעות נתינת זיכיונות לנציגי כל המדינה. על כל זכיין פוטנציאלי לעמוד בסטנדרטים עולמיים הכוללים: איכות מוצר, שירות ותדמית שנשמרת ע"י לבישת מדים אחידים לכל העולם. בעלי הזכיון הם מספר משקיעים אשר תחתם פועל מנכ"ל דומינו'ס פיצה, מר אודי שמאי, בכל סניף ישנו מנהל ומעליו מנהל איזור שמפקח על מספר סניפים. מעל מנהלי האזורים עומד מנהל רשת החנויות ובנוסף פועלים בחברה המחלקות הבאות:
מח' השיווק, מח' תפעול ומח' הנהלת חשבונות. כל סניף מהווה נקודת מכירה עצמאית בעלת מאגר לקוחות משלה ובנוסף להיותה שייכת לשיווק כלל ארצי מהווה יחידת שיווק נפרדת ועצמאית.

תוכן העניינים:
רקע
ניהול מערכות השיווק
המוצר
מחזור חיי המוצר
מדיניות המחיר - PRICE
מסר תקשורתי ופרסום - PROMOTION
מקום - PLACE
מבנה של נתיבי השיווק וההפצה של הארגון

מתוך העבודה:
תחום השיווק והמכירות בחברה מנוהל ע"י מנהל השיווק הקובע את האסטרטגיה השיווקית ברמה הארצית, כלומר: קמפיין טלוויזיה, פרסומות בעיתונים, שלטי חוצות, שיתופי פעולה ועוד. מתחתיו ישנם מנהלי אזור שאחראים בין היתר, על האסטרטגיה השיווקית של הסניפים בתחומם. חלק מהפעילויות האזוריות הם חלוקת פליירים (עלונים) של פרסומות ומבצעים, ארוחות מבצע ועוד. מנהל הסניף היוצר שיתופי פעולה עם הסביבה ומבצעים המיוחדים לקהל לקוחותיו.

משאבי הארגון הם הכנסות מהמכירות בסניפים.
 
עבודה מס' 66822 SHOPPING CART DISABLED
תהל"ה - ניתוח מבנה ארגוני, תרבות ארגונית ותקשורת, 2004.
ניתוח מבנה הארגון, התקשורת הפורמאלית הקיימת בארגון, יחסי אנוש, סוג היחסים בין העובדים, המבנה הארגוני ומאפייניו היחודיים.
2,793 מילים (כ-8.5 עמודים), 0 מקורות, 65.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
תהל"ה  תנועת ההתנדבות לעליה דתית, נוסדה בשנת 82 ע"י מר יוסקה שפירא (יו"ר הארגון).
הארגון בנוי ממספר שלוחות בארץ ובעולם ומופעל הן ע"י עובדים והן ע"י מתנדבים.
הארגון נוסד מטעמים אידאליים ציוניים.
הארגון  התפתח והתרחב מיום הקמתו, אף על פי שעדיין הוא שומר על מסגרת מצומצמת.

הארגון מנוהל ע"י ההנהלה הציבורית, אשר נפגשת פעם בשנה וקובעת יחד עם היו"ר את קוי המדיניות של הארגון למהלך השוטף של העבודה בשנה הנוכחית.
המנכ"ל מר יצחק דיאור (דוכי), אחראי על יישום המדיניות גם בארץ וגם בחו"ל.
בארץ  קיימים מספר "דסקים" המבצעים את עבודת הקליטה והנמצאים קשר רציף עם ה"דסקים" ברחבי העולם.


מתוך העבודה:
תקשורת
תקשורת פורמלית הינה תקשורת הקשורה באופן ישיר לעבודה ומתבצעת בין המנהלים לעובדים ובין העובדים לבין עצמם. התקשורת הפורמלית הקיימת בארגון תהל"ה הינה תקשורת כלפי מטה, תקשורת זו בארגון עוברת מהאדם העל העמדה הבכירה ביותר ועד לעובדים הזוטרים.
תקשורת שכזו עוברת מספר תחנות עד שהיא מגיעה לעובדים ומאחר וגודל הארגון מצומצם המסר המועבר אינו עובר שינויים עד הגעתו לעובדים ה"קטנים".
בנוסף לכך מאחר ומדובר בארגון שרב עובדיו מתנדבים, המוטיבציה של העובדים לשינוי המסר ולתפיסת המסר בהתאם לאמונותיהם ודעותיהם כמעט ואיננה קיימת.
 
