היישום אינו מחובר לאינטרנט

תורת האילוצים-TOC

עבודה מס' 066690

מחיר: 350.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה תיאורטית ויישום הגישה בחברת תדיראן ספקטרלינק.

11,567 מילים ,5 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

עבודה זו נערכה בחברת תדיראן ספקטרלינק (לחברי הקבוצה גישה דרך קרבה משפחתית לאחד הצוותי מחקר ופיתוח בחברה) במטרה להבין כיצד משפיע יישומה של שיטה זו על העובדים ועל צוותי הפיתוח. חברה זו יישמה מתודולוגית ניהול TOC בחלק מצוותי הפיתוח בעוד צוותים אחרים נוהלו לפי גאנטים בשיטות המסורתיות. אוכלוסיית המחקר כללה אנשי פיתוח, קדמי פרויקט וראש צוות. אוכלוסייה זו עוסקת באופן ישיר בפיתוחם של מוצרי החברה ותפקודם כצוות משפיע על משך הפרויקט ואיכותו. במהלך סקירת הספרות, נבחנו עקרונות שיטת ה- TOC, מידת התאמתה לניהול פרויקטים, יעילותה בהשוואה לשיטות הניהול המסורתיות וכמו כן הקשיים ביישומה. מסקנות שהתקבלו בעבודה הסתמכו על סקירה ספרותית שנעשתה, ושאלונים אשר מולאו על ידי אנשי שני צוותי פיתוח המונים 11 אנשים (צוות אחד המנוהל על פי שיטת TOC וצוות שני לא).
שאלון זה נלקח מתוך עבודתה של כהן בלהה והותאם למחקר זה. השאלון נכתב במקור ע"י Pines and Aronson (1981) ותורגם לעברית.

תוכן עניינים:
1. מבוא
1.1. רקע
1.2. סקירה ספרותית של התיאוריה
1.3. מטרת העבודה וחשיבותה
2. מתודולוגיה
2.1. תאור מתודולוגיה
2.2. פרופיל החברה
2.3. תאור תגובות פיזיולוגיות וקוגניטיביות כתוצאה מאי-הודאות בניהול הפרויקט
2.3.1. לחץ ושחיקה הנובעים מאי הוודאות
2.3.2. התמודדות עם לחץ ושחיקה
2.3.3. השאלון
3. ממצאים
4. סיכום ומסקנות
5. ביבליוגרפיה
6. נספחים
נספח א - אתר אינטרנט מכון גולדרט
נספח ב - אתר אינטרנט תדיראן ספקטרלינק
נספח ג - אתר אינטרנט DUN'S 100
נספח ד - שאלון - דוגמא
נספח ה - תוצאות השאלונים

קטע מהעבודה:

תורת האילוצים (Theory Of Constraints-TOC) היא גישת ניהול מהפכנית שהתפרסמה באמצע שנות ה-70 לאחר הוצאה לאור של ספרי רב מכר שנכתבו על ידי דוקטור אליהו גולדרט. יישומי TOC פותחו למספר תחומים: לתהליכי חשיבה, לניהול ריצפת הייצור ולניהול פרויקטים. לכל אחד מהתחומים האלה נכתב ספר על ידי דוקטור אליהו גולדרט: "המטרה"- לניהול ריצפת היצור, "זה לא מזל"- לתהליכי חשיבה ו"שרשרת קריטית" - לניהול פרויקטים. אנו נתמקד בניהול הפרויקטים לפי תורת האילוצים, הכוללת בין היתר תכנון וסנכרון הפרויקט, ניהול משאבי הפרויקט, תקציב, ניהול ה-buffers (מקדם ביטחון שנועד להגן על מועד סיום הפרויקט מפני עיכובים של פעילויות המהוות את השרשרת הקריטית) וניהול הזמן.

תגים:

TOC · תורת · האילוצים · מכון · גולדרט · ניהול · פרויקט

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תורת האילוצים-TOC", סמינריון אודות "תורת האילוצים-TOC" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.