עבודות [1180-1188] מתוך 3548 :: [עמוד 132 מתוך 395]
<< עמוד קודם :: עבור לעמוד: 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 :: עמוד הבא >>

 

עבודה מס' 66875 SHOPPING CART DISABLED
התנהגות אירגונית בחברת אלביט מערכות, 2007.
הנעת עובדים ואתיקה ותרבות ארגונית.
1,455 מילים (כ-4.5 עמודים), 5 מקורות, 131.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
חברת "אלביט מערכות" בע"מ מתמחה בפיתוח, ייצור, אינטגרציה, שיווק וניהול פרויקטים מערכתיים רחבי היקף עתירי מערכות אלקטרוניות מתקדמות בתחום הביטחוני.
בעבודה זו בחרתי להתמקד בשתי נקודות מרכזיות בחברת "אלביט מערכות":
1. הנעת עובדים
2. אתיקה ותרבות ארגונית

תוכן העניינים:
הקדמה ורקע
הנעת עובדים
אתיקה ותרבות ארגונית.
מסקנות
ביבליוגרפיה (מקורות מתוך החברה)

מתוך העבודה:
הנעת עובדים
"אלביט" רואה את העובד כנכס היקר ביותר של הארגון.
"אלביט" מספקת לעובד תנאי תגמול נאותים, אווירה, אתגרים, תנאי סביבה, יכולת ללמוד ולהתפתח ופעילויות רבות ומגוונות על מנת לעודד יצירתיות, איכות ופוריות מתוך מטרה לקדם את האינטרסים האישיים של העובד ושל החברה כאחד.
חלק נכבד מהנעת העובדים מתבצעת בצורה של פיתוח המשאב האנושי בפן המקצועי. החברה מטפחת את עובדיה המקצועיים ואת מנהליה.
חלק מפעילויות הפיתוח הן:
 
עבודה מס' 66872 SHOPPING CART DISABLED
ג'ק וולש - מנהל ומנהיג, 2007.
ניתוח מנהיגותו של וולש על פי תיאוריות בתחום.
3,729 מילים (כ-11.5 עמודים), 32 מקורות, 164.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
עבודה זו בחנה את התפתחות הניהול ומנהיגות מהמאה הקודמת וכפי שהיא נתפסת כיום. המחקר וניתוח נעשו תוך התייחסות לתיאוריות רלוונטיות.
חקר הניהול התפתח במאה  ה-20 בעקבות דרישה לייצור מאסיבי וארגונים מורכבים. בתחילת המאה נולדו גישות המכאניות של הניהול עם המיקוד בייצור ובתפוקות, ולא בעובד. הגישות לא היו יעילות כי במרכז היה הארגון. עקב כך פותחו החוקרים גישות חדשות, שעסקו בנושא הנעת העובדים - גישות אורגניות. בהמשך התפחתו גישות מצביות-התנהגותית (דנו בכל שלב בצורת הניהול ובצורך להתאים סגנונות ניהול כדאי לנהוג בכל מצב) וגישות מערכות (מחייבות את המנהל להתאים את עצמו לסביבה החיצונית והפנימית).
מספר מחקרים התרכז בהגדרת תפקידי הניהול, ו-Mintzberg הגדיר עשרה תפקידים כאשר אחד מהם היה המנהיגות - תפקיד שלא נבחן קודם לכן. ישנן גישות מנהיגות שונות שהתפתחו עם השנים. גישת התכונות חוקרת תכונות מולדות ונלמדות של המנהיגים. חלק מגישות שודרגו מגישות מצביות-התנהגותיות של הניהול וממצבות את המנהיג בסיטואציות ומקומות שונים. גישה תלוית הקשר כהמשך של גישות מצביות מוסיפה פקטורים תלוי-קשר המשפעים על המנהיג. גישות של מנהיגות מתגמלת ומעצבת מבדילות בין הסתגלות של המנהיג למצב והימנעות מסיכונים ליצירת שינוי בציפיות ובשאיפות של המונהג, מחויבות ומכוונת תמידית לקידום עתידי על ידי שימוש בכריזמה. גישה היררכית מדברת על דרגות ההתפתחות של המנהיג.
מחקרים רבים דנו בסוגיה מנהל מנהיג. כאשר מחקרים ראשונים מצבעים על כפיפה בינם, המחקרים החדשים טוענים שמנהיג ומנהל - תפקידים שונים לחלוטין: מנהל שולט במורכבות ובאי הסדר, כאשר מנהיג יוצר שינוי ומתווה כיוון. המחקרים מציגים את חשיבות הניהול והמנהיגות האפקטיבי, כדי להבטיח את ההצלחה. כדי להיות אפקטיבי, על מנהל להיות קשוב לצרכים של הכפיפים, ליצור התאמה בין צרכים אלו לצורכי הארגון, להחדיר בהם את החזון העתידי, לתת בהם אמונה במסוגלותם לעמוד במשימות - וזה תפקיד של מנהיג. המנהיגות נוצרת תוך כדי העבודה הניהולית.
לאחר סקירה ודיון על נושא ניהול ומנהיגות המסכנה היא ש-Jack Welch הוא מעבר לכל ספק מנהיג, מנהיג מעצב, מנהיג חזק, שכיום נחשב לגורו של המנהיגות המודרנית. על פי Collins - Jack Welch הוא מנהיג מדרגה 5.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. רקע תיאורטי וניתוח ביקורתי על הספרות
2.1 גישות ניהול
2.1.1 סקירת ספרות תמציתית
2.1.2 תיאוריות הצרכים והנעה
2.1.3 גישה מצבית/התנהגותית
2.2 סגנונות ותפקידי הניהול
2.2.1 סקירת ספרות תמציתית
2.2.2 תפקידי ניהול על פי Mintzberg
2.2.3 מודל תלת-ממדית של Reddin
2.3  גישות המנהיגות
2.3.1 סקירת ספרות תמציתית
2.3.2 גישת התכונות
2.3.3 חמש דרגות של Collins
3. מנהל מול מנהיג
4. ניתוח ביקורתי של האירוע
5. סיכום ומסקנות
6. ביבליוגרפיה

