היישום אינו מחובר לאינטרנט

תכנון קמפיין יחסי ציבור למותג (פיקטיבי) חדש בשוק

עבודה מס' 066869

מחיר: 628.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תכנית מפורטת למסע יחסי ציבור למוצר סלולרי בשם Free Cell.

9,576 מילים ,7 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

חברת FCI , חברת הבת של FCA - Free Cell America, חברה הפועלת בארצות הברית ומתמחה בייצור מכשירי קשר ורדיו, בינהם מכשירי טלפון ניידים (מכשירים סלולריים). החברה הרחיבה את פעילותה והקימה מפעל גם בישראל, בעקבות זכייתה במכרז של מערכת הביטחון לייצור מכשירי קשר. כל מוצריה מיוצרים בישראל, כשחלק מהרכיבים מיובאים מארצות הברית, מחברת האם, בעלות אפסית. לאחר התבססות כלכלית של החברה בארץ, החליטה החברה להרחיב את תחום הפעילות שלה גם לייצור אזרחי של מכשירי טלפון נייד.
חברת FCI קמה במטרה לשנות את התפישה בשוק, להיכנס ולהתבסס בשוק הפרטי, ברמה שתערער את מעמדן של החברות הסלולריות ויצרניות המכשירים הסלולריים, ותגרום לתחרות חדשה, שחברת FCI תוביל בה את הערכים, התפישות וההכנסות.
מדובר במטרת על, המתארת את הרציונאל של החברה - לגרום לשוק הישראלי לשנות את התפישה המקובעת בשוק הסלולרי, בו מכשיר חייב ללכת עם חברה והתחייבות. ניתן לקבל את אלה בנפרד ובשירות טוב יותר משני הצדדים: יצרניות המכשירים והחברה המספקת את השירותים. בעצם, מטרתה של החברה לקדם את חופש הבחירה של הלקוח, ולמנוע מחברות פרטיות לנצל הסכמים בניהן על חשבון האפשרות של הלקוח לבחור בעצמו איזו חברה תספק לו שירותים. החברה יכולה להוכיח ללקוח שהוא באמת במקום הראשון, כך שרצונותיו וצרכיו לא באים על חשבון יכולת החברה להרוויח. החברה מתחייבת בזאת לשמר את ערך זכות הבחירה של הלקוחות שלה, ולגרום לתחרות בשוק, שתוביל בסופו של דבר לעמידה בראש גישה חדשה בשוק הסלולרי מבחינת השירות ומבחינת איכות המכשירים (רייכר, 1993).
מטרות מערך יחסי הציבור של החברה, כמו כל מערך יחסי ציבור של חברה מסחרית באשר היא, נועדו להשלים את מערכת הפרסום והשיווק בדרכים שיעבירו מסרים אמינים ואהודים על החברה. בצורה כזו, יכולה לחסוך החברה כסף רב ואף להגיע למטרות רבות יותר בזמן קצר יותר. (כספי ולימור, 1993; קריים, 2001).

תוכן עניינים:
א. מבוא
1. תיאור הארגון ומוצריו
2. הרציונל לבחירת האסטרטגיה השיווקית של הארגון
3. סביבת המתחרים
4. ניתוח וגיבוש הנתונים שנחקרו לצורך הקמפיין
ב. מטרות
5. הרציונל לתכנון מסע יחסי הציבור
6. מטרות ויעדי החברה ומסע יחסי הציבור
7. המסר התקשורתי
8. הגדרת קהל היעד
9. טווח הזמן לביצוע התכנית
10. האמצעים הנדרשים להשגת המטרה
ג. בניית לוח זמנים
תאריך יעד שנבע לשם השגת המטרה הסופית; תאריך תחילת הפעלת התכנית; משך זמן הפעלת תכנית יחסי ציבור לשם השגת המטרות המוגדרות; היערכות למקרה של שיבושים חיצוניים ושינויים בלוח הזמנים;
ד. תכנון ותיאום
11. מרכיבי המטרות והיעדים
12. מיפוי אמצעי התקשורת
13. מיפוי ערוצי השיווק
14. מיפוי ובחירת האנשים לראיונות האמצעי המדיה ובערוצים השונים
15. כתיבת הודעה לעיתונות
16. תכניות נוספות
אחריות לכותבי מאמרים, דעות קוראים, מכתבים למערכת; רעיונות יצירתיים ליזמות ואירועים; תכנון אישים משולבים באירועים; פעולות קהילתיות;
ה. אחריות, ביצוע ומעקב
מינוי דוברים; מינוי שותף בגיבוש והכנת תכנית יחסי הציבור; הכנת תקציב מפורט הנדרש לביצוע התכנית; מינוי מוסמך לאישור תכנית יחסי הציבור; מינוי מטעם הארגון על ביצוע ודו"ח מעקב; תכנון פגישות עם הצוות הממונה לדיון בפעולות שבוצעו ושינויים נדרשים; אחראי סיכונים והיערכות;
ו. סיכום
ז. מקורות
ח. נספחים

קטע מהעבודה:

בפועל, כל אחד יכול להשתמש במכשירים הסלולרים שהחברה מייצרת. לעומת זאת, המחיר המוזל של המכשיר עלול להרחיק אוכלוסיות מסוימות, כמו למשל - אנשי עסקים או אוכלוסייה במעמד כלכלי גבוה מאד, שהמכשיר מהווה עבורם סמל סטטוס הרבה יותר מאופנה יוקרתית ומושכת.
מי שכן יכול ליהנות מיתרון המחיר של מכשירי החברה הם: תלמידים - יסודי, חטיבת ביניים ותיכון; חיילים; סטודנטים; הורים; אוכלוסייה בעלת אמצעים כלכליים נמוכים ואוכלוסייה בעלת אמצעים ממוצעים ומעלה; חברות סלולריות או משווקים; חברות וועדי עובדים; תיירים; בעלי עסקים קטנים; עובדים זרים; