עבודות [1180-1188] מתוך 3530 :: [עמוד 132 מתוך 393]
<< עמוד קודם :: עבור לעמוד: 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 :: עמוד הבא >>

 

עבודה מס' 66822 SHOPPING CART DISABLED
תהל"ה - ניתוח מבנה ארגוני, תרבות ארגונית ותקשורת, 2004.
ניתוח מבנה הארגון, התקשורת הפורמאלית הקיימת בארגון, יחסי אנוש, סוג היחסים בין העובדים, המבנה הארגוני ומאפייניו היחודיים.
2,793 מילים (כ-8.5 עמודים), 0 מקורות, 65.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
תהל"ה  תנועת ההתנדבות לעליה דתית, נוסדה בשנת 82 ע"י מר יוסקה שפירא (יו"ר הארגון).
הארגון בנוי ממספר שלוחות בארץ ובעולם ומופעל הן ע"י עובדים והן ע"י מתנדבים.
הארגון נוסד מטעמים אידאליים ציוניים.
הארגון  התפתח והתרחב מיום הקמתו, אף על פי שעדיין הוא שומר על מסגרת מצומצמת.

הארגון מנוהל ע"י ההנהלה הציבורית, אשר נפגשת פעם בשנה וקובעת יחד עם היו"ר את קוי המדיניות של הארגון למהלך השוטף של העבודה בשנה הנוכחית.
המנכ"ל מר יצחק דיאור (דוכי), אחראי על יישום המדיניות גם בארץ וגם בחו"ל.
בארץ  קיימים מספר "דסקים" המבצעים את עבודת הקליטה והנמצאים קשר רציף עם ה"דסקים" ברחבי העולם.


מתוך העבודה:
תקשורת
תקשורת פורמלית הינה תקשורת הקשורה באופן ישיר לעבודה ומתבצעת בין המנהלים לעובדים ובין העובדים לבין עצמם. התקשורת הפורמלית הקיימת בארגון תהל"ה הינה תקשורת כלפי מטה, תקשורת זו בארגון עוברת מהאדם העל העמדה הבכירה ביותר ועד לעובדים הזוטרים.
תקשורת שכזו עוברת מספר תחנות עד שהיא מגיעה לעובדים ומאחר וגודל הארגון מצומצם המסר המועבר אינו עובר שינויים עד הגעתו לעובדים ה"קטנים".
בנוסף לכך מאחר ומדובר בארגון שרב עובדיו מתנדבים, המוטיבציה של העובדים לשינוי המסר ולתפיסת המסר בהתאם לאמונותיהם ודעותיהם כמעט ואיננה קיימת.
 
עבודה מס' 66821 SHOPPING CART DISABLED
הדרכת עובדים בבתי מלון, 2008.
מטרות ההדרכה, את מי מדריכים ומתי, השיקולים הנוגעים להדרכה, כיצד מתבצע תהליך ההדרכה לשלביו השונים וטכניקות הדרכה מקובלות.
1,525 מילים (כ-4.5 עמודים), 4 מקורות, 109.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
עבודתי עוסקת בנושא הדרכת עובדים בבתי מלון.
ברוב בתי המלון הגדולים והבינוניים בארץ מייחסים חשיבות רבה למחלקת ההדרכה.
כמו כן סכומי הכסף המושקעים במחלקת ההדרכה, גדולים יחסית לעובדה שמחלקת ההדרכה איננה מספקת מוצרים מוגמרים ולא שירותים לאורחי המלון.

מדוע אם כן יש צורך רב כל כך להשקיע בנושא ההדרכה ?
מהי ההשפעה של ההדרכה על טיב, איכות ויעילות העבודה לגבי עובדים חדשים וותיקים?
כמו כן, נשאלת השאלה האם לא כדאי לחסוך סכומים אלו ולתת לעובדים לצבור ניסיון תוך כדי עבודתם ובדרך זו לתת להם ללמוד את עבודתם.