עבודה מס' 66821 SHOPPING CART DISABLED
הדרכת עובדים בבתי מלון, 2008.
מטרות ההדרכה, את מי מדריכים ומתי, השיקולים הנוגעים להדרכה, כיצד מתבצע תהליך ההדרכה לשלביו השונים וטכניקות הדרכה מקובלות.
1,525 מילים (כ-4.5 עמודים), 4 מקורות, 109.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
עבודתי עוסקת בנושא הדרכת עובדים בבתי מלון.
ברוב בתי המלון הגדולים והבינוניים בארץ מייחסים חשיבות רבה למחלקת ההדרכה.
כמו כן סכומי הכסף המושקעים במחלקת ההדרכה, גדולים יחסית לעובדה שמחלקת ההדרכה איננה מספקת מוצרים מוגמרים ולא שירותים לאורחי המלון.

מדוע אם כן יש צורך רב כל כך להשקיע בנושא ההדרכה ?
מהי ההשפעה של ההדרכה על טיב, איכות ויעילות העבודה לגבי עובדים חדשים וותיקים?
כמו כן, נשאלת השאלה האם לא כדאי לחסוך סכומים אלו ולתת לעובדים לצבור ניסיון תוך כדי עבודתם ובדרך זו לתת להם ללמוד את עבודתם.

מתוך העבודה:
הגדרת מטרות
הגדרת המטרות חשובה למתכנן, למדריך, ללומד ולמי שמעריך את התוצאות. הגדרת המטרות מאפשרת חתירה משותפת של כל המשתתפים בתהליך ההדרכה להשגת המטרות ההדרכתיות.
לצורך העניין, יש לחלק את המטרות לשתי רמות :
1. מטרה כללית
2. מטרה
 
עבודה מס' 66819 SHOPPING CART DISABLED
השיווק במאפיית אנג'ל, 2006.
הצגת מאפייניה העיקריים של מאפיית אנג'ל: מערך השיווק, צינורות ההפצה, מבנה הארגון, כוח האדם, מאפייני מוצר, כשרות, זכיינות, סוגי מוצרים, ייחודיות המאפייה, קונפליקטים (אנכים, אופקיים)
1,458 מילים (כ-4.5 עמודים), 0 מקורות, 97.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
מאפית אנג'ל משווקת מוצרי מאפה בכל רחבי הארץ ובעלת נתח השוק העיקרי באזור ירושלים.
המוצרים משווקים בחנויות מכולת, רשתות שיווק וכן ברשת חנויות אנג'ל.
קיימות כ- 30 חנויות אנג'ל ברחבי הארץ, שמקבלות אספקה בלעדית מהמפעל, פעמיים ביום.
14 חנויות מחוץ לירושלים - צפת, רחובות, פ"ת, ת"א, ב"ב, רמת-גן, כפר סבא, נתניה וכו'... אשר בבעלות זכיינים.
12 חנויות באזור ירושלים בבעלות משפחת אנג'ל.
2 חנויות מפעל - אחת בירושלים והשניה בלוד.

מתוך העבודה:
כל המעונין להיות זכיין של אנג'ל שולח קורות חיים והמלצות לכוח-אדם (כדי לשמור על אוירה משפחתית ואמינות אנג'ל פועלת בשיטת "חבר מביא חבר" ומתחשבת בהמלצת ודעות של זכיינים קיימים) ולאחר בדיקות ומיונים, המועמדים הפוטנציאלים נפגשים עם הסמנכ"ל ואיתו קובעים את הפרטים והסידורים הסופיים.
 
