עבודות [1-9] מתוך 207 :: [עמוד 1 מתוך 23]
עבור לעמוד: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 :: עמוד הבא >>

 

עבודה מס' 70472 SHOPPING CART DISABLED
שילוב של בדיקות תוכנה בקורסים מבוא למדעי המחשב ומבני נתונים, 2017.
סקירת 5 מאמרים אקדמיים הנוגעים לנושא.
7,820 מילים (כ-24 עמודים), 5 מקורות, 499.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
מטרת העבודה היא לסקור ולגבש תובנות בנוגע לסוגיית שילובן של בדיקות תוכנה בשלב מוקדם בתהליך לימודי מדעי המחשב, בעיקר על בסיס מספר מאמרים ומחקרים שנערכו בעבר ונבחרו כמקורות לעבודה.
עיסוקה המרכזי הוא בבדיקת התועלות שיש, במידה וקיימות כאלו, בשילוב בדיקות תוכנה בשלב מוקדם בתהליך לימודי מדעי המחשב ובבדיקת שיטות וכלים ליישום השילוב. כמו-כן, העבודה נוגעת גם באתגרים, בבעיות ובספקות שעולים מתוך המחקרים ומהמסקנות הנגזרות מהם.

כל אחד מהמאמרים שהוגדרו כמקורות לעבודה מציג זווית שונה סביב נושא העבודה. כל מאמר נותח בנפרד, וגובשו ממנו מסקנות (לעתים, מסקנה אפשרית היא גם שלא ניתן להסיק באופן ברור שתוצאה צפויה מסויימת אכן מתקיימת).
בין הנושאים שנבדקו: התועלות, במידה וקיימות כאלו, בשילוב בדיקות תוכנה בתהליך לימודי מדעי המחשב, תזמוני שילוב בדיקות במהלך הלימודים, שיטות שילוב וכלים ליישום שילוב כזה.
חלק מהמאמרים כללו עריכת מחקר או ניסוי, חלקם התבססו גם על מאמרים ומחקרים קודמים וחלקם רק הציגו תיאוריה או רעיון לגישה מסויימת.
לאחר סקירת כל אחד מהמאמרים בנפרד, ניתוחו והסקה ממנו, הנני מגבש את כלל המידע העולה מהמאמרים לתמונה אחת וגוזר ממנה תובנות.  

תוכן הענינים:
2. תקציר
3. מבוא
א. מטרות העבודה
ב. המוטיבציה והזווית האישית שלי
4. רקע
א. מהן בדיקות תוכנה ומהי מטרתן
ב. סוגי בדיקות פופולריים
ג. בדיקות בתעשיית התוכנה
ד. גישת TDD
5. שיטת הכנת העבודה
א. הנושאים שנבדקו
ה. סקירת מאמרי הבסיס לעבודה
6. מסקנות
א. חשיבות שילוב בדיקות בלימודי מדעי המחשב
ב. תזמון שילוב הבדיקות במהלך הלימודים
ג. שיטת שילוב הבדיקות במהלך הלימודים
ד. אתגרים, ספקות ובעיות
7. סיכום
8. ביבליוגרפיה

מתוך העבודה:
אפתח ואציין שבדיקות תוכנה הן תחום אחד, אמנם משמעותי מאוד אך לא בלעדי, בתוך העולם של אבטחת איכות תוכנה. עולם זה כולל תהליכים נוספים, החל ממעורבות בעיצוב מפרט המוצר וכלה בעיבוד מקרים ומשובים המגיעים מלקוחות המוצר לאחר שחרורו. עבודה זו (והמאמרים עליה היא מתבססת) עוסקת בשילוב בדיקות תוכנה בלבד, ובפרט בדיקות בסיסיות מסוג Unit Tests, ולא בנושאים אחרים מעולם אבטחת איכות תוכנה.
בדיקות תוכנה נועדו בכדי לוודא כי המוצר הנבדק עומד ברף הדרישות המצופה (המוגדר ע"י הארגון ו/או הלקוח), וכמו-כן - בכדי לייצר תמונת מצב של איכות המוצר בנקודות זמן ובמגוון פרמטרים. תמונת מצב זו חשובה לשם קבלת החלטה האם לשחרר מוצר או גרסה, באיזו נקודת זמן, לאילו לקוחות/קהלי יעד, באילו אמצעי זהירות לנקוט וכו', וחשובה גם לצורך ייעול תהליכי העבודה כפי שיוסבר להלן.
קיימים מגוון סוגי בדיקות תוכנה, להם מטרות שונות ותזמונים שונים במחזור החיים של פרויקט תוכנה. באופן כללי, מטרותיהן העיקריות והנפוצות של בדיקות התוכנה הן:
 
