היישום אינו מחובר לאינטרנט

עמדות תלמידים כלפי שיטת 'למידת החקר והגילוי'

עבודה מס' 066360

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת ההבדל בין עמדותיהם של תלמידים חזקים לעמדותיהם של תלמידים חלשים כלפי שיטת 'למידת החקר והגילוי' במתמטיקה

12,539 מילים ,21 מקורות ,1992

תקציר העבודה:

מטרת המחקר: לבדוק האם קיים קשר בין רמתו הלימודית של התלמיד לעמדתו כלפי שיטת "למידת חקר וגילוי" בשיעורי המתמטיקה.\\ נבדקים: 25 תלמידים מכיתה ט'.\\ שיטה וכלי מחקר: התלמידים למדו את הנושא "הזזות של פונקציה ריבועית". היחידה כללה חמישה שיעורים כאשר בכל שיעור בו הייתה הקניה של חומר חדש למדו התלמידים את הנושא בדרך החקר והגילוי. במהלך לימוד היחידה נערכה תצפית,לאחר יחידת הלימוד מלאו התלמידים שאלון עמדות הבודק את עמדותיהם כלפי השיטה. \\ מן הממצאים:
עמדות התלמידים בעלי הרמה הלימודית הגבוהה ביחס לשיטה היו חיוביות יותר מעמדות התלמידים החלשים כלפי השיטה.

קטע מהעבודה:

לנושא "הזזות של פונקציה ריבועית" הוקדשו חמישה שיעורים הכוללים: "הזזה אנכית", "הזזה אופקית" ו"הזזה משולבת", כאשר בשלושה מהם למדו התלמידים על-פי שיטת החקר והגילוי. בתחילת כל שיעור כזה, חולקו התלמידים לצוותי עבודה כאשר כל צוות מנה 3 חברים. אציין כי הקבוצות היו הטרוגניות. כל קבוצה קיבלה לידה דף חקר בו היו הנחיות לחקירה, בכל שיעור קיבלו התלמידים דף חקר המתייחס להזזה אותה ילמדו. בנוסף, קיבלה כל קבוצה סט של דגמי הפרבולות:

תגים:

הוראת · מתמטיקה · עמדות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "עמדות תלמידים כלפי שיטת 'למידת החקר והגילוי'", סמינריון אודות "עמדות תלמידים כלפי שיטת 'למידת החקר והגילוי'" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.