היישום אינו מחובר לאינטרנט

שלב ראיון העובדים בתהליך הגיוס למשטרה

עבודה מס' 067321

מחיר: 217.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת השאלה האם מתקיימים תהליכי סטנדרטיזציה בשלב ראיון המועמדים.

6,429 מילים ,22 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

עבודה זו הינה עבודה מחקרית איכותית העוסקת בשלב ראיון העובדים בתהליך הגיוס למשטרה. עבודה זו בנויה מחלק תיאורטי הכולל סקירת ספרות בנושא ראיון העובדים, אפיון הארגון המשטרתי וסקירת שלבי הגיוס למשטרה תוך התמקדות בשלב הראיון. החלק השני של העבודה כולל מחקר איכותני המורכב משני כלים מחקריים: שאלונים (ראה נספח א') וראיון (ראה נספח ב'). חלק זה בנוי מהצגת מתודולוגית המחקר הכוללת את שאלת המחקר הבודקת האם מתקיימים תהליכי סטנדרטיזציה בשלב ראיון המועמדים לגיוס בקרב מגויסי היחידה המרכזית של תל אביב. תהליך הגיוס ליחידה המרכזית של תל אביב מהווה מקרה בוחן (Case Study) ברמת המיקרו המייצג את מה שקורה ביחידות אחרות במשטרה וזאת מתוך ניסיון לשער מה קורה בשלב ראיון המועמדים למשטרה ברמת המאקרו. בהמשך מוצגים ממצאי המחקר ולבסוף יבוא שלב הסיכום והדיון.
ניתן לומר כי מחקר זה אכן מצליח לבסס את השערת המחקר, הגורסת כי קיימים תהליכי סטנדרטיזציה בשלב ראיון העובדים בתהליך בגיוס ליחידה המרכזית של תל אביב. אך עם זאת עולה כי אין אחידות בשלב ראיון המועמדים בקרב יחידות משטרה.

תוכן ענייניים:
תקציר
פרק 1 ראיון עובדים- סקירה ספרותית:
1.1 הקדמה - יתרונות וחסרונות הראיון
1.2 מהימנות ותקפות הראיון
1.3 גורמים המשפיעים על הערכות המראיינים
1.3.1 משתני ראיון- רושם ראשוני, אופי המידע ואפקט הקונטרסט.
1.3.2 משתני מרואיין- הופעה חיצונית, השפעת מין, גזע, נכות והתנהגות לא מילולית.
1.3.3 דמיון בין מראיין למרואיין, תכונות המראיין ורמתו המקצועית.
1.4 אסטרטגיות בניהול ראיון
1.4.1 ראיון מובנה לעומת ראיון פתוח.
1.4.2 מראיין יחיד מול חבר מראיינים.
1.4.3 חשיפה למידע מוקדם.
1.5 הארגון המשטרתי - מבוא
1.6 תהליך הגיוס למשטרה
מתודולוגיה
שאלת מחקר, שיטת מחקר והשערת מחקר.
ממצאי מחקר
סיכום ודיון
ביבליוגרפיה.
נספחים

קטע מהעבודה:

ראיון העובדים או ראיון העסקה הינו כלי המיון העתיק והנפוץ ביותר מבין כלל אמצעי המיון השונים. נעשה שימוש רחב בכלי זה לשם ברירה ושיבוץ של עובדים חדשים וקידום עובדים ותיקים. כמה ממאפייניו של הראיון הופכים אותו לכלי אטרקטיבי בעיניהם של אנשי השדה: מנהלי כוח אדם ומעסיקים: (בר חיים, 2005)
כדאיות כלכלית - כלי מיון אפקטיבי וזול בעיקר כאשר מספר יש מספר מועמדים קטן ביותר או גדול ביותר. כאשר ארגון ממיין מספר מועט של מועמדים לתפקיד מסוים, ראיון העסקה יכול להוות אמצעי למיון מועמדים עפ"י משתנים ותכונות איכותיים. ואילו כאשר הארגון "מוצף" במועמדים ראיון העסקה יכול לשמש אמצעי למיון ראשוני וגס למועמדים שאינם מתאימים לארגון, הוצאתם של מועמדים בשלב ראשוני יחסוך כסף רב המושקע בתהליך המיון, ואילו רק הנותרים יופנו למערכת המיון המורחבת יותר, שבמהלכה ניתן להסתייע שוב בראיון העסקה אישי, מורכב ומתוחכם יותר.

תגים:

משאבי אנוש · גיוס עובדים · משטרה · ראיון · עובדים · ראיון אישי · מיון מועמדים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שלב ראיון העובדים בתהליך הגיוס למשטרה ", סמינריון אודות "שלב ראיון העובדים בתהליך הגיוס למשטרה " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.