מתוך העבודה:
חשיבה ומחקרים פורמאליים המתארים את דרכי הניהול בארגון החלו רק במאה ה-19 בעקבות התפתחות ארגונים גדולים ומורכבים.
* גישות מכאניות (סוף מאה ה-19 - התחלת מאה ה-20) אצל Daft (2003) - מדגישות גישה מדעית ורציונאלית לחקר הניהול וחשיבה על ארגון כעל מכונה יעילה.
- ניהול מדעי של Taylor - אדם כמכונה וככל כלי עבודה אחר המשמש לייצר מוצרים. יש לעשות חלוקה ברורה, להתאים את העובד למשימה בכדי להפיק את מלוא התועלת מעבודתו.
- ארגון ביורוקראטי של Weber - ארגון אידיאלי - משטר חברתי, המבוסס על העיקרון של "חוק וסדר", ארגון חייב לפעול על פי צרכיו של הארגון ואז ישיג את המטרותיו.
- תורה מנהלית של Fayol - עובד בדרג נמוך מבצע מיומנות טכנית, ככל שעולים בדרגה - מבצעים עבודה ניהולית יותר.
 
עבודה מס' 66870 SHOPPING CART DISABLED
פלאפון - תכנית תקשורת, 2004.
ניתוח, מסרים ודרכי פעולה
3,318 מילים (כ-10 עמודים), 0 מקורות, 186.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
במסגרת עבודה זו אנו מבקשים לבנות תכנית תקשורת לחברת "פלאפון", תוך התמקדות ביציאתו של המותג החדש של פלאפון ביוני 2004. בתור שני עובדי חברת פלאפון, מצאנו לנכון לכתוב את העבודה דווקא בנושא זה, מכיוון שבניית המותג עוררה מהפך בחברת פלאפון, בייחוד בתחום השירות (המחלקה שאליה אנו שייכים), ולכן, הבחירה לכתוב את העובדה דווקא על המותג החדש, נראתה מובנת מאליה, במיוחד לאור העובדה שהחומרים הדרושים לכתיבת העבודה היו לנו נגישים מאוד.

תוכן העניינים:
מבוא
חלק א: הערכת מצב תדמיתית
היסטוריה של החברה והתדמית
סקר: בדיקת תדמית החברה
סיכום הממצאים: חולשות וחוזקות
חלק ב: מסרים ודרכי פעולה
המסרים
תכנית תקשורת
הערות לסיכום

מתוך העבודה:
חברת פלאפון בחרה במקביל ללוגו, מערכת ערכים חדשים, הבאה לידי ביטוי בסיסמא - "פלאפון - לא רק מדברים". במסגרת סיסמא זו, מנסה החברה להחדיר בהדרגה ערכים של פשטות, נוחות, גמישות וחדשנות. אלה נותנים מענה לחולשות של החברה, ומדגישים את החוזקות.
אלה הם באמת הערכים שאנו מסכימים שיכולים להיות מועברים לקהל בצורה פשוטה ומהירה, ובמקביל להדגיש את החוזקות על ידי ביטול החולשות. משפט אסטרטגיה נוסף, אלטרנטיבי, למערכת ערכים זו, יכול להיות: "פלאפון. כאן בשבילך", ללא ניקוד, כך ניתן לקרוא את המשפט במין זכר ומין נקבה.
 
עבודה מס' 66869 SHOPPING CART DISABLED
תכנון קמפיין יחסי ציבור למותג (פיקטיבי) חדש בשוק, 2004.
תכנית מפורטת למסע יחסי ציבור למוצר סלולרי בשם Free Cell.
9,576 מילים (כ-29.5 עמודים), 7 מקורות, 571.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
חברת FCI , חברת הבת של FCA - Free Cell America, חברה הפועלת בארצות הברית ומתמחה בייצור מכשירי קשר ורדיו, בינהם מכשירי טלפון ניידים (מכשירים סלולריים). החברה הרחיבה את פעילותה והקימה מפעל גם בישראל, בעקבות זכייתה במכרז של מערכת הביטחון לייצור מכשירי קשר. כל מוצריה מיוצרים בישראל, כשחלק מהרכיבים מיובאים מארצות הברית, מחברת האם, בעלות אפסית. לאחר התבססות כלכלית של החברה בארץ, החליטה החברה להרחיב את תחום הפעילות שלה גם לייצור אזרחי של מכשירי טלפון נייד.
חברת FCI קמה במטרה לשנות את התפישה בשוק, להיכנס ולהתבסס בשוק הפרטי, ברמה שתערער את מעמדן של החברות הסלולריות ויצרניות המכשירים הסלולריים, ותגרום לתחרות חדשה, שחברת FCI תוביל בה את הערכים, התפישות וההכנסות.
מדובר במטרת על, המתארת את הרציונאל של החברה - לגרום לשוק הישראלי לשנות את התפישה המקובעת בשוק הסלולרי, בו מכשיר חייב ללכת עם חברה והתחייבות. ניתן לקבל את אלה בנפרד ובשירות טוב יותר משני הצדדים: יצרניות המכשירים והחברה המספקת את השירותים. בעצם, מטרתה של החברה לקדם את חופש הבחירה של הלקוח, ולמנוע מחברות פרטיות לנצל הסכמים בניהן על חשבון האפשרות של הלקוח לבחור בעצמו איזו חברה תספק לו שירותים. החברה יכולה להוכיח ללקוח שהוא באמת במקום הראשון, כך שרצונותיו וצרכיו לא באים על חשבון יכולת החברה להרוויח. החברה מתחייבת בזאת לשמר את ערך זכות הבחירה של הלקוחות שלה, ולגרום לתחרות בשוק, שתוביל בסופו של דבר לעמידה בראש גישה חדשה בשוק הסלולרי מבחינת השירות ומבחינת איכות המכשירים (רייכר, 1993).
מטרות מערך יחסי הציבור של החברה, כמו כל מערך יחסי ציבור של חברה מסחרית באשר היא, נועדו להשלים את מערכת הפרסום והשיווק בדרכים שיעבירו מסרים אמינים ואהודים על החברה. בצורה כזו, יכולה לחסוך החברה כסף רב ואף להגיע למטרות רבות יותר בזמן קצר יותר. (כספי ולימור, 1993; קריים, 2001).

