היישום אינו מחובר לאינטרנט

תורת האילוצים -חברת better place

עבודה מס' 069656

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת חברת בטר פלייס (המכונית החשמלית) במשקפי תורת האילוצים.

2,063 מילים ,4 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

הכתבה שבחרתי לעבודה זו עוסקת בניסיונותיה של חברת "בטר פלייס" להרחיב את שוק הלקוחות הפוטנציאלי שלה.
הכתבה מתארת את הקשיים העומדים בפני החברה בשוק הסיני, אך למעשה מדובר בקושי המעכב את מימוש החזון לא רק בסין, אלא גם בשאר שווקי העולם.
נראה שהסיבה העיקרית לעיכוב בלוח הזמנים המתוכנן נובעת מאילוצי שוקMarket Constraint.

הכתבה: דובי בן גדליהו, "איך אומרים בטר פלייס בסינית", גלובס, 26/12/2011. http://www.globes.co.il/news/article.aspx?QUID=1056,U1326190562717&did=1000709991

קטע מהעבודה:

מן הכתבה ניתן ללמוד שהגורם אשר מעכב את פריצת הדרך של בטר פלייס הינו "אילוץ השוק". מדובר באילוץ חיצוני, שבו ביקושי השוק הנמוכים אינם תואמים את יכולת הייצור הפוטנציאלית.

תגים:

תורת האילוצים · חשבונאות · סמינריון · פרו-סמינריון · ראיית חשבון · רכב חשמלי · שי אגסי · better place · סין · אנרגיה ירוקה · זיהום אוויר

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תורת האילוצים -חברת better place", סמינריון אודות "תורת האילוצים -חברת better place" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.