היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 9
עבודה מס' 70922
מהי שיטת התמריץ המועדפת ע"י הציבור הישראלי בקניית מכונית היברידית?
5,447 מילים (כ-17 עמ'), 10 מקורות, 229.95 ₪
עבודה מס' 64502
אפיון הקשר שבין העיר למכונית, בחינת הסיבות להשפעות השליליות (כלכליות, חברתיות, סביבתיות) של המכונית על העיר, והאמצעים שבהם ניתן לנקוט בכדי להפחית את השימוש במכונית בערים של שנות ה-2000.
3,555 מילים (כ-11 עמ'), 13 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 66766
ניתוח החברה וסביבתה העסקית באמצעות מודלים ותכנית לשיווק מותג "אלדן אקסקלוסיב" להשכרת מכוניות ספורט.
11,203 מילים (כ-34.5 עמ'), 19 מקורות, 580.95 ₪
עבודה מס' 68381
ניתוח מקיף על פרויקט לאיפיון משחק "מכונית על שלט", החל משלב דרישות המשתמש, כולל חקירה וניתוח פונקציונאלי ועד שלב ניהול הסיכונים לביצוע הפרויקט.
9,147 מילים (כ-28 עמ'), 5 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 69986
בניית תוכנית שיווקית להחדרת המכונית ההיברידית לשוק הישראלי.
17,755 מילים (כ-54.5 עמ'), 9 מקורות, 604.95 ₪
עבודה מס' 64138
ניתוח הסביבה העסקית התחרותית בה פועלת חברת UMI והאסטרטגיה השיווקית בה בחרה להחדרת האיסוזו רדיאו
5,112 מילים (כ-15.5 עמ'), 5 מקורות, 312.95 ₪
עבודה מס' 69095
סקירת התופעה והשלכותיה.
5,469 מילים (כ-17 עמ'), 15 מקורות, 362.95 ₪
עבודה מס' 67945
טראומת ההגירה המזרחית וחווית האובדן, אסתטיקה היברידית וקולנוע המיעוטים, בסרט 'סינמה מצריים' (ישראל 2002).
3,717 מילים (כ-11.5 עמ'), 4 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 69656
סקירת חברת בטר פלייס (המכונית החשמלית) במשקפי תורת האילוצים.
2,063 מילים (כ-6.5 עמ'), 4 מקורות, 120.95 ₪

אם אינך מוצא את הנושא המבוקש - אנא בצע חיפוש שונה.


עבודות [1–9] מתוך 9