תוכן עניינים:
א. מבוא
1. תיאור הארגון ומוצריו
2. הרציונל לבחירת האסטרטגיה השיווקית של הארגון
3. סביבת המתחרים
4. ניתוח וגיבוש הנתונים שנחקרו לצורך הקמפיין
ב. מטרות
5. הרציונל לתכנון מסע יחסי הציבור
6. מטרות ויעדי החברה ומסע יחסי הציבור
7. המסר התקשורתי
8. הגדרת קהל היעד
9. טווח הזמן לביצוע התכנית
10. האמצעים הנדרשים להשגת המטרה
ג. בניית לוח זמנים
תאריך יעד שנבע לשם השגת המטרה הסופית; תאריך תחילת הפעלת התכנית; משך זמן הפעלת תכנית יחסי ציבור לשם השגת המטרות המוגדרות; היערכות למקרה של שיבושים חיצוניים ושינויים בלוח הזמנים;
ד. תכנון ותיאום
11. מרכיבי המטרות והיעדים
12. מיפוי אמצעי התקשורת
13. מיפוי ערוצי השיווק
14. מיפוי ובחירת האנשים לראיונות האמצעי המדיה ובערוצים השונים
15. כתיבת הודעה לעיתונות
16. תכניות נוספות
אחריות לכותבי מאמרים, דעות קוראים, מכתבים למערכת; רעיונות יצירתיים ליזמות ואירועים; תכנון אישים משולבים באירועים; פעולות קהילתיות;
ה. אחריות, ביצוע ומעקב
מינוי דוברים; מינוי שותף בגיבוש והכנת תכנית יחסי הציבור; הכנת תקציב מפורט הנדרש לביצוע התכנית; מינוי מוסמך לאישור תכנית יחסי הציבור; מינוי מטעם הארגון על ביצוע ודו"ח מעקב; תכנון פגישות עם הצוות הממונה לדיון בפעולות שבוצעו ושינויים נדרשים; אחראי סיכונים והיערכות;
ו. סיכום
ז. מקורות
ח. נספחים

מתוך העבודה:
בפועל, כל אחד יכול להשתמש במכשירים הסלולרים שהחברה מייצרת. לעומת זאת, המחיר המוזל של המכשיר עלול להרחיק אוכלוסיות מסוימות, כמו למשל - אנשי עסקים או אוכלוסייה במעמד כלכלי גבוה מאד, שהמכשיר מהווה עבורם סמל סטטוס הרבה יותר מאופנה יוקרתית ומושכת.
מי שכן יכול ליהנות מיתרון המחיר של מכשירי החברה הם: תלמידים - יסודי, חטיבת ביניים ותיכון; חיילים; סטודנטים; הורים; אוכלוסייה בעלת אמצעים כלכליים נמוכים ואוכלוסייה בעלת אמצעים ממוצעים ומעלה; חברות סלולריות או משווקים; חברות וועדי עובדים; תיירים; בעלי עסקים קטנים; עובדים זרים; חברות בינלאומיות.
 