מתוך העבודה:
הגדרת מטרות
הגדרת המטרות חשובה למתכנן, למדריך, ללומד ולמי שמעריך את התוצאות. הגדרת המטרות מאפשרת חתירה משותפת של כל המשתתפים בתהליך ההדרכה להשגת המטרות ההדרכתיות.
לצורך העניין, יש לחלק את המטרות לשתי רמות :
1. מטרה כללית
2. מטרה
 
עבודה מס' 66819 SHOPPING CART DISABLED
השיווק במאפיית אנג'ל, 2006.
הצגת מאפייניה העיקריים של מאפיית אנג'ל: מערך השיווק, צינורות ההפצה, מבנה הארגון, כוח האדם, מאפייני מוצר, כשרות, זכיינות, סוגי מוצרים, ייחודיות המאפייה, קונפליקטים (אנכים, אופקיים)
1,458 מילים (כ-4.5 עמודים), 0 מקורות, 97.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
מאפית אנג'ל משווקת מוצרי מאפה בכל רחבי הארץ ובעלת נתח השוק העיקרי באזור ירושלים.
המוצרים משווקים בחנויות מכולת, רשתות שיווק וכן ברשת חנויות אנג'ל.
קיימות כ- 30 חנויות אנג'ל ברחבי הארץ, שמקבלות אספקה בלעדית מהמפעל, פעמיים ביום.
14 חנויות מחוץ לירושלים - צפת, רחובות, פ"ת, ת"א, ב"ב, רמת-גן, כפר סבא, נתניה וכו'... אשר בבעלות זכיינים.
12 חנויות באזור ירושלים בבעלות משפחת אנג'ל.
2 חנויות מפעל - אחת בירושלים והשניה בלוד.

מתוך העבודה:
כל המעונין להיות זכיין של אנג'ל שולח קורות חיים והמלצות לכוח-אדם (כדי לשמור על אוירה משפחתית ואמינות אנג'ל פועלת בשיטת "חבר מביא חבר" ומתחשבת בהמלצת ודעות של זכיינים קיימים) ולאחר בדיקות ומיונים, המועמדים הפוטנציאלים נפגשים עם הסמנכ"ל ואיתו קובעים את הפרטים והסידורים הסופיים.
 
עבודה מס' 66817 SHOPPING CART DISABLED
שוק התקשורת (סלולר) - מודל SWOT, 2005.
חסמי כניסה ויציאה, סביבה עסקית (חברתית, תרבותית, פוליטית, כלכלית, טכנולוגית), מודל SWOT ומתחרים בענף.
2,276 מילים (כ-7 עמודים), 0 מקורות, 109.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
תחום התקשורת בארץ ובעולם מהווה תשתית לפעילות כלכלית, ומשמש כמאיץ להתפתחות בתחומי משק רבים, במיוחד באלה בהם נדרשת טכנולוגיה מתקדמת.
תקשורת מתקדמת ומתוחכמת היא צורך חיוני בכל משק מתקדם. הקדמה הטכנולוגית מביאה לגידול בצריכת מוצרי התקשורת, לגידול ברמת השקעות ההון, להתקשרויות אסטרטגיות בין מתחרים, ולעלייה ברמת השירות ולהוזלת מחירים.
הפוטנציאל המתהווה לפיתוח שידורים ושירותים אינטראקטיביים, שזמינותם גבוהה ואיכותם חסרת תקדים, צפוי לשנות באופן מהותי ביותר את פני עולם התקשורת ואת מקומה של זו בחברה המודרנית.


מתוך העבודה:
חסמי כניסה
-------------
משרד התקשורת:
הוא הגוף היחידי המורשה להחליט איזו שותפות זוכה במכרז, עפ"י איזה קריטריונים, ומתי יהיה העיתוי הנכון לכניסתו של המפעיל החדש לשוק.
כמו כן מציב המשרד רף גבוה של תנאים, לאחר הבחירה, לזוכה במכרז- הנדרש לעמוד בהם בנוסף למה שכבר התחייב, וכן חשוף לפיקוח מתמשך בעמידה בתנאים אלו.
 
עבודה מס' 66810 SHOPPING CART DISABLED
תנאי העסקה בענף ההיי-טק - היבטים מוסריים, 2008.
דיון תיאורטי בשילוב עם ניסיון אישי.
5,632 מילים (כ-17.5 עמודים), 29 מקורות, 329.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
עבודה זו מתייחסת לתנאי ההעסקה של העובדים בחברות היי-טק בארץ ובעולם ולהיבט המוסרי שקשור לכך. הנושא "קרוב לליבי" כיוון שאני בעצמי עובד היי-טק - דבר שיסייע בידי לנתח את הסוגיה גם מבחוץ וגם מבפנים לצורך השלמת התמונה המלאה של הנושא הנחקר.
נשאלת השאלה - מה היא חברת היי-טק באופן כללי? מה הגדרה המדויקת?
כמה מושגים מעולם ההיי-טק ובנוסף קצת רקע היסטורי:
היי-טק (באנגלית: high tech, קיצור של high technology בעברית: טכנולוגיה עילית) הוא שמן הכולל של התעשיות העוסקות בטכנולוגיה מתקדמת. המונח מתייחס פעמים רבות לתעשיות הקשורות לעולם המחשוב, אך גם לתעשיות האלקטרוניקה, הביוטכנולוגיה ואחרות. .(אנציקלופדיה חופשית -ויקיפדיה)

בעיה מחקרית/השערת המחקר
תנאים מצוינים &#8800; פגיעה בחיים פרטיים / בריאות / פגיעה נפשית.

חברות היי-טק מנצלות את העובדים באופן מירבי במגבלות החוקים המקומיים ללא התחשבות בהיבט המוסרי.
גלובליזציה תורמת רבות להחמרה בתופעת הניצול של עובדי חברות הי-טק.
איפה עובר הגבול בין הטבות לעובדים וניצול שלהם?

תוכן העניינים:
1. מבוא
2. הצגת רקע
2.1 תנאי העסקה בחברות היי-טק בארץ
2.2 תנאי העסקה בחברות היי-טק בעולם
2.3 בעיה מחקרית/השערת המחקר
3. דיון בהיבט המוסרי
3.1 סקירת תנאי העסקה של העובדים בענף היי-טק - כחלק מבעיה המוסרית
3.2 תרומת גלובליזציה לבעיה המוסרית בענף הי-טק
4. האם יש בעיה מוסרית?
4.1 בחינה עלפי העיקרון תועלתנות
4.2 בחינה על פי צווי מוחלט של קאנט
4.3 עבדות כבחירה חופשית של הפרט
6. הצעות לפתרון לבעיה המוסרית
5.1 ריסון החיצוני כפתרון האפשרי לבעיה המוסרית
5.2 פתרון על פי הסגולות הטובות
6. סיכום
7. רשימה ביבליוגרפית

מתוך העבודה:
נבחן את הדילמות המוסרית על פי עיקרון תועלתנות במצב הנוכחי -"המשך העסקה של העובדים בתנאים הקיימים במטרת מקסום רווחים".
תועלתנות - לפי עקרון זה יש להעריך מעשה אך ורק על פי תוצאותיו. "לפי התועלתנות הערך המוסרי נמדד בכמות האושר שהוא תורם למאזן האושר של החברה... בחישוב זה יש להביא בחשבון לא רק תוצאות ישירות ומיידיות של המעשה, אלא גם תוצאות עקיפות וארוכות טווח".
לפי התוצאות שמנינו בשלב א' מתקיים מירב האושר למירב בני האדם שלוקחים בחשבון גם תוצאות עקיפות וארוכות טווח".(אביבה גבע ,מוסר ועסקים , 2002).
 
עבודה מס' 66804 SHOPPING CART DISABLED
ניתוח אסטרטגי של חברה בענף מכונות הגילוח, 2006.
ניתוח שיווקי קצר הכולל: הגדרת ענף, רמת השירות של החברה, מדיניות מוצרים, מדיניות מחיר, פרסום, יחסי ציבור וקידום מכירות, הפצה, מיצוב, אסטרטגיה תחרותית, ניתוח SWOT ופורטר.
1,760 מילים (כ-5.5 עמודים), 2 מקורות, 109.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
חברת קסה אדולפו הינה חברת איטלקית המייצרת קו ייחודי של מכונות גילוח, החברה פעילה בעיקר במערב אירופה, אולם מזה כמה שנים היא נוגסת באיטיות בנתחי השוק של השחקניות הראשיות והמובילות בארץ ובחו"ל.
לחברה זכיינית בארץ, חברה ישראלית גדולה העוסקת ביבוא והפצה של מוצרי טיפוח וקוסמטיקה.
הניתוח עוסק בעיקר בהחדרת מוצרים חדשים של חברה חדשה לשוק קיים המקיים תחרות משמעותית.

מתוך העבודה:
מדיניות מוצרים:
תפיסת המוצר היא אורינטציה ניהולית המניחה שצרכנים יעדיפו את המוצרים בעלי האיכות הגבוהה ביותר במחיר נתון. לפיכך על הפירמה להקדיש את עיקר משאביה לשיפור איכות המוצרים.
מדיניות המוצרים משפיעה על המחיר, המקום והמסר. הלקוח מכתיב את המוצר. המוצר הוא היחיד אשר משפיע פנימה בתוך הפירמה על טכנולוגיה, חומרי הגלם ועל האנשים שעובדים בה. על פי דרישות הלקוח היצרן מייצר מוצר בעל תכונות ספציפיות ייחודיות (דוגמא - מכונת הגילוח לנשים).
 
עבודה מס' 66803 SHOPPING CART DISABLED
מימון וקבלת החלטות - חברת DERWENTSIDE, 2008.
בחינת כדאיות פרוייקט הרחבת העסק.
3,608 מילים (כ-11 עמודים), 7 מקורות, 219.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
אילו יכולנו לחזות בצורה מושלמת, וללא לקיחת סיכונים, חיינו הפיננסיים היו נראים אחרת. אך לקבלת החלטה יעילה ואפקטיבית יש לקחת בחשבון מספר גורמים אשר יעזרו לנו לדעת האם ההחלטה שאנו רוצים לקחת הנה כדאית או שלא.
מתוך הנחה זו נכתבה עבודה זו המבוססת על פרטי חברת DERWENTSIDE אשר נוסדה בשנת 1968 על ידי ג'ון סמית', שהתחיל מחנות קטנה שהתמחתה בצמחים הגדלים בעציצים, וכיום עוסקת בהפעלת שישה מרכזי ציוד גינון בבריטניה.
ג'ון החל בהרחבת חנותו הקטנה לפרוייקטים נוספים.
בעבודה זו נבדוק בעזרת מספר כלים אותם למדנו בקורס מימון וקבלת החלטות- האם הפרוייקט אותו רוצה ג'ון סמית' להוציא אל הפועל הוא כדאי או שלא.

אף הובאו לידי ההנהלה גורמים פיננסיים ולא פיננסיים (אם כי משפיעים על הרווחיות העתידית של החברה) שעל ההנהלה לקחת בחשבון לפני שהיא  מחליטה לגבי ההשקעה.
בנוסף, הוצגו בפני מועצת המנהלים מספר אפשריות לגיוס הון, אשר בעזרתו תוכל החברה לצמוח ולממן את הפרויקט החדש מבלי לסכן את כל ההון העצמי שלה.

"הקמת מפעלים לייצור תעשייתי תלויה באנשים מיוחדים, בעלי יוזמה בתחום הייצור. מהיזם נדרש דמיון וכושר תכנון, יכולת לגייס תמיכה לרעיונותיו, נכונות להשקיע מהונו ומשל אחרים (על-ידי הלוואות) וכושר אירגוני להפעלת הפירמה", ש., יובל, פרקים נבחרים בכלכלה, (עמ' 240)

לשם הפקת דוח להנהלת החברה נבדוק מס' נושאים שונים :
* האם על החברה להמשיך ביוזמה חדשה זו  או לא (עפ"י חישוב ענ"נ).
* גורמים פיננסיים שיש לקחת בחשבון לצורך קבלת החלטה יעילה ואפקטיבית.
* גורמים לא פיננסיים שיש לקחת בחשבון במועצת המנהלים לפני קבלת החלטה בדבר ההשקעה.
* דרכים אפשריות להזרמת הון לצורך מימון הפרוייקט- דיון בתאימות של סוגי הלוואות השונים לנסיבות חקר המקרה. לקיחה בחשבון של כל אחד ממרכיבי המימון השונים על מבנה ההון ודיון בשינויים שיחולו בעלות ההון וברמת הסיכון הכרוכה בסוגי המימון השונים.

מתוך העבודה:
השת"פ הינו מחיר ההון בו הענ"נ של הפרוייקט מתאפס, כלומר: אם הענ"נ הוא אפס אזי ישנה אדישות, כלומר התכנית שאותה אנו בודקים נותנת תשואה (ריבית) זהה לתכנית החסכון/הלוואה, והתשואה שנותנת התכנית זה בדיוק מה שאנו מחפשים.
כאשר מחשבים ענ"נ אנו משתמשים בריבית (מחיר ההון) של הלוואה שנלקחה, ככל שהריבית גבוהה יותר התכנית שאותה אנו בודקים תהיה כדאית פחות. וככל שהריבית נמוכה יותר תכנית שאותה אנו בודקים תהיה כדאית יותר. כדי למצוא ריבית זו נשווה את הענ"נ לאפס והריבית תהיה הנעלם שאותו אנו מחפשים.
 
עבודה מס' 66802 SHOPPING CART DISABLED
התנהגות ארגונית - סניף בנק דיסקונט, 2007.
ניתוח לפי: מבנים ארגוניים, קבוצות / צוותי עבודה, מוטיבציה.
2,652 מילים (כ-8 עמודים), 8 מקורות, 219.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
הארגון שבחרתי לנתח הוא סניף של בנק דיסקונט, מקום העבודה שלי.
בנק דיסקונט הינו הבנק  השלישי בגודלו בארץ. הבנק שם לו למטרה להפוך לבנק הקמעונאי הגדול בישראל, בדרך להשגת היעדים היומרניים שהבנק לקח על עצמו עליו להמשיך ולגדול ולהרחיב את מעגל הלקוחות שלו. כל בנקאי הפך למוכרן ולנותן שירות.
היעדים שהבנק לוקח על עצמו, מונחתים אל אחרון העובדים באמצעות  היררכיה מסודרת מאוד לפיה החלטות אסטרטגיות מתקבלות בדירקטוריון הבנק יחד עם מנכ"ל הבנק, ההחלטות מגיעות לסמנכ"לים, מהם למנהלי החטיבות ומשם למנהלי המרחבים, מנהלי הסניפים ועובדי הסניפים. ככל שמתקדמים במורד ההיררכיה, היעדים הופכים ליותר ויותר ספציפיים - עד לרמה של יעד בנושא ספציפי לעובד ספציפי, כאשר הביצועים של כל עובדי הבנק יחד אמורים לעזור לבנק לעמוד ביעדים האתגריים אותם הוא לקח על עצמו.

בעבודה זו אנתח את העבודה בבנק, לפי שלושה נושאים שנלמדו בקורס התנהגות ארגונית, כאשר נבדוק עפ"י תיאוריות שנלמדו כיצד הדבר מסוים בארגון עצמו :
- מבנים ארגוניים.
- קבוצות / צוותי עבודה.
- מוטיבציה.

מתוך העבודה:
מבנים ארגוניים
ארגון: מערכת של תפקידים, מידע, כלים וחומרים אחרים הפועלות תוך כדי חלוקת עבודה ותיאום כדי להשיג מטרות מסוימות. במקור המילה היא ביוונית ORGANON .
לכל ארגון יש להתאים את הכלים המתאימים לו. לא כל כלי מתאים לכל ארגון.

מבנה ארגוני: זהו למעשה השלד שסביבו מתנהלת דינאמיקה של תהליכי פעולות הארגון. כל מבנה אמור להיות מותאם בגודלו ובצורתו על מנת שיוכל להכיל את התהליכים המתרחשים בארגון
ישנם ארבעה מאפיינים מרכזיים שמשפיעים על הארגון:
 