עבודה מס' 66817 SHOPPING CART DISABLED
שוק התקשורת (סלולר) - מודל SWOT, 2005.
חסמי כניסה ויציאה, סביבה עסקית (חברתית, תרבותית, פוליטית, כלכלית, טכנולוגית), מודל SWOT ומתחרים בענף.
2,276 מילים (כ-7 עמודים), 0 מקורות, 109.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
תחום התקשורת בארץ ובעולם מהווה תשתית לפעילות כלכלית, ומשמש כמאיץ להתפתחות בתחומי משק רבים, במיוחד באלה בהם נדרשת טכנולוגיה מתקדמת.
תקשורת מתקדמת ומתוחכמת היא צורך חיוני בכל משק מתקדם. הקדמה הטכנולוגית מביאה לגידול בצריכת מוצרי התקשורת, לגידול ברמת השקעות ההון, להתקשרויות אסטרטגיות בין מתחרים, ולעלייה ברמת השירות ולהוזלת מחירים.
הפוטנציאל המתהווה לפיתוח שידורים ושירותים אינטראקטיביים, שזמינותם גבוהה ואיכותם חסרת תקדים, צפוי לשנות באופן מהותי ביותר את פני עולם התקשורת ואת מקומה של זו בחברה המודרנית.


מתוך העבודה:
חסמי כניסה
-------------
משרד התקשורת:
הוא הגוף היחידי המורשה להחליט איזו שותפות זוכה במכרז, עפ"י איזה קריטריונים, ומתי יהיה העיתוי הנכון לכניסתו של המפעיל החדש לשוק.
כמו כן מציב המשרד רף גבוה של תנאים, לאחר הבחירה, לזוכה במכרז- הנדרש לעמוד בהם בנוסף למה שכבר התחייב, וכן חשוף לפיקוח מתמשך בעמידה בתנאים אלו.
 
עבודה מס' 66810 SHOPPING CART DISABLED
תנאי העסקה בענף ההיי-טק - היבטים מוסריים, 2008.
דיון תיאורטי בשילוב עם ניסיון אישי.
5,632 מילים (כ-17.5 עמודים), 29 מקורות, 329.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
עבודה זו מתייחסת לתנאי ההעסקה של העובדים בחברות היי-טק בארץ ובעולם ולהיבט המוסרי שקשור לכך. הנושא "קרוב לליבי" כיוון שאני בעצמי עובד היי-טק - דבר שיסייע בידי לנתח את הסוגיה גם מבחוץ וגם מבפנים לצורך השלמת התמונה המלאה של הנושא הנחקר.
נשאלת השאלה - מה היא חברת היי-טק באופן כללי? מה הגדרה המדויקת?
כמה מושגים מעולם ההיי-טק ובנוסף קצת רקע היסטורי:
היי-טק (באנגלית: high tech, קיצור של high technology בעברית: טכנולוגיה עילית) הוא שמן הכולל של התעשיות העוסקות בטכנולוגיה מתקדמת. המונח מתייחס פעמים רבות לתעשיות הקשורות לעולם המחשוב, אך גם לתעשיות האלקטרוניקה, הביוטכנולוגיה ואחרות. .(אנציקלופדיה חופשית -ויקיפדיה)

בעיה מחקרית/השערת המחקר
תנאים מצוינים &#8800; פגיעה בחיים פרטיים / בריאות / פגיעה נפשית.

חברות היי-טק מנצלות את העובדים באופן מירבי במגבלות החוקים המקומיים ללא התחשבות בהיבט המוסרי.
גלובליזציה תורמת רבות להחמרה בתופעת הניצול של עובדי חברות הי-טק.
איפה עובר הגבול בין הטבות לעובדים וניצול שלהם?