עבודה מס' 70342 SHOPPING CART DISABLED
פרטיות המידע ברשתות חברתיות - פייסבוק מה הם יודעים עלינו, 2015.
סקירת ספרות וניתוח ממצאי סקר קצר בשאלה: באיזה אופן באה לידי ביטוי פעילות המשתמש בפייסבוק בכל הנוגע לחשיפת מידע אישי?
5,495 מילים (כ-17 עמודים), 28 מקורות, 199.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
פייסבוק, שמאז ההנפקה שלה חייבת לתת דין למשקיעים ושורת הרווח הפכה למניע המרכזי שלה, טוענת כי היא אוספת מידע במטרה לספק לגולשים את הפרסומות הרלוונטיות ביותר, אך באיזה מחיר? האם יש הצדקה לאובדן הפרטיות המטורף הזה? ומה יקרה אם כל המידע שנאסף בפייסבוק ידלוף מהמאגרים שלה לרשת והיה נגיש לכלל הציבור?. מטרת מחקר זה היא לבחון באיזה אופן בא לידי ביטוי אלמנט החדירה לפרטיות של פייסבוק ומה בעצם הם יודעים עלינו?
מטרת המחקר היא לבחון כמה מידע המשתמשים מנדבים לפייסבוק בעצמם והדרכים בהן הם עושים זאת. המחקר בוצע באמצעות סקירת מחקרים ומאמרים מן הספרות המקצועית בתחום וכן באמצעות חלוקת שאלונים למשתמשי פייסבוק. במסגרת המחקר חולקו 20 שאלונים, עשרה לגברים ועשרה לנשים תוך חלוקה לקבוצות גיל. השאלונים ינסו לבחון באיזה מידה משתפים הגולשים פרטים מחייהם במהלך השימוש ברשתות החברתיות. השאלות נעו על מנעד של חמש תשובות אפשריות (בתדירות גבוהה, בתדירות נמוכה, בתדירות מסוימת, כמעט ולא, בכלל לא). באמצעות ניתוח תשובות הנשאלים, מחקר זה ניסה לקבל תמונת מצב עדכנית על דפוסי ההתנהגות של הפרטים השונים בכל הנוגע לפרטיות ברשת החברתית.
מחקר זה יכלול ניתוח ספרות המחקר וניתוח ממצאי הסקר וזאת במטרה לענות על שאלת המחקר: באיזה אופן באה לידי ביטוי פעילות המשתמש בפייסבוק בכל הנוגע לחשיפת מידע אישי?

ראשי פרקים:
מבוא
רשתות חברתיות
פרטיות המידע בפייסבוק
הפרטיות בפייסבוק על סדר היום הציבורי
המחקר הנוכחי - מתודולוגיה, משתנים ונתונים
דיון, סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה
נספח - השאלון

מתוך העבודה:
המונח מדיה חברתית מתאר פלטפורמות שונות אשר מאפשרות יצירת רשתות של קשרים חברתיים, יצירת תוכן, ושיתוף מידע על ידי המשתמשים. אמצעי המדיה החברתיים מספקים קשת רחבה של מקורות חדשים שבהם נמצא מידע מקוון שנוצר והופץ על ידי הצרכנים, מתוך כוונה ליידע, להעשיר ולהשכיל זה את זה באשר למוצרים, מותגים, רכישות וכיוצא בזה.
האינטרנט הפך לכלי תקשורת מרכזי ועיקרי עבור הצרכנים, וכיום הוא מקור המידע העיקרי בעבורם במקום עבודתם ובביתם של הצרכנים הגולשים. צרכנים אשר נעזרו בעבר במקורות המסורתיים של הפרסום (רדיו, טלוויזיה, מגזינים, עיתונים וכדומה), דורשים בעידן הטכנולגי שליטה רבה יותר על צריכת המדיה שלהם ועל גישה מידית ונוחה למידע. הודות למגוון הטכנולוגיות והפלטפורמות החדשות התפתחה אפשרות של העברת מידע מקוון בזמן אמת בדרכים שונות, ביניהן הודעות דואר אלקטרוני וצ'אט, וידאו, יוטיוב ופייסבוק, אשר בהן המידע עובר באופן כמעט מיידי למספר רב של פרטים. יתרה על כך, המדיה החברתית נתפסת בעיני הפרטים הצרכנים כמקור מידע אמין, המספק מידע על אודות מוצרים ושירותים שונים, יותר מאשר חברות אשר מעבירות מסרים בכלים של כלי התקשורת המסורתית.
 
