היישום אינו מחובר לאינטרנט

כריית נתונים - גילוי תקלה משביתה בארגון

עבודה מס' 070218

מחיר: 144.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: גילוי תקלות גורפות בארגון באמצעות כריית נתונים וגילוי ידע, וזאת על ידי תוכנות מתאימות וניתוח נתונים מקיף.

2,610 מילים ,7 מקורות ,2014

תקציר העבודה:

מטרת העבודה היא לבחון האם ניתן לגלות תקלה מחשובית גורפת בארגון (כלומר, תקלה משביתה רוחבית) על פי תקלות אשר דווחו על ידי המשתמשים בטווח זמנים מסוים. העבודה מתבססת על מאגר נתונים, ניתוח נתונים אלו באמצעות אלגוריתמים ומאמרים שונים בתחום.
משתמשים רבים ביום יום מדווחים על תקלות רבות, כך שרצף מסוים של תקלות, מסוג מסוים ובזמן מסוים, לעיתים מרמז על תקלה משביתה קריטית אשר מתרחשת או עומדת להתרחש.
מטרת המחקר היא לבחון האם ניתן ליצור פרופיל מסוים לתקלה גורפת, או לחלופין מספר פרופילים אשר בנויים מרצף תקלות כלשהו.
במערכת המחשוב כיום, תקלות רבות מדווחות מידי שעה ודקה, אך בפועל צוותי המחשוב השונים מתקשים לזהות מתי מדובר בתקלה גורפת ומתי המצב ברשת תקין.
באמצעות גילוי תקלה מבעוד מועד, יוכל גוף המחשוב למנוע זמן השבתה רב של מערכות שונות, להעלות את רמת שירותו לארגון למנוע פתיחת תקלות מצד המשתמשים אשר גורמות לתסכול רב.

תוכן העניינים
1. שאלת המחקר וחשיבותה
2. מיפוי מרכיבי הידע
3. סקר ספרות
4. שיטת המחקר
4.1 פירוט המשתנים
4.2 תיאור הנתונים
4.3 מניפולציות
4.4 מדדי ההערכה ופונקציית ההפסד
4.5 האלגוריתמים
5. התוצאות
6. דיון בתוצאות
7. סיכום וכיוונים להמשך
8. רשימת מקורות

קטע מהעבודה:

כריית נתונים (Data Mining) הינו מושג כולל לסידרה של תהליכים אנליטיים הנעשים על-ידי אנליסטים למסדי נתונים גדולים במטרה לזהות דפוסים קבועים ומערכות יחסים בין המשתנים, ובכך להפוך את המידע הרב למידע יעיל ושמיש. לרוב המטרה היא מסחרית, ויעדו של התהליך האנליטי היא ליצור מודל חיזוי, אשר בעזרתו מנהלי הארגון מקבלים החלטות.

תגים:

כריית נתונים · ניהול ידע · גילוי מידע · ניתוח נתונים · מדעי המחשב · רשתות · מאגרי מידע · מאגר מידע · מערכות מידע

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "כריית נתונים - גילוי תקלה משביתה בארגון", סמינריון אודות "כריית נתונים - גילוי תקלה משביתה בארגון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.