היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 44
עבודה מס' 60951
ניתוח אסטרטגיות שיווקיות והסביבה העסקית של תנובה (ניתוח סווט, ניתוח התנהגות צרכנים ועוד) ובחינת תרחיש של כניסת מתחרה חזק לשוק והצעת דרכי התמודדות.
4,507 מילים (כ-14 עמ'), 11 מקורות, 349.95 ₪
עבודה מס' 66717
שיווק מלון כרמל נתניה: ניתוח SWOT, PEST, ניתוח צרכנים, פילוח שוק, תיירות בנתניה, מלונאות.
5,659 מילים (כ-17.5 עמ'), 16 מקורות, 265.95 ₪
עבודה מס' 61256
מחקר התנהגות צרכנים בקניית שעון "סווטש".
4,210 מילים (כ-13 עמ'), 3 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 70823
סקירת נושא הגז הטבעי ומחקר צרכנים.
7,813 מילים (כ-24 עמ'), 12 מקורות, 349.95 ₪
עבודה מס' 33433
סקירה מקיפה של המושג תוך בדיקת מוצר והתנהגות הצרכנים כלפיו.
4,915 מילים (כ-15 עמ'), 12 מקורות, 252.95 ₪
עבודה מס' 50264
מטרת מחקר זה היא לאתר מאפיינים של צרכני המזון המהיר והמניעים אותם, במטרה להציע טקטיקות להגדלת רווחים.
6,305 מילים (כ-19.5 עמ'), 27 מקורות, 252.95 ₪
עבודה מס' 50482
סקירת התיאוריות השונות לגבי התנהגות האדם כצרכן של מוצרם-הגורמים לקניה, השיקולים השונים וחשיבותם לגבי נושא השיווק.
4,352 מילים (כ-13.5 עמ'), 4 מקורות, 191.95 ₪
עבודה מס' 50490
עבודה סוקרת בהרחבה את התיאוריות והמודלים השונים בנושא זה במסגרת השלבים שהגדירו וושברן וולאך.
7,576 מילים (כ-23.5 עמ'), 67 מקורות, 276.95 ₪
עבודה מס' 63993
הצעת מחקר זו בוחנת את תדמיתה של חברה, חברת שירותי כ"א במקרה זה, וכיצד היא משפיעה על החלטת הלקוחות, להשתמש בשירותי החברה.
1,109 מילים (כ-3.5 עמ'), 4 מקורות, 107.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 44