עבודה מס' 70218 SHOPPING CART DISABLED
כריית נתונים - גילוי תקלה משביתה בארגון, 2014.
גילוי תקלות גורפות בארגון באמצעות כריית נתונים וגילוי ידע, וזאת על ידי תוכנות מתאימות וניתוח נתונים מקיף.
2,610 מילים (כ-8 עמודים), 7 מקורות, 131.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
מטרת העבודה היא לבחון האם ניתן לגלות תקלה מחשובית גורפת בארגון (כלומר, תקלה משביתה רוחבית) על פי תקלות אשר דווחו על ידי המשתמשים בטווח זמנים מסוים. העבודה מתבססת על מאגר נתונים, ניתוח נתונים אלו באמצעות אלגוריתמים ומאמרים שונים בתחום.
משתמשים רבים ביום יום מדווחים על תקלות רבות, כך שרצף מסוים של תקלות, מסוג מסוים ובזמן מסוים, לעיתים מרמז על תקלה משביתה קריטית אשר מתרחשת או עומדת להתרחש.
מטרת המחקר היא לבחון האם ניתן ליצור פרופיל מסוים לתקלה גורפת, או לחלופין מספר פרופילים אשר בנויים מרצף תקלות כלשהו.
במערכת המחשוב כיום, תקלות רבות מדווחות מידי שעה ודקה, אך בפועל צוותי המחשוב השונים מתקשים לזהות מתי מדובר בתקלה גורפת ומתי המצב ברשת תקין.
באמצעות גילוי תקלה מבעוד מועד, יוכל גוף המחשוב למנוע זמן השבתה רב של מערכות שונות, להעלות את רמת שירותו לארגון למנוע פתיחת תקלות מצד המשתמשים אשר גורמות לתסכול רב.

תוכן העניינים
1. שאלת המחקר וחשיבותה
2. מיפוי מרכיבי הידע
3. סקר ספרות
4. שיטת המחקר
4.1  פירוט המשתנים
4.2  תיאור הנתונים  
4.3  מניפולציות
4.4  מדדי ההערכה ופונקציית ההפסד
4.5  האלגוריתמים  
5. התוצאות
6. דיון בתוצאות
7. סיכום וכיוונים להמשך
8. רשימת מקורות

מתוך העבודה:
כריית נתונים (Data Mining) הינו מושג כולל לסידרה של תהליכים אנליטיים הנעשים על-ידי אנליסטים למסדי נתונים גדולים במטרה לזהות דפוסים קבועים ומערכות יחסים בין המשתנים, ובכך להפוך את המידע הרב למידע יעיל ושמיש. לרוב המטרה היא מסחרית, ויעדו של התהליך האנליטי היא ליצור מודל חיזוי, אשר בעזרתו מנהלי הארגון מקבלים החלטות.
 
עבודה מס' 70209 SHOPPING CART DISABLED
השפעת האינטרנט על תרבות הצריכה בישראל בעידן המסחר האלקטרוני, 2013.
סקירת הנושא וסקר קצר.
1,698 מילים (כ-5 עמודים), 4 מקורות, 87.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
מטרת המחקר הינה לבדוק את השפעת האינטרנט על תרבות הצריכה בישראל ועל הרגלי הצרכן הישראלי בעידן המסחר האלקטרוני. בעבודה זו יוצגו היבטים שונים של הרגלי צריכה והשינויים שחלו בהם עקב שימוש ברשתות חברתיות בפרט ובאינטרנט בכלל כזירה חברתית.
רשת האינטרנט, לדעת רבים, מהווה את המהפכה הטכנולוגית של 20 השנים האחרונות. בהיותה מדיום תקשורתי אינטראקטיבית ומבוזרת, היא מספקת אפשרויות בלתי מוגבלות לתקשורת רחבת היקף: קבוצות דיון רבות משתתפים, תוכנות דו-שיח אינטראקטיבי, התחברות מרוחקת למחשבים וגישה בלתי מוגבלת למידע, ואלו הם רק חלק משימושיה הרבים.
בעבודה זו יובאו דוגמאות לשימוש ברשתות חברתיות כמקום לייעוץ ותמיכה בסביבה צרכנית.
כמו כן, יוצגו ממצאים של סקר הבודק את הקשר שבין הידע באינטרנט לבין כמות הרכישות המקוונות. ע"י ניתוחם של הממצאים יועלו השערות המסבירות את השינוי בתרבות הצריכה וכן יוצגו הגורמים המשפיעים על בחירת הצרכן.
הסקר הועבר כשאלון מקוון דרך אחת הרשתות החברתיות הגדולות הקיימות כיום בעולם. הבחירה בצורה זו של שיטת מחקר נבחרה עקב הרלוונטיות לעבודה, כלומר-הדרך של העברת שאלון מקוון זו עוד דוגמא לשימושיה הרבים של הרשת האינטרנטית. בנוסף, לשאלון מקוון מספר יתרונות בולטים, המבדילים אותו מן השאלון המסורתי (דף ועיפרון). יתרונות אלה יוצגו בהמשך - בפרק המיועד לכך.
בעבודה זו ייעשה שימוש בהצגת שמם של אתרי רשתות חברתיות וכן באתרי מכירה מקוונים לשם הסבר והשוואה.
לסיכום העבודה, אציג את המסקנות הנובעות ממנה על ההשפעה של האינטרנט בעידן המסחר האלקטרוני, ואסכם בניסיון לנבא את התמורות העתידות בתרבות הצריכה בישראל.

