היישום אינו מחובר לאינטרנט

שילוב של בדיקות תוכנה בקורסים מבוא למדעי המחשב ומבני נתונים

עבודה מס' 070472

מחיר: 439.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת 5 מאמרים אקדמיים הנוגעים לנושא.

7,820 מילים ,5 מקורות ,2017

תקציר העבודה:

מטרת העבודה היא לסקור ולגבש תובנות בנוגע לסוגיית שילובן של בדיקות תוכנה בשלב מוקדם בתהליך לימודי מדעי המחשב, בעיקר על בסיס מספר מאמרים ומחקרים שנערכו בעבר ונבחרו כמקורות לעבודה.
עיסוקה המרכזי הוא בבדיקת התועלות שיש, במידה וקיימות כאלו, בשילוב בדיקות תוכנה בשלב מוקדם בתהליך לימודי מדעי המחשב ובבדיקת שיטות וכלים ליישום השילוב. כמו-כן, העבודה נוגעת גם באתגרים, בבעיות ובספקות שעולים מתוך המחקרים ומהמסקנות הנגזרות מהם.

כל אחד מהמאמרים שהוגדרו כמקורות לעבודה מציג זווית שונה סביב נושא העבודה. כל מאמר נותח בנפרד, וגובשו ממנו מסקנות (לעתים, מסקנה אפשרית היא גם שלא ניתן להסיק באופן ברור שתוצאה צפויה מסויימת אכן מתקיימת).
בין הנושאים שנבדקו: התועלות, במידה וקיימות כאלו, בשילוב בדיקות תוכנה בתהליך לימודי מדעי המחשב, תזמוני שילוב בדיקות במהלך הלימודים, שיטות שילוב וכלים ליישום שילוב כזה.
חלק מהמאמרים כללו עריכת מחקר או ניסוי, חלקם התבססו גם על מאמרים ומחקרים קודמים וחלקם רק הציגו תיאוריה או רעיון לגישה מסויימת.
לאחר סקירת כל אחד מהמאמרים בנפרד, ניתוחו והסקה ממנו, הנני מגבש את כלל המידע העולה מהמאמרים לתמונה אחת וגוזר ממנה תובנות.

תוכן הענינים:
2. תקציר
3. מבוא
א. מטרות העבודה
ב. המוטיבציה והזווית האישית שלי
4. רקע
א. מהן בדיקות תוכנה ומהי מטרתן
ב. סוגי בדיקות פופולריים
ג. בדיקות בתעשיית התוכנה
ד. גישת TDD
5. שיטת הכנת העבודה
א. הנושאים שנבדקו
ה. סקירת מאמרי הבסיס לעבודה
6. מסקנות
א. חשיבות שילוב בדיקות בלימודי מדעי המחשב
ב. תזמון שילוב הבדיקות במהלך הלימודים
ג. שיטת שילוב הבדיקות במהלך הלימודים
ד. אתגרים, ספקות ובעיות
7. סיכום
8. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

אפתח ואציין שבדיקות תוכנה הן תחום אחד, אמנם משמעותי מאוד אך לא בלעדי, בתוך העולם של אבטחת איכות תוכנה. עולם זה כולל תהליכים נוספים, החל ממעורבות בעיצוב מפרט המוצר וכלה בעיבוד מקרים ומשובים המגיעים מלקוחות המוצר לאחר שחרורו. עבודה זו (והמאמרים עליה היא מתבססת) עוסקת בשילוב בדיקות תוכנה בלבד, ובפרט בדיקות בסיסיות מסוג Unit Tests, ולא בנושאים אחרים מעולם אבטחת איכות תוכנה.
בדיקות תוכנה נועדו בכדי לוודא כי המוצר הנבדק עומד ברף הדרישות המצופה (המוגדר ע"י הארגון ו/או הלקוח), וכמו-כן - בכדי לייצר תמונת מצב של איכות המוצר בנקודות זמן ובמגוון פרמטרים. תמונת מצב זו חשובה לשם קבלת החלטה האם לשחרר מוצר או גרסה, באיזו נקודת זמן, לאילו לקוחות/קהלי יעד, באילו אמצעי זהירות לנקוט וכו', וחשובה גם לצורך ייעול תהליכי העבודה כפי שיוסבר להלן.
קיימים מגוון סוגי בדיקות תוכנה, להם מטרות שונות ותזמונים שונים במחזור החיים של פרויקט תוכנה. באופן כללי, מטרותיהן העיקריות והנפוצות של בדיקות התוכנה הן:

תגים:

מדעי המחשב · הוראת מחשבים · לימודים · הוראה · בדיקת תוכנה · אבטחת איכות · תוכנה · מחשבים · הייטק · בדיקות תוכנה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שילוב של בדיקות תוכנה בקורסים מבוא למדעי המחשב ומבני נתונים", סמינריון אודות "שילוב של בדיקות תוכנה בקורסים מבוא למדעי המחשב ומבני נתונים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.