עבודה מס' 66868 SHOPPING CART DISABLED
קמפיין הדור השלישי של החברות "אורנג'" ו"פלאפון", 2005.
הצגה וניתוח ביקורתי של שני הקמפיינים הפירסומיים.
2,517 מילים (כ-7.5 עמודים), 15 מקורות, 131.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
בעבודה זו בחרנו להציג את קמפיין הדור השלישי של החברות הסלולאריות - פלאפון ואורנג'. במהלך חודש דצמבר 2004, פרצו שתי החברות במקביל בקמפיין מסחרי רחב היקף במטרה ליידע את הציבור בהשקתו של הדור השלישי אצלן.
"הדור השלישי" של הסלולר מאפשר לצרכנים גלישה באינטרנט הסלולארי בפס רחב, המציעה מהירות גדולה יותר ממחשב ביתי (נכון לטכנולוגיה היום). כמו כן, הדור השלישי מאפשר העברת קבצים במהירות גדולה, צפייה בשידורי טלוויזיה בשידור חי, צפייה בסרטוני וידאו/ שידורים מוקלטים מראש ואף מאפשר הורדת קליפים ישירות למכשיר. טכנולוגיית הדור השלישי מאפשרת שיחות באמצעות וידאו (Video Conference), כך ששני המשוחחים יכולים לראות האחד את השני בזמן שיחה במכשיר הטלפון הנייד.
חשוב לציין, שנכון ליום כתיבת העבודה, שתי החברות לא מוכנות לחלוטין לקליטת "הדור השלישי" ושיווקו. באף אחת מן החברות אין פריסה רחבה של שירותי הדור השלישי, מספר המכשירים המוצע מועט ואף אינו קיים במלאי ואין ביקוש רחב לשירותים היקרים שמציעות החברות. השקת הקמפיין של אורנג' ופלאפון נוצרה מתוך מאבקי יוקרה על המודעות של הציבור לגבי היכולות של כל אחת מן החברות ולא מתוך השקת שירות מבוסס כפי שנהוג וכפי שנעשה בשתי חברות אלה בעבר.
חברות "סלקום", שבדרך כלל נוהגת לצאת בקמפיין מקדים לשירותים שעדיין לא נמצאים ברשותה (כפי שהיה בטכנולוגיית push and talk), בחרה שלא לצאת בקמפיין לדור השלישי כעת.
חשוב לציין, ששתי החברות נמצאות בתחילתו של תהליך הפרסום וסיימו את השלב הראשון בהשקת המוצר: שלב החדירה והמודעות, בו הן מודיעות לציבור על השירות עצמו. כפי שניתן לראות בימים האחרונים - כל החברות חזרו לפרסם וליידע את הציבור במבצעי סוף השנה, ואינן מתעסקות בהמשך הקמפיין, שעתיד להגיע בשבועות הקרובים, של הדור השלישי.  הניתוח בעבודה זו מתמקד בשלב ראשוני זה, תוך סיכום הנתונים שהתגבשו בשתי החברות על בסיס השקת הקמפיין בלבד.
בעבודה זו נעמוד על המשותף והשונה בקמפיין של שתי החברות (פלאפון ואורנג') מבחינת המטרות, קהלי היעד, אופן הפנייה, שימוש בערוצי התקשורת, אסטרטגיה ועוד.

תוכן הענינים:
1. המוצר: "הדור השלישי" של הסלולר
2. השוואת פרמטרים פרסומיים בין שתי החברות
3. חלופה קריאטיבית
4. התייחסות ביקורתית
מקורות

מתוך העבודה:
שתי החברות יצאו בפרסום המשכי בטלוויזיה: פלאפון הציגה גם את האפשרות לראות בכל מקום את משחקי הכדורגל של ליגת העל, בעוד אורנג' הציגה את המשך "מסיבת ההפתעה", בה חתן יום ההולדת מדבר בשיחת וידאו עם חברתו, הנמצאת במרחק ממנו, אך יכולה לראות ולהרגיש את החוויה שעליה מדברת אורנג' בהשקת השירות.
 
עבודה מס' 66867 SHOPPING CART DISABLED
מיתוג (מחדש) של מדינת ישראל, 2005.
ניהול מותגים - מיתוג מחדש של מדינת ישראל על פי כללי השיווק
2,151 מילים (כ-6.5 עמודים), 6 מקורות, 120.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
העבודה מסכמת משימות למיתוג מחדש של מדינת ישראל:
משימה 1: אישיות המותג (בחו"ל)
משימה 2: מציאות פנימית (בארץ)
משימה 3: המסרים העיקריים
משימה 4: בריף
משימה 5: הערכת לו"ז והגדרת יעדים

מתוך העבודה:
חשוב לציין שהמסרים המוצגים מצדה של ישראל כלפי מדינות העולם חייבים ולעיתים גם מוצגים לישראלים בתוך המדינה. חייבת להיות חפיפה במסרים, כדי שאזרחי המדינה יאמינו בהם ואף ישדרו ויעבירו אותם הלאה במעשים/ שיחות/ פגישות/ טיולים וכיו"ב. אנו עושים זאת כפי שכל חברה לא תעיז להציג מסרים לקהל הרחב, לפני שהיא מוודאת שהמסרים הללו מונחלים לעובדים שמאמינים בהם.
המסרים הבאים נלקחו מתוך העיתונות ואתר משרד הביטחון. התגובות/ דעת הציבור נלקחו מתוך דעותינו האישיות ומתוך ראיונות שערכנו עם 6 סטודנטים.
 