מתוך העבודה:
מסחר אלקטרוני (E-commerce) הוא מסחר וביצוע עסקאות (טרנסקציות) מסחריות באופן אלקטרוני, באמצעות תקשורת מחשבים. מסחר אלקטרוני מתאר קשת רחבה של פעילויות ברשת האינטרנט או ברשתות פרטיות בין ארגונים (Virtual Private Network, בקיצור VPN). פעילויות אלו כוללות הפצת מידע על ידי ספקים, פעילויות קנייה ומכירה של מוצרים בני קיימא ושירותים, תמיכה בלקוח/במוצר לאחר המכירה וכו'. עם התפתחות האינטרנט ניתנה דחיפה רבה לניצול מודל זה. בעזרת תוכנות מחשב, המותאמות במיוחד לצורך זה, ואתרי אינטרנט ייעודיים ניתן לבצע רכישות של מוצרים ושירותים, באופן אוטומטי, באמצעות האינטרנט, ללא הצורך להפגיש את המוכר עם הקונה . (In Wikipedia, retrieved 20/3/13)
 
עבודה מס' 70145 SHOPPING CART DISABLED
שווקים אלקטרוניים, 2014.
הצעה ליישום רכישות מקוונות דרך האתר של חברת כתר פלסטיק בע"מ.
14,005 מילים (כ-43 עמודים), 36 מקורות, 549.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
תמצית ההצעה:
לחברת "כתר פלסטיק" בע"מ יש אתר תדמיתי באינטרנט בכתובת: אתר הבית של כתר , אשר אינו מציע רכישות מקוונות. בעידן בו יותר ויותר עסקים מבינים את היתרונות הגלומים בזירות מסחר אלקטרוניות, הגיע הזמן שגם כתר תעשה את השינוי ותעבור למסחר אלקטרוני.
הקמת חנות וירטואלית נועדה לענות על החסרונות של החנות האמיתית. ראשית, היא זולה יותר לתחזוקה, כיוון שאין צורך לשלם עבור עלויות של מקום פיסי, אין צורך בהחזקה של מלאים ואין צורך לשלם משכורות לאנשי מכירות. שנית, באמצעות פרסום אפקטיבי ניתן להגיע לקהל לקוחות רחב מאוד בכל הארץ ואף בעולם. שלישית, החנות זמינה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, ומאפשרת רכישה בשעות הלילה המאוחרות, בסופי שבוע ובחגים. בשורה התחתונה: פיתוח אתר מכירה או פיתוח חנות וירטואלית מקבל הרבה חשיפה ועולה פחות.

תוכן עניינים:
1) נתונים כלליים
2) תמצית מנהלים        
2.1) הצגת חברת כתר פלסטיק בע"מ
2.2) תמצית ההצעה
       2.3) הרציונאל מאחורי ההצעה
3)    ניתוח הסביבה העסקית והענף                                                
         3.1) תיאור סביבת המיקרו של החברה
        3.2) תיאור סביבת המאקרו של החברה
4)    תיאור ההצעה וניתוחה
5)    השוק ותכנית השיווק
       5.1) השוק
       5.2) היקף שוק היעד
       5.3) מתחרים ותחרות
       5.4) מאפייני הלקוח
       5.5) האווירה העסקית
       5.6) הגדרת מטרות ויעדים שיווקיים אסטרטגיים
       5.7) ניתוח SWOT
       5.8) תכנית שיווק
       5.9) אבני דרך ולוח זמנים
       5.10) אמצעי בקרה
6)    סיכום ומסקנות
7)    ביבליוגרפיה

מתוך העבודה:
תמצית ההצעה:
לחברת "כתר פלסטיק" בע"מ יש אתר תדמיתי באינטרנט בכתובת: אתר הבית של כתר , אשר אינו מציע רכישות מקוונות. בעידן בו יותר ויותר עסקים מבינים את היתרונות הגלומים בזירות מסחר אלקטרוניות, הגיע הזמן שגם כתר תעשה את השינוי ותעבור למסחר אלקטרוני.
הקמת חנות וירטואלית נועדה לענות על החסרונות של החנות האמיתית. ראשית, היא זולה יותר לתחזוקה, כיוון שאין צורך לשלם עבור עלויות של מקום פיסי, אין צורך בהחזקה של מלאים ואין צורך לשלם משכורות לאנשי מכירות. שנית, באמצעות פרסום אפקטיבי ניתן להגיע לקהל לקוחות רחב מאוד בכל הארץ ואף בעולם. שלישית, החנות זמינה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, ומאפשרת רכישה בשעות הלילה המאוחרות, בסופי שבוע ובחגים. בשורה התחתונה: פיתוח אתר מכירה או פיתוח חנות וירטואלית מקבל הרבה חשיפה ועולה פחות.
 
