היישום אינו מחובר לאינטרנט

תסריט עתידי לענף הבנקאות

עבודה מס' 067330

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תיאור אסטרטגיה עתידית לבנק הפועלים

1,943 מילים ,2009

תקציר העבודה:

פירמה מצליחה איננה דווקא זו המצליחה להתאים את משאביה לסביבה הטכנולוגית, הכלכלית והדמוגרפית, אלא זו המפתחת אסטרטגיה כוללת הלוקחת בחשבון גם את המערכת החברתית, הערכים האישיים והתרבות וגם משפיעה על מערכות אלו. בלשון אחרת חלק משמעותי של אסטרטגיה כיום הוא הפירמה כחלק מהסביבה.
הבנקים המסחריים הגדולים הנם נדבך חשוב במערכת הבנקאית אשר משמשת כאחד מעמודי התווך המרכזיים של כלכלת ישראל. בנוסף, משמשים הבנקים גם כמתווכים פיננסים מרכזיים בשוק ההון. ענף הבנקאות בישראל כולל חמישה שחקנים עיקריים: בנק הפועלים, לאומי, דיסקונט, מזרחי-טפחות והבנק הבינלאומי.

עבודה זו סוקרת בקצרה את שוק הבנקאות הישראלי ומציגה תסריט עתידי לבנק הפועלים הכולל מעבר לסניפים קטנים ופיתוח טכנולוגי.

קטע מהעבודה:

מבחינת הגלובליזציה, לפי נתונים שנלקחו מבנק הפועלים, כיום 10%-15% מהכנסות הבנק נובעות מסניפים בחו"ל. ואילו התחזית היא שעד 40% מהכנסות הבנק ינבעו מסניפים בחו"ל, התחרות בארץ בין הבנקים קשה, ובנק אשר ירצה להתפתח ולהגדיל את רווחיו יפנה לשווקים מעבר לים, בין אם מדובר בפתיחת סניפים חדשים ובין אם מיזוגים או רכישת חלק מבנקים גדולים בארצות שונות (ארצות גדולות או מתפתחות).
התפתחות הטכנולוגיה תיאלץ את הבנקים לשנות תפיסה. יערכו שינויים מהותיים בכל שירותי הבנק שכיום מתנהלים מול פקידים אל מול מכונות ואמצעים אלקטרוניים.
את הסניפים הגדולים יחליפו סניפונים קטנים שיהיו נגישים לכלל הציבור במקומות מרכזיים ויחולקו לשתי קטגוריות:

תגים:

אסטרטגיה עסקית · תסריט עתידי · בנק הפועלים · בנקאות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תסריט עתידי לענף הבנקאות", סמינריון אודות "תסריט עתידי לענף הבנקאות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.