עבודה מס' 66865 SHOPPING CART DISABLED
הגורמים התורמים להישרדותם של עסקים משפחתיים קטנים, 2008.
סקירה תיאורטית רחבה והצעה למחקר מתאמי.
12,118 מילים (כ-37.5 עמודים), 39 מקורות, 549.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
בועידת העסקים הקטנים הרביעית בישראל הצביע מר' שמואל רוזנמן יו"ר הרשות לעסקים קטנים על הנתון: "יש מעל 410,000 עסקים בישראל... 392,000 עסקים פעילים מתוכם 375,000 הם קטנים או בינוניים - 96% מכלל העסקים בישראל עם 212,000 מעסיקים" http://www.hon.org.il
מתוך התפיסה כי עסקים קטנים ויזמיות קטנות הינן בסיס כלכלי לפיתוח כלכלי מדיני הקימה מדינת ישראל שתי גופים ציבוריים לתמיכה קידום וליווי עסקים ויזמיות בישראל, מרכזים לטיפוח היזמות (מט"ים) והרשות לעסקים קטנים ובינוניים בישראל אשר כיום שתי גופים אלה התאחדו תחת הרשות לעסקים קטנים ובינוניים בישראל בחסות משרד המסחר והתעשייה.

יתרונותיהם העיקריים של העסקים הקטנים והבינוניים הם חדשנות, גמישות, הקמה מהירה בעלות נמוכה ופיזור הסיכון.
אך יחד עם זאת, סובלים עסקים בסדר גודל קטן ובינוני מקיומם של חסמים בשטח המימון, הניהול, הנגישות למידע וכן מבעיות של ביורוקרטיה, המקשות עליהם את ההתמודדות בשוק החופשי ופוגעות בהתפתחותם ובמיצוי הפוטנציאל הטמון בהם. http://www.hon.org.il.
אך לעומת הנתון המעודד של יו"ר הרשות לעסקים קטנים בישראל על העסקים הקטנים בישראל מצביע מחקר שלBdi Coface  (2006), כי יכולת ההישרדות של העסקים הקטנים והבינוניים בישראל בחמש השנים הראשונות לפעילותם נמוכים בהשוואה למדינות בעולם ומהווים כ- 30% מכלל העסקים . http://www.asakim.org.il

תוכן עניינים:
1. מבוא
1.2 רקע כללי
1.3 הבעיה העסקית
1.4 שאלת המחקר
1.5 מטרות העבודה (בתחום התיאורטי/מחקרי ובתחום היישומי)
2. סקירת ספרות, מודל המחקר ורציונאל המחקר
2.1 סקירת ספרות - רקע כללי
2.2 עסקים משפחתיים קטנים
2.3 מאפיינים והגדרת לעסק משפחתי
2.4 מאפייני ניהול בעסק המשפחתי
2.5 גורמי הישרדות והצלחה
2.6 מכוונות עסקית ומשפחתית
2.7 הישרדות עסקים קטנים ומשפחתיים
2.8 מאפייני היזם/הבעלים
2.9 חוללות עצמית
2.10 רציונל המחקר ומודל המחקר
2.11 מודל המחקר
2.12 השערות המחקר
2.13 משתני המחקר
3. מתודולוגיה
3.1 גישת המחקר, מערך המחקר
3.2 אוכלוסיית המחקר, גודל המדגם, שיטת הדגימה
3.3 כלי המדידה
3.4 הליך המחקר
3.5 עיבוד נתונים
4. תרומת הממצאים להשגת מטרות המחקר.
5. מגבלות המחקר
6. לוחות זמנים לביצוע. (משוער)
7. ביבליוגרפיה
8. שאלונים

