היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול פרויקטים בחברת "פרינט סנטר"

עבודה מס' 066781

מחיר: 483.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בניית פרויקט יישום של קייזן, הצגת השיקולים ושלבי היישום תוך שילובם במערכת בכלים של ניהול פרויקט. קיימת התייחסות לכל הפעילויות, האילוצים, המשאבים ואבני הדרך.

3,764 מילים ,8 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

ניהול פרויקטים הוא ענף במדעי הניהול העוסק בתכנון ובקרה של פרויקטים. המטרה בניהול פרויקט הינה לסיים את הפרויקט בזמן שנקבע ובתקציב שהוקצב. מטרה נוספת בניהול פרויקט שאינה מצויה תמיד במקורות האקדמאיים היא להביא לשביעות רצון הלקוח.
מקצוע ניהול הפרויקטים אחראי להגדרת שיטות שתפקידן לוודא שיעדי היצועים, עבור כל פרויקט, מושגים.ספציפית, יעדי הביצועים של הפרויקט מושגים במלואם, בעלות ששווה או נמוכה מהתקציב שהוקצב לפית

קטע מהעבודה:

שיטת הקייזן במהותה חותרת לשיפור מתמיד באיכות, בעלויות ובתפוקות. את שיטת הקייזן ניתן ליישם בכל סוגי התהליכים הקיימים בארגונים, החל מתהליך רצפת הייצור, והמשך בתהליכי מתן שרות, תהליכי אספקה והפצה, תהליכים במשרד למשל במחלקת הנהלת חשבונות או תהליך בקרה כלשהו.
שימוש בטכניקה זו מביא להשגת שיפור ניכר בתהליך קיים, כולל יישום תהליך חדש בתוך פרק זמן קצר ביותר.
עפ"י מ'. אימי, לקייזן יש שני תפקידים עיקריים בהקשר לניהול: תחזוקה ושיפור.

תגים:

פרויקט קייזן · ייזום · תכנון · בנית WBS · תרשים PERT · תרשים גאנט · פרופיל משאבים · ניהול סיכונים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול פרויקטים בחברת "פרינט סנטר"", סמינריון אודות "ניהול פרויקטים בחברת "פרינט סנטר"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.