עבודה מס' 70044 SHOPPING CART DISABLED
מערכת ארכיב ותקשורת תמונות הדמיה, (PACS) - הווה ועתיד בישראל., 2013.
תיאור תשתית PACS ויישום מערכת PACS.
5,803 מילים (כ-18 עמודים), 26 מקורות, 384.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
Picture Archiving and Communication System (PACS) - מערכת ארכיב ותקשורת של תמונות הדמיה, הינה מערכת המספקת פתרונות אחסון חסכוני וגישה נוחה (חיפוש, תעבורה, ושיתוף) של תמונות הדמיה דיגיטליות שנוצרו על ידי מכשירי הדמיה שונים בטכנולוגיות שונות, יחד עם דוח הפענוח שלהם.
החלק הראשון של העבודה יתמקד בתיאור תשתית PACS המורכבת משלד בסיסי של רכיבי חומרה הכולל מצד אחד ממשקי רכישת תמונה ממערכות ההדמיה, והתקני אחסון (שרתי בסיס נתונים) שמהווים את החלק של ארכיב תמונות ההדמיה, ומנגד, רשתות תקשורת (כיום אלו שרתי אינטרנט, הנותנים גישה למשתמשי קצה (רדיולוגים ורופאים) במיקום גיאוגרפי שונה לגשת למידע) ומערכות תצוגה (תחנות עבודה לפירוש וסקירת התמונות), המשולבים על ידי תוכנות ניהול של מערכות תקשורת, בסיס נתונים, טיפול בשגיאות, ומערכת ניהול הרשאות ואבטחת מידע, המאפשרות נגישות למידע רפואי  למורשים לכך בכל מקום וכל זמן. בפרק הראשון אציג כיצד  PACSמספק מסגרת לשילוב מערכות הדמיה זרות והטרוגנית ואחסונם בארכיב בסיס נתונים. לשם כך, תמונות ההדמיה מעובדות לפורמט דיגיטלי, ובכך מבוטל השימוש בסרטי צילום (על כל הכרוך בכך). ארחיב על עיבוד תמונות דיגיטליות ועל מכשירי הדמיה רפואיים הנפוצים בישראל, תוך מבט על מכשירים חדשים שכנראה יכנסו לשימוש בעתיד הקרוב. אסביר על אופן שמירת התמונות בארכיון בסיס הנתונים הממוחשב, תוך דגשים על שיטות דחיסה ודרישות חומרה. בפרק השני אתאר כיצדPACS  מספק מערכת לתקשורת של כל המידע הקשור לרדיולוגיה, לעיתים תוך השתלבות עם ממשקי מידע רפואי נוספים והאפשרות הגישה לתמונות מרחוק (טל-רדיוגרפיה), תוך ארגון יעיל של שטף העבודה הרדיולוגית, כאשר המידע הרדיולוגי נגיש לצפייה, ניתוח, והעברת תוצאות הפענוח לרופא המפנה.
החלק השני של העבודה יעסוק בהיבטים הקשורים ליישום מערכת PACS. הפרק השלישי יעסוק ביישום PACS בקופות החולים ובבתי החולים בישראל, ותרומתו של PACS להקטנת הפערים בשירותים הרפואיים בין מרכז הארץ לפריפריה. לאור העלויות הכספיות הגבוהות לרכישת PACS, הפרק הרביעי יבחן עד כמה ההשקעה זו כדאית, מבחינת יתרונותיו לארגון הרפואי והצלחת הטמעתו בקרב המשתמשים בו (למרות שנכון להיום אין מחקרים להערכת העלויות מול תשואה). בפרק האחרון אציג רעיונות לשימושים עתידיים של  PACS בכלל ובישראל בפרט, ביניהם: מערכת superPACS המשלבת יחדיוPACS  עם טל-רדיולוגיה במערכת אחת עבור אתרים מרובים ומרוחקים המספקים או מקבלים שירותי רדיולוגיה, ורעיונות לשילוב PACS לצרכי מחקר, על ידי מחקרים  רטרוספקטיביים (סעיף זה מבוסס על רעיונות שלי מתוך החומר הרב שקראתי בנושא), או כ- PACS הייעודי למחקרים או ניסויים קליניים.

תוכן עניינים:
א. מבוא
חלק ראשון
ב. ארכיב תמונות דיגיטליות
1. עיבוד תמונה דיגיטלית ממכשירי הדמיה רפואית שונים
מכשירי הדמיה רפואית
עיבוד תמונה דיגיטלית
2. ארכיון לאחסון ושליפה של תמונות ההדמיה והדוחות הנלווים להם
דחיסת תמונות רפואיות לשם חיסכון בנפח הארכיב
אירכוב תמונות וגיבויים
ג. תקשורת תמונות דיגיטליות
1. התממשקות למערכות מידע רפואיות אחרות
2. תקשורת באמצעות הודעות DICOM (הדמיה ותקשורת דיגיטלית ברפואה)
3. PACS על בסיס האינטרנט -  Web-Based PACS
חלק שני
ד. יישום PACS  בישראל
1. יישום PACS  בקופות החולים
2. יישום PACS  בבבתי החולים
ה. הערכת הצלחת הטמעת PACS מנקודת מבט של המשתמשים בו
ו. שימושים עתידיים של  PACS
1. superPACS  מערכת לשילוב PACS עם טלרדיולוגיה
2. שימוש ב- PACS לצרכי מחקר
מחקרים רטרוספקטיביים
PACS יעודי לאנליזת נתוני הדמיה במחקרים או ניסויים קליניים
ז. סיכום
ח. ביבליוגרפיה

מתוך העבודה:
* בצילום רנטגן קונבנציונלי המשתמש בסרט צילום, הקרינה שעוברת משחירה את שכבת מולקולות ברומיד-הכסף שבסרט הצילום, כאשר צפיפות ההשחרה ביחס הפוך לצפיפות החלק המצולם, (לכן עצמות שהן הצפופות ביותר בגוף האדם מתקבלות לבנות). ואכן צילומי רנטגן אלו משמשים בעיקר לאורתופדיה. (Shephard, 2002, pp. 40)
 
עבודה מס' 70033 SHOPPING CART DISABLED
הרשת החברתית פייסבוק, 2012.
ניתוח הרשת החברתית בהקשר של יחסי חברה-טכנולוגיה.
2,025 מילים (כ-6 עמודים), 8 מקורות, 164.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
"פייסבוק" היא הרשת החברתית המקוונת הגדולה בעולם. היא נוסדה על ידי מארק צוקרברג בשנת 2004, ומאז שינתה את פני התקשורת העולמית. "פייסבוק" מאפשרת לגולשיה לקחת חלק בקבוצות חברתיות וידועה בכוחה לשמר ולשפר קשרים בין מכרים וחברים. רבים ממשתמשי ה"פייסבוק" יאמרו כי לאתר כוח רב ביצירת ושימור קשרים, בהפצת ידע ותחומי עניין, האתר גם משמש כתחביב בידורי לשעות הפנאי. כמו כן, לא ניתן להתעלם מתפקידו המשמעותי כפלטפורמה לשיח ציבורי ביקורתי ומחאתי וניתן לראות זאת מהפצת המחאות החברתיות ברחבי העולם בשנים האחרונות. ה"פייסבוק" נותן מקום ליסודות כמו חופש הביטוי ושוויון, תוך שימוש במאפיינים של חוסר רשמיות, פתיחות, דליברטיביות ורציונאליות, כל אלו מאפשרים מרחב פעולה גדול של המשתתפים. אך יש לציין כי לאתר גם אפקט שלילי, לדוגמא פרופילים מתחזים, הטרדות, גזענות, לשון הרע, פגיעה בפרטיות ועוד.
אני חושבת שיהיה מעניין לחקור טכנולוגיה זו כי ה"פייסבוק" הפך לחלק בלתי נפרד מחייהם של גולשים רבים בעולם והוא צבר כוח ועוצמה של מידע והון. מבחינת תפקידו של האתר בחיי משתמשיו ניתן ללמוד רבות על יחסי הטכנולוגיה- חברה הגלומים בו.

מתוך העבודה:
אם להתייחס לגישת הדטרמיניזם הטכנולוגי, עלינו לקבל את טכנולוגיית הפייסבוק כמוצר נתון שאינו מושפע מן החברה ורק משפיע עליה באופן חד כיווני. ביסוס לכך ניתן למצוא במאמרם של אליסון וסטיינפלד שגילו שפייסבוק עוזר להגדיל את ההון החברתי של הפרט. כלומר, מרחיב את המשאבים הנצברים דרך מערכות היחסים של המשתמש בו (Elison& Steinfield, 2007).
 