מתוך העבודה:
לא פעם שאלנו את עצמנו מתוך תמיהה מדוע נסגר עסק זה או אחר אותו הכרנו, פעמים נתפס היה העסק כמצליח, לעומתם עסקים המצליחים ושורדים במצבי שוק וכלכה קיצוניים, ניכר כי ברוב העסקים הקטנים הקיימים כגון: מכולת, חנות בגדים, שרותי מיזוג, מסעדות, יועצי מס, סנדלריות ועוד רבים אחרים, יוסדו ע"י יזמים פרטיים ומנוהלים במעורבות משפחתית כזו או אחרת, אך רובם יוגדרו כעסקים קטנים ונמדדים ע"פ מחזורי מכירות, מס' מועסקים וקריטריונים אחרים של רשויות מס. http://www.avot.co.il/articles
Black & Mouton(אצל גלוברזון וכרמי, 1988) מנו שלושה מאפיינים אוניברסאליים לעסק כמאפיין כללי: מטרה, אנשים ומדרג ניהולי.
 
עבודה מס' 66864 SHOPPING CART DISABLED
השפעת שינוים על בעלי עניין בחברת מדוק, 2006.
ניתוח קבוצות שונות של בעלי עניין לפני השינוי, מטריצת הכוח-עניין, ניתוח מערכת היחסים בין בעלי העניין השונים, שינוים בהשפעתם עקב הכנסת מוצר חדש וניתוח קונפליקטים.
4,365 מילים (כ-13.5 עמודים), 9 מקורות, 109.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
עבודה זו עסקה בחברה Medoc Ltd שהיא חברה לפיתוח, ייצור ושיווק מכשור רפואי דיאגנוסטי, המובילה בתחום נוירופיזיולוגיה קלינית ובדיקות אבחוניות של מערכת עצבים מרכזית ופריפרית.
המטרה העיקרית של העבודה הייתה להעריך את השפעת השינויים בקשרים עם בעלי העניין.
בעבודה נותחו קבוצות שונות של בעלי עניין לפני השינוי, כולל ציפיותיהם מהארגון ואת השפעתן על מנהלים הבכירים. נבנתה מטריצת הכוח-עניין. בוצע ניתוח של מערכת היחסים הפועלים בין בעלי עניין שונים בארגון.
הוצגו שינוים בהשפעת בעלי עניין העיקריים עקב הכנסת מוצר החדש. השינוי השפיע על בעלי עניין קיימים, צירף בעלי עניין חדשים ושינה את מיקומם במטריצת הכוח-עניין.
הוצגו ונותחו קונפליקטים אפשריים עקב השיניים ודרכי טיפול בהם באופן אפקטיבי.
בנוסף העבודה הציגה את חשיבות הניהול האפקטיבי ואת השיטות לניהול האפקטיבי, כדי להבטיח את הצלחת השינוי מבחינת החברה ומבחינת בעלי העניין.
המחקר וניתוח נעשו תוך התייחסות לתיאוריות משפטיות רלוונטיות.

תוכן עניינים:
1. מבוא - רקע על חברת Medoc Ltd
2. ניתוח ומיפוי בעלי עניין לפני ולאחר השינוי (הכנסת מוצר חדש)
2.1 בעלי עניין פנימיים
2.2 בעלי עניין חיצוניים
2.3 ציפיות של בעלי עניין
2.4 מטריצת כוח - עניין לפני השינוי
2.5 בעלי עניין פנימיים לאחר השינוי
2.6 בעלי עניין חיצוניים לאחר השינוי
3. ניגודי אינטרסים, קונפליקטים אפשריים וטיפול בהם
3.1 קונפליקטים פנים-ארגוניים
3.2 קונפליקטים חוץ-ארגוניים (מתחרים ולקוחות)
4. שינויים בניהול בעקבות הכנסת מוצר חדש
4.1 חשיבות של ניהול אפקטיבי
4.2 שיטות של ניהול אפקטיבי
5. סיכום
6. ביבליוגרפיה

מתוך העבודה:
ניתוח ומיפוי בעלי עניין לפני ולאחר השינוי
"את השפעתם של קבוצות בעלי העניין יש לבחון במיוחד לפני החדרת מוצר או שירות חדש וכן לפני ביצוע פעילות שיווק חדשנית החורגת מהשגרה המוכרת והידועה לבעלי העניין השונים." (www.bizness.co.il מ 15.12.05)

בעלי עניין פנימיים
בחברה מעוסקים כ-30 עובדים:
 
