היישום אינו מחובר לאינטרנט

תכנון שיווקי למוצר חדש - השכרת מכוניות ספורט - אלדן

עבודה מס' 066766

מחיר: 580.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח החברה וסביבתה העסקית באמצעות מודלים ותכנית לשיווק מותג "אלדן אקסקלוסיב" להשכרת מכוניות ספורט.

11,203 מילים ,19 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

חברת 'אלדן' המוצגת בעבודה זו הנה חברה ישראלית שהוקמה בשנת 1967 ע"י מר יוסי דהן שהצליחה להתרומם ולהפוך עם השנים לאחת החברות המצליחות ביותר במשק הישראלי וצברה לעצמה מוניטין רב גם בשוק הבינלאומי, ומציעה כיום עשרות כלי רכב לקהלי יעד שונים המגיעים מכל רחבי העולם.
יעדי הארגון ארוכי טווח ומתמקדים בעיקר בשיפור מתמיד של נושא איכות השירות ללקוחות החברה שכן עיקר העבודה הנה שירותית (במקביל למכירות) ושמירה על מוניטין הארגון.

בעבודה זו בפרק הראשון והשני יוצגו בתחילה פרופיל הארגון המתאר את החזון, היעדים והמטרות שהציבה לעצמה הנהלת החברה, האמונות והערכים שעל פיהם פועלים העובדים, הליבה העסקית המשמשת לב ליבו של הארגון ואת ענף התחבורה והשכרת הרכב בארץ ובעולם. בפרק השלישי נבצע ניתוח סביבה חיצוני הכולל את ניתוח ה- PEST המאפשר לקבל תמונה ברורה יותר על הסביבה החיצונית בה פועל הארגון ומהם הכוחות החיצוניים הפועלים עליו כמו הכלכלה המקומית, מגמות חברתיות וטכנולוגיות עימם אמור הארגון להתמודד.
כמו כן נשתמש במודל פורטר להבחין מהן הכוחות הפועלים בשוק ומשפיעים על הפירמה וכן נבדוק מיהן מתחרותיה.
בפרק הרביעי תנותח הסביבה הפנימית באמצעות ניתוח SWOT המגדיר את יכולותיו הפנימיות של הארגון, חוזקותיו וחולשותיו והן ההזדמנויות והאיומים העומדים לפניו.
וכן יבדקו אסטרטגיות תמהיל השיווק והאסטרטגיות השיווקיות של הפירמה.
בפרק זה יוצג גם מודל BCG, הממפה את מוצרי החברה ותועלתן השיווקית לפירמה.
בפרק החמישי נציג מטרות ויעדים שיווקיות חדשים, נציג את מודל KSF ומודל ANSOFF ונציג תכנון שיווקי חדש לרכבי ספורט המיועדים לאלפיון העליון במדינת ישראל מאחר ועלות השכרתן גבוהה מאוד.
בפרק השישי נציג את תוכנית השיווק המלאה להכנסת מותג "אלדן אקסקלוסיב" לשוק תוך כדי הצגת ארגון וביצוע התוכנית והתקציב המיועד לתוכנית שיווקית זו.
בפרק השביעי נבצע הערכה ובקרת התוכנית תוך השוואת יעדים מול ביצועים.
ובפרק השמיני והאחרון נציע כיווני התפתחות נוספים לחברה תוך התחשבות במגמות הסביבתיות המשפיעות על הפירמה.

תוכן עניינים:
מבוא
פרק 1 - הצגת פרופיל חברת אלדן
פרק 2 - ענף התחבורה והשכרת הרכב בארץ ובעולם
פרק 3 - ניתוח הסביבה החיצונית
פרק 4 - ניתוח הסביבה הפנימית
פרק 5 - מטרות ויעדים שיווקים (כיוון חדש)
פרק 6 - תוכנית השיווק למותג "אלדן אקסקלוסיב", ארגון, ביצוע ותקציב
פרק 7 - בקרה
פרק 8 - סיכום, מה צופן העתיד לאלדן?
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

לוי (2000) טוען כי החזון מבטא את החלום, הכמיהה והשאיפה של הארגון לעתידו. החזון הוא העוגן, הרעיון המרכזי שסביבו פועל הארגון. הוא מגבש סביבו את חברי הארגון, נותן משמעות חיובית לעשייה הארגונית ומהווה מקור עוצמה ואנרגיה לעשייה. החזון הוא מקור ההשראה וההתלהבות, מקור לגאווה ושייכות.
Tribe (1997), מוסיף וטוען כי מטרת החזון היא להגדיר מה הארגון רוצה להשיג, מהי מטרת הקמתו, ומהם טווחי הזמן בו הוא רוצה להשיג את מטרותיו.
החזון של אלדן הוא להיות החברה הגדולה והמובילה בישראל בתחום השכרת הרכב. (הלוגו הקודם שלה היה אלדן - מספר 1 בישראל!!).

תגים:

שיווק · אלדן · ניתוחי חברה · רכב · תחבורה · השכרת רכב

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תכנון שיווקי למוצר חדש - השכרת מכוניות ספורט - אלדן ", סמינריון אודות "תכנון שיווקי למוצר חדש - השכרת מכוניות ספורט - אלדן " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.