עבודה מס' 69930 SHOPPING CART DISABLED
חדירה למערכות מחשב למטרת יירוט מידע ממוחשב, 2010.
האם החדירה למערכות מחשב וקריאת מסר מהמחשב, מהווה עבירה על ס' 4 לחוק המחשבים או עבירה על ס' 2 לחוק האזנת סתר?
6,337 מילים (כ-19.5 עמודים), 41 מקורות, 505.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
האתגר הטכנולוגי של מחשבים, אינטרנט ותקשורת הינו אתגר מיוחד במינו. אין חולק על כך שהמחוקק הישראלי נענה לאתגר הזה בחקיקתו לשני חוקים חשובים ומקיפים לעניין עבודה זו, והם חוק המחשבים, התשנ"ה-1995 והחוק להאזנת סתר, התשל"ט-1979.
עבודה זו דנה בחדירה למחשבי הזולת וקריאת מסר ממנו, שבמילים אחרות היא עבירת האזנת סתר למחשב, המתבצעת באמצעות חדירה למחשב. כאשר השאלה שניצבת בפנינו היא איזה מבין השנים - חוק האזנת סתר או חוק המחשבים - יחול במקרה זה?
החלק הראשון של העבודה יתמקד בתיאור עבירות המחשב. תחילה יוסברו הפונקציות העיקריות שהמחשב מבצע. אמשיך בהסבר על עבירות המחשב. ואסיים עם החוק שמסדיר עבירות אלו, תוך כדי התייחסות לטעמים שהובילו לחקיקת החוק ולמטרות שלו.
החלק השני יתמקד בתיאור תופעת המחשוב הפולשני, עם דגש למאפייניה ולנזקים שנגרמים בעקבותיה, הן במימד הפרטי והן במימד הציבורי. אמשיך לדון ביסודות עבירת החדירה למחשב, כאשר ארחיב את הדיון בשני פסקי הדין העיקריים בנושא.  
החלק השלישי של העבודה יסקור את עבירת האזנת סתר ויתמקד בעבירת האזנת סתר למחשב שמתבצעת באמצעות החדירה אליו. אמשיך בדיון בפרשת "הסוס הטרויאני" שעיקרה היה ביצוע האזנות בלתי חוקיות למחשבים בדרך של החדרת התוכנה שנקראת "סוס טרויאני".
החלק הרביעי והאחרון, מאחד את הדיון בעבירת החדירה למחשב ועבירת האזנת הסתר, לאחר שנותחו בנפרד בפרקים הקודמים, תוך ניסיון ליישמם בסיטואציות שונות של מחשוב פולשני. בחלק זה אעלה את התלבטויות בתי המשפט בפסיקות שלו בפרשות השונות. תוך כדי, אני אעלה את נקודות הדמיון והשוני בין חוק המחשבים לבין חוק האזנת סתר.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. עבירות מחשב
2.1. עבירות מחשב- רקע כללי
2.2. חקיקה בנושא עבירות מחשבים
3. תופעת המחשוב הפולשני
3.1. תופעת המחשוב הפולשני - מאפייניה ונזקיה
3.2. עבירת ה"חדירה למחשב"
3.3. פסיקה
3.4. סיכום ביניים
4. האזנת סתר למחשב
4.1. כללי- חוק האזנת סתר, התשל"ט- 1979
4.2. פסיקה - פרשת "הסוס הטרויאני"
5. עבירת החדירה למחשב אל מול האזנת סתר
5.1. כללי
5.2. השוני והדמיון בין שני החוקים
5.3. קו הגבול בין חדירה למחשב לבין האזנת סתר
6. סיכום
7. ביבליוגרפיה

מתוך העבודה:
בעשור האחרון התרחבה בעולם התופעה של הסדרת דיני המחשבים בחקיקה, בעיקר בתחום המפשט הפלילי, על אף האסכולה המתריעה מפני "דמוניזציה" של המחשב אשר שוללת חקיקת חוק מיוחד בתחום זה(5).
הצורך במשפט הישראלי בחקיקת חוק מחשבים נפרד, שיאגד בתוכו את מכלול ההיבטים הנוגעים למחשב, התעורר מהטעמים הבאים(6):
 
עבודה מס' 69838 SHOPPING CART DISABLED
בנקאות מקוונת (E-banking) בקבוצת הבינלאומי, 2012.
ניתוח העסק והצעת יישומים חדשים.
9,082 מילים (כ-28 עמודים), 14 מקורות, 384.95 ₪
:: לחץ כאן להצגת / הסתרת תקציר העבודה ::

