היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיווק מלון כרמל נתניה

עבודה מס' 066717

מחיר: 265.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: שיווק מלון כרמל נתניה: ניתוח SWOT, PEST, ניתוח צרכנים, פילוח שוק, תיירות בנתניה, מלונאות.

5,659 מילים ,16 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

השיווק, כפי שיוצג בעבודה זו הוא כל מה שניתן לעשות כדי לקדם את העסק שלך מן הרגע שהעלית אותו בדעתך ועד לנקודה שבה הלקוחות קונים את המוצר או השירות שלך ומתחילים לבקר בעסק שלך בקביעות.
הגורם היחיד שמבדיל בין הצלחה או כישלון, לעיתים קרובות מאוד, הוא הדרך שבה משווקים מוצר או שירות.
כל ארגון קטן וגדול זקוק לשיווק, כמעט אין יוצאים מהכלל. אי אפשר להצליח בלי שיווק. שיטות השיווק רבות ומגוונות וכוללות: ניהול תעמולה, מכתביים אישיים, שיווק טלפוני, חוזרים וחוברות, שלטים על לוח המודעות, שלטי חוצות, פרסומים בדפי זהב, בעיתונות, בכתבי עת, ברדיו ובטלוויזיה, דיוור ישיר, מוצרי פרסום כגון עטים, דוגמיות, סמינרים והצגות, מתן חסויות לאירועים, פרסום בירידים מסחריים, ופרסום ע"ג חולצות.
לכל שיטות השיווק הללו מספר מטרות מרכזיות וחשובות: זיהוי צרכי הלקוח, התאמת המוצר או השירות לצרכיו, העלאת שביעות רצונות והפיכתו ללקוח קבוע.
6 עקרונות השיווק הם:
1. ההבנה ששירות ואיכות משתלמים.
2. המפתח האמיתי להצלחה הנו הגדרת המוצר או השירות באופן יוצא דופן ובצורה שונה לחלוטין מהמתחרים.
3. הקשבה ולמידה של תגובות הלקוח באופן סדיר.
4. פעולה הצורה מהירה, תגובתיות מהירה.
5. הבנה שהכול תלוי באנשים שמספקים את השירות.
6. הנהגה מתוך השראה ואהבת העבודה.
מטרת עבודה זו הנה להציג ולתאר את עולם השיווק בענף התיירות על כל מרכיביו החל מתפיסות השיווק וכיצד התפתחו עם השנים, דרך יסידות השיווק שהם ניתוח מגמות בענף התיירות, ניתוח חוזקות וחולשות איומים והזדמנויות של מלון כרמל בנתניה סקירת המתחרים ופלח השוק, כמו כן סקירת המניעים והגורמים השונים המביאים תייר לצאת מביתו ולנפוש במלון וכלה בתמהיל השיווקי המנתח את כל המרכיבים השיווקים היוצרים את המלון כפי שהוא כיום.
מטרה נוספת הנה הצגת חשיבותו של השיווק בכל תחום שהוא ובעיקר בתחום התיירות שהנו עתיר מידע והלקוח הוא האדם החשוב ביותר לארגון ושביעות רצונו מהשירות הנו גורם חשוב ביותר ממעלה ראשונה.
בתחילת העבודה יוצג ניתוח המאקרו והסביבה החיצונית, יוצג ענף המלונאות והגורמים המשפיעים עליו ולבסוף תוצג סקירה על המלון וניתוחים שונים ע"פ מודלים.

תוכן עניינים
מבוא
מהו שיווק
תפיסות השיווק
ענף המלונאות בעיר נתניה
ניתוח מגמות בענף המלונאות בנתניה
מלון "כרמל" נתניה
ניתוח SWOT
מתחרים
פילוח שוק
התנהגות צרכנים ומחקרי שוק
תמהיל השיווק
סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים

הערת מערכת: בעבודה חסרים נספחים מס' 2-8.

קטע מהעבודה:

רב המלונות בנתניה מוגדרים כמלונות נופש(Resort hotel ) " שזהו סוג של מלונות הממוקמים באזור נופש, וזהו התנאי הבסיסי המאפיין אותם. אזור היעד יכול להיות חופים,אגם או אזור הררי ... מלונות נופש חייבים לספק לאורחיהם מגוון רחב של פעילויות פנאי הכוללות בידור לשעות היום והלילה.מלונות נופש אינם מוגבלים בהכרח לאכסון נופשים בלבד, הם יכולים לאכסן גם צליינים, תיירים המבקרים קרובים וידידים (VFR), ואף אנשי עסקים".
(חוטר רפי 1998).

תגים:

SWOT · PEST · ניתוח צרכנים · פילוח שוק · תיירות בנתניה · מלונאות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק מלון כרמל נתניה", סמינריון אודות "שיווק מלון כרמל נתניה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.