עבודה מס' 66857 SHOPPING CART DISABLED
חברת Medoc Ltd - ניתוח מאפייני היזם והתרבות היזמית, 2007.
מאפייני מנכ"ל החברה כיזם והיבטים יזמיים בתרבות הארגונית של החברה.
2,550 מילים (כ-8 עמודים), 14 מקורות, 131.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
עבודה זו בחנה את חברת Medoc Ltd (חברה לפיתוח, ייצור ושווק מוצרים מתוחכמים וממוחשבים לשוק אבחון הרפואי) מההיבט היזמי.
היזמות כיום מבטאת מסרים של חדשנות ושל מימוש חלומות ורעיונות. היזמות ברוח התקופה הפוסט-מודרנית מייחסת חשיבות לטיפוח הפרט וצרכיו וגם מעודדת אותו לראות את מחויבותו לזולת. זוהי גישה המאפשרת לאזן בין מימוש צורכי הפרט לבין הדאגה לרווחת החברה.
במבוא העבודה הוצג רקע בסיסי על החברה ועל מנכ"ל שלה אהוד גפני.
בפרק הראשון זוהו והוצגו מאפיינים וכישורים יזמיים ונבחנו פעולותיו היזמיות של מנכ"ל החברה תוך שימוש בספרות המקצועית.
הפרק השני התמקד בהיבטים היזמיים של תרבות ארגונית בחברה, והניתוח נישען על מקורות הביבליוגראפיים השונים.
בסוף העבודה הוצגו מסקנות מהניתוח והמלצות למנכ"ל Medoc. ניתן לומר כי בחברת Medoc שוררת תרבות של יזמות שמתבטאת בעידוד חדשנות, יצירתיות, נטילת סיכון מחושב ושינוי מתמיד. ולסיכום, למנכ"ל החברה הומלץ לשפר ולפתח תרבות היזמית.

תוכן עניינים:
1. מבוא - רקע על הארגון ועל היזם
2. מאפיינים של יזם
2.1 מאפייני היזם על פי Timmons (1985)
2.2 מאפייני היזם על פי Peters & Waterman (1982)
2.3 מאפייני היזם העיקריים על פי Kirby (2003)
2.4 מאפיינים יזמיים של מנכ"ל ה-Medoc
3. תרבות יזמית בארגון וחלקו של היזם בהיווצרותה וקיומה
3.1 מאפיינים של תרבות היזמית על פי Peters ו-Waterman (1982)
3.2 תכנות של תרבות היזמית ואדמיניסטרטיבית על פי Chell (2000)
3.3 תרבות היזמית ב-Medoc
4. סיכום והמלצות
5. ביבליוגרפיה

מתוך העבודה:
פיטרס (1995) טוען שזמנים מטורפים מצריכים ארגונים מטורפים. לדעתו, הפיכת כל העובדים לאנשי עסקים אינו פנטזיה, ועל פי כך יש לאמץ יזמות בכל תפקיד.
"Entrepreneurship is about creating and managing vision and communicating that vision to other people." (Wickham, 2001, p. 34)
Timmons (1989) טוען שיזמות זה יכולת ליצור משהו מכלום, לחוש הזדמנות כאשר אחרים רואים כאוס, סתירה ובלבול.
 
סל קניות
סה"כ: 0.00 ₪

** עכשיו במבצע **
עבודה שניה ב – 40% הנחה*
בתוקף עד 30/06/2017
*) הזולה מבינהן

חפש עבודות
מדריך החיפוש
חפש על פי המילים:
קטגוריה:
תת-קטגוריות:
All
אסטרטגיה עסקית
כללי
לימודי עבודה
מוסר בעסקים
מימון
מערכות מידע
משאבי אנוש
ניהול
עיונים וסקרים
פרסום
שיווק
שיטות מחקר
עבודה מס':

אפשרויות חיפוש
הצג עבודות שאורכן
מ- עמ' עד עמ'
הצג תוצאות בכל עמוד

הכנס את קוד הקופון:
עבודות [1180-1188] מתוך 3548 :: [עמוד 132 מתוך 395]
<< עמוד קודם :: עבור לעמוד: 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 :: עמוד הבא >>