תקציר העבודה
בנקאות מקוונת (e-banking) הינה פעילות של בנק או של ארגון פיננסי אחר (ואז זה מכונה (e-finance למתן שירותים בנקאיים ומכירת מוצרים פיננסיים דרך הערוצים המקוונים. המגזר הפיננסי הוא אחד המגזרים הפעילים ביותר בערוצים מקוונים. לא רק שהרגולציה מחייבת את הבנקים לספק מידע אישי דרך ערוצים מקוונים, אלא עיקר המניע לפעילות זו היא התרומה העסקית המתקבלת בערוצים המקוונים, והתחרות על הלקוחות המצפים לכך.
קבוצת הבינלאומי פועלת בענף בו מבנה התחרות הוא אוליגופולי והינה הקבוצה הבנקאית החמישית בגודלה במדינה. היא מספקת שירותים פיננסיים לקהל הפרטי והעסקי בתחומים כמו: מט"ח, הלוואות, משכנתאות, ייעוץ פנסיוני ועוד. התחרות על לקוחות מגזר הבנקאות המסחרית במערכת הבנקאית הולכת וגוברת. התחרות מתבטאת ברמת השירות ובמהירות התגובה, ברמת המחירים והעמלות ובתנאים להעמדת מימון. קבוצת הבנק הבינלאומי מתמודדת בעיקר מול ארבע הקבוצות הבנקאיות הנוספות בישראל ומול בנקים זרים בעלי נציגויות בישראל. הבנקים מתחרים ביניהם ביכולת להגיב במהירות וביעילות לצרכים המשתנים של כל לקוח, באיכות השירותים וכח האדם המקצועי ובפיתוח מוצרים בנקאיים מתוחכמים וחדשניים. בנוסף לכך, קיימת תחרות מצד גופים חוץ בנקאיים, כגון חברות הביטוח, והאפשרות לגיוסי ההון בשווקים בארץ ובחו"ל. מרבית הלקוחות המסחריים בישראל מנהלים חשבונות במספר בנקים, מה שמגביר את התחרותיות על לקוחות אלה.
העבודה תדון בבנקאות בעידן האינטרנט והסלולר, היתרונות של בנקאות מקוונת והסיבות להתפתחותה המואצת בשנים האחרונות. ניתוח העסק - קבוצת הבינלאומי, ניתוח שירותים קיימים, הצעת יישומים חדשים  - ארנק סלולארי וסניף וירטואלי - וניתוח כיצד יישומים אלה ישפיעו על המיצוב התחרותי בענף בו העסק פועל, ועל שרשרת הערך. כמו-כן, יבוצע ניתוח היישומים שהוצעו לאור מושגים מרכזיים בשווקים אלקטרונים כגון - E-commerce, Clicks & Mortar, הצפנה, אבטחת מידע, Web2 ועוד.

תוכן העניינים:
1. תקציר מנהלים
2. מבוא
3. קבוצת הבינלאומי - סקירה
3.1. מבנה ארגוני
3.2. שרשרת הערך
3.3. תמהיל הלקוחות
3.4. אסטרטגיה וחזון
4. ענף הבנקאות והשחקנים העיקריים הפועלים בו
4.1. ניתוח הענף עפ"י מודל  חמשת הכוחות של פורטר
4.2 ניתוח S.W.O.T
5. E-BANKING / בנקות מקוונת - הגדרה
5.1. השפעת מהפיכת המידע והטכנולוגיה על ענף הבנקאות
5.2. היקף ואופי השימוש בשירותים בנקאיים מקוונים
5.3. השפעת הטכנולוגיה על מוצרי החברה, שירותיה ולקוחותיה
5.4. בנקאות אינטרנטית כמנוף לתחרות
6. בנקאות ישירה בקבוצת הבינלאומי
7. הצעת יישומים מקוונים חדשים
8. השפעת המערכות המוצעות על הקבוצה ומיצובה התחרותי
9. ניתוח הארגון והיישומים המוצעים ע"י מושגים מעולם השווקים האלקטרוניים
10. סיכום
11. ביבליוגרפיה

מתוך העבודה:
המערכת הבנקאית - עם שמרנות טבעית, יחסי אמון מול הלקוחות ורגולציה כבדה - נהנתה בעבר מהמיסוך שסיפקו לה האילוצים האלו ונמנעה מחדשנות שתזעזע את המבנה הקיים. הממשק בין הלקוח הסופי לבין ספקי השירותים היה באמצעות מתווכים אנושיים - פקידים, אנשי מכירות או בנקאים - שלא פעם גרמו להרגשה שגישה למוצר פיננסי היא פריבילגיה. השנים האחרונות, שבהן המשתמש הפרטי מושפע יותר מגוגל, פייסבוק, אמזון ואפל, הביאו לפריצת הסכר.
 
סל קניות
סה"כ: 0.00 ₪

** עכשיו במבצע **
עבודה שניה ב – 40% הנחה*
בתוקף עד 30/06/2017
*) הזולה מבינהן

חפש עבודות
מדריך החיפוש
חפש על פי המילים:
קטגוריה:
תת-קטגוריות:
All
אינטרנט
כללי
תוכנה
תקשורת
עבודה מס':

אפשרויות חיפוש
הצג עבודות שאורכן
מ- עמ' עד עמ'
הצג תוצאות בכל עמוד

הכנס את קוד הקופון:
עבודות [1-9] מתוך 207 :: [עמוד 1 מתוך 23]
עבור לעמוד: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 :: עמוד הבא >>