תוכן העניינים:
1. מבוא
2. הצגת רקע
2.1 תנאי העסקה בחברות היי-טק בארץ
2.2 תנאי העסקה בחברות היי-טק בעולם
2.3 בעיה מחקרית/השערת המחקר
3. דיון בהיבט המוסרי
3.1 סקירת תנאי העסקה של העובדים בענף היי-טק - כחלק מבעיה המוסרית
3.2 תרומת גלובליזציה לבעיה המוסרית בענף הי-טק
4. האם יש בעיה מוסרית?
4.1 בחינה עלפי העיקרון תועלתנות
4.2 בחינה על פי צווי מוחלט של קאנט
4.3 עבדות כבחירה חופשית של הפרט
6. הצעות לפתרון לבעיה המוסרית
5.1 ריסון החיצוני כפתרון האפשרי לבעיה המוסרית
5.2 פתרון על פי הסגולות הטובות
6. סיכום
7. רשימה ביבליוגרפית

מתוך העבודה:
נבחן את הדילמות המוסרית על פי עיקרון תועלתנות במצב הנוכחי -"המשך העסקה של העובדים בתנאים הקיימים במטרת מקסום רווחים".
תועלתנות - לפי עקרון זה יש להעריך מעשה אך ורק על פי תוצאותיו. "לפי התועלתנות הערך המוסרי נמדד בכמות האושר שהוא תורם למאזן האושר של החברה... בחישוב זה יש להביא בחשבון לא רק תוצאות ישירות ומיידיות של המעשה, אלא גם תוצאות עקיפות וארוכות טווח".
לפי התוצאות שמנינו בשלב א' מתקיים מירב האושר למירב בני האדם שלוקחים בחשבון גם תוצאות עקיפות וארוכות טווח".(אביבה גבע ,מוסר ועסקים , 2002).
 
עבודה מס' 66804 SHOPPING CART DISABLED
ניתוח אסטרטגי של חברה בענף מכונות הגילוח, 2006.
ניתוח שיווקי קצר הכולל: הגדרת ענף, רמת השירות של החברה, מדיניות מוצרים, מדיניות מחיר, פרסום, יחסי ציבור וקידום מכירות, הפצה, מיצוב, אסטרטגיה תחרותית, ניתוח SWOT ופורטר.
1,760 מילים (כ-5.5 עמודים), 2 מקורות, 109.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
חברת קסה אדולפו הינה חברת איטלקית המייצרת קו ייחודי של מכונות גילוח, החברה פעילה בעיקר במערב אירופה, אולם מזה כמה שנים היא נוגסת באיטיות בנתחי השוק של השחקניות הראשיות והמובילות בארץ ובחו"ל.
לחברה זכיינית בארץ, חברה ישראלית גדולה העוסקת ביבוא והפצה של מוצרי טיפוח וקוסמטיקה.
הניתוח עוסק בעיקר בהחדרת מוצרים חדשים של חברה חדשה לשוק קיים המקיים תחרות משמעותית.

מתוך העבודה:
מדיניות מוצרים:
תפיסת המוצר היא אורינטציה ניהולית המניחה שצרכנים יעדיפו את המוצרים בעלי האיכות הגבוהה ביותר במחיר נתון. לפיכך על הפירמה להקדיש את עיקר משאביה לשיפור איכות המוצרים.
מדיניות המוצרים משפיעה על המחיר, המקום והמסר. הלקוח מכתיב את המוצר. המוצר הוא היחיד אשר משפיע פנימה בתוך הפירמה על טכנולוגיה, חומרי הגלם ועל האנשים שעובדים בה. על פי דרישות הלקוח היצרן מייצר מוצר בעל תכונות ספציפיות ייחודיות (דוגמא - מכונת הגילוח לנשים).
 
סל קניות
סה"כ: 0.00 ₪

חפש עבודות
מדריך החיפוש
חפש על פי המילים:
קטגוריה:
תת-קטגוריות:
All
אסטרטגיה עסקית
כללי
לימודי עבודה
מוסר בעסקים
מימון
מערכות מידע
משאבי אנוש
ניהול
עיונים וסקרים
פרסום
שיווק
שיטות מחקר
עבודה מס':

אפשרויות חיפוש
הצג עבודות שאורכן
מ- עמ' עד עמ'
הצג תוצאות בכל עמוד

הכנס את קוד הקופון:
עבודות [1180-1188] מתוך 3533 :: [עמוד 132 מתוך 393]
<< עמוד קודם :: עבור לעמוד: 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 :: עמוד הבא >>