היישום אינו מחובר לאינטרנט

אינטרנט ותקשורת קהילתית

עבודה מס' 063542

מחיר: 119.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת צ'ט הטריוויה של IOL.

2,166 מילים ,14 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

בשנים האחרונות ממוצב האינטרנט כאחד מאמצעי התקשורת המיוחדים וייחודיים אשר עומדים לרשות אנשי העולם.
לדברי 1997) Steven G. Johnes) לאינטרנט פוטנציאל לצור מחדש קהילה כמו שהכרנו בעבר, לבנות בשבילנו מחדש את "המקום הגדול והטוב" אותו הכרנו אך נטשנו לטובת "משחקים עם עצמנו". בנוסף, האינטרנט יוכל לחבר בין כולנו בלא שאנו נצטרך להתאמץ מאחר והאינטרנט חוצה חלל וזמן כך שמאפשר לנו לתקשר אחד עם השני.
האינטרנט יוצר קהילות חופשיות ביותר מהקשרים של חלל וזמן, וחופשיות לתקשר עם אנשים אחרים ללא קשר של קירבה גיאוגרפית וזמנים. בנוסף, ייצור האינטרנט הבחנה מבנית בין קהילה ותקשורת.

קהילת הטריוויה של IOL כוללת אנשים שונים בעלי מאפיינים שונים, אשר להם תחום עניין משותף - שאלות טריוויה. מכאן שלפי נוסק (2000) צ'אט הטריוויה של IOL מספק למשתתפיו את שני הצרכים המוזכרים לעיל. הפונקציה הממלאת את הזכות לתקשר, על ידי שיחה סייברית לכל דבר בין משתתפי הצ'אט, היא אופציונאלית כשמדובר על הצ'אט הספציפי הנ"ל, מאחר ומשתתפי הצ'אט נכנסים בראש ובראשונה על מנת לענות על שאלות טריוויה ורק כפועל יוצא מכך לשוחח אחד עם השני, כאשר השיחה היא אקט וולנטארי. כלומר, משתתף בצ'אט בוחר האם לשוחח עם חברי קהילה אחרים, רק לענות על שאלות הטריוויה או רק להסתכל בצ'אט ולא לקחת כל חלק פעיל בו. החופש במיטבו.

עבודה זו עוסקת באינטרנט ובתקשורת קהילתית: האינטרנט כמדיית תקשורת קהילתית, כוחה של האינטרנט ליצור קהילות ובמסגרת אתייחס לצ'ט הטריוויה של IOL.

מקורות:

גרניט, ע. ונתן, ל. (2000). קהילות וירטואליות : מבנה חברתי חדש? מגמות, מ (2), 298-315.
נוסק, ה. (2001). "קול העם" כל העם? הטלוויזיה הקהילתית בישראל. קשר, 30, 65-51.
Hamilton ,J.(2000). Alternative media : conceptual difficulties, critical possibilities. journal of communication inquiry, 24, 378-357.
Hindman ,E.B. (1998) .Community, democracy and neighborhood news. Journal of Communication ,48(2), 39-27.
Hochheimer, J.J. (1999). Organizing community radio: issues in planing. Communication :The European Journal of Communication Research, 25, 371-386.
Hollander ,E. (2000). Online communities as community media. A theoretical and analytical framework for the study of digital community networks . Communication: The European Journal of Communication Research , 25, 386-371.
Jones, S.G. (1997). The Internet and it's Social landscape. In Jones, S.G. (Ed), Vitual culture: Identity and communication in cybersociety (pp. 7-36) Thousand Oaks, CA: Sage Publications.
Ke, S. (2000) .The emergence, transformatin and disintegration of alternative radio in taiwan: from underground radio to community radio. Journal of communication inquiry, 24, 412-429.
Lundby ,K. (1992). Community television as tool of local culture. in jankowski, N., Prehn, O., Steppers, j.(Eds), The people's voice: Local radio and television in Europe (pp. 27-41). London: John Libbey Company Ltd.
Sampedro, V.(1998). Grounding the displaced: Local media reception in a transnational context. Journal of Communication , 48, 125-143.
Squirs, C.R.(2000). Black talk radio: Definding community needs and identity. Press/Politics, 5(2), 73-95.
Waisbord ,S. (1998) . When the cart of media is before the horse of identity: A critique of technology-centered views on globalization. Communication research, 25 , 377-398.
Watson, N. (1997). Why we argue about virtual community: A case study of the phish.net fan community. In Jones, S.G. (Ed), Vitual culture: Identity and communication in cybersociety (pp. 102-132) Thousand Oaks, CA: Sage Publications.

תגים:

אינטרנט · אמצעי · זהות · מאפיינים · ממוחשב · קהילה · קהילתית · תקשורת

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אינטרנט ותקשורת קהילתית", סמינריון אודות "אינטרנט ותקשורת קהילתית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.