עבודה מס' 66801 SHOPPING CART DISABLED
פיתוח מיומנויות עסקיות, 2006.
תיאור עסקי-אישי וניתוח על פי מודלים.
2,221 מילים (כ-7 עמודים), 6 מקורות, 164.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
בשנה האחרונה, חלו שינויים משמעותיים בחיי- התחתנתי, עברתי למקום מגורים חדש, השתחררתי משירות קבע (לאחר תשע שנות שרות בצה"ל) ואף התחלתי לימודי B.A.
כל ההתרחשויות הללו גרמו לי לחשוב מה אני רוצה לעשות, מהן שאיפותיי, מהן מטרותיי העיקריות בחיים ולבסוף מהי רמת האפקטיביות בחיי האם גבוהה, נמוכה  והאם עליי לשפרה.
עד כה קבעתי לעצמי מטרות ויעדים בקריירה ועמדתי בהם, כעת נותר לי להשקיע בהתפתחותי האישית ובחיי הזוגיות שלי ולכן קבעתי מספר מיני - יעדים:
התחלתי לשפר את רמת הכושר הגופני - בתקופת הצבא עליתי עשרה קילוגרמים ורמת הכושר הגופני ירדה, לכן נרשמתי למכון כושר, בניתי תכנית אימון ואף התחלתי להתאמן 4 פעמים בשבוע, למרות שלפעמים חסרה לי מוטיבציה וכושר התמדה ואני בוחרת שלא ללכת למכון הכושר.
התחלתי ללמוד לימודי תואר B.A במנהל עסקים - הגעתי למסקנה שאם ברצוני להשתלב בעבודה במגזר הציבורי - עסקי אני מחויבת בלימודי תואר ואף נרשמתי לקורס באנגלית, על מנת לשפר את רמת השפה האנגלית שלי.
אני רואה את משפחתי וחבריי הקרובים שהגיעו להצלחה והגשימו את מטרותיהם ושואלת את עצמי האם גם אני יגיע ל"נחלה" הזאת? האם גם אני אגשים את מטרותיי ושאיפותיי האישיות והמקצועיות?!
ע"פ גוז, א (1998) "אפקטיביות אישית היא היכולת להשיג מטרות ויעדים בצורה מאוזנת על ידי מיצוי מיטבי של משאבים אישיים: יכולות, כישורים, מצבים וזמן".
מטרת עבודה זו לנתח את רמת האפקטיביות האישית שלי, חוזקותיי, חולשותיי, האיומים וההזדמנויות בסביבתי ולתרגמם למטרות וליעדים בחיי.

תוכן עניינים:
מבוא
פרק א' - מטרות אישיות
פרק ב' - ניתוח מודל S.W.O.T   אישי
פרק ג' - הצגת יעדים מהחולשות (W) ממודל S.W.O.T  ע"י מודל S.M.A.R.T
פרק ד' - גאנט הצלחה לתכנית פיתוח אישי
ביבליוגרפיה
נספחים

מתוך העבודה:
פרק א' - מטרות אישיות
1. מטרה (GOAL) - תכלית, דבר שאדם רוצה להשיגו.
אבן - שושן,א (2004)
קביעת מטרות חיונית לעצם קיומנו ולהמשך התפתחותנו, המטרות מאפשרות תאום בעת קבלת החלטות, משמשות כבסיס לתכנון לטווח ארוך ומשמשות כשיקולים בפתרון בעיות.
יזרעאלי,ד (1994)
2. בעת קביעת מטרות חשוב שהן יענו על מספר קריטריונים:
א. מטרות ספציפיות - האם הן מוגדרות בדיוק? האם יש תחנה סופית ברורה? איך תדעו שהגעתם?
ב. מטרה מוחשית - האם אתם רואים תמונה ברורה? האם יש לכם תחושה ברורה של המטרה? האם בהווה אתם יכולים לדמיין את המצב הסופי?
ג. מטרות חיוביות - מטרות צריכות להיות מוגדרות באופן חיובי ולא שלילי. המשפט צריך להיות בעל ניסוח וגישה חיוביים.
 
סל קניות
סה"כ: 0.00 ₪

** עכשיו במבצע **
עבודה שניה ב – 40% הנחה*
בתוקף עד 30/09/2016
*) הזולה מבינהן

חפש עבודות
מדריך החיפוש
חפש על פי המילים:
קטגוריה:
תת-קטגוריות:
All
אסטרטגיה עסקית
כללי
לימודי עבודה
מוסר בעסקים
מימון
מערכות מידע
משאבי אנוש
ניהול
עיונים וסקרים
פרסום
שיווק
שיטות מחקר
עבודה מס':

אפשרויות חיפוש
הצג עבודות שאורכן
מ- עמ' עד עמ'
הצג תוצאות בכל עמוד

הכנס את קוד הקופון:
עבודות [1180-1188] מתוך 3530 :: [עמוד 132 מתוך 393]
<< עמוד קודם :: עבור לעמוד: 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 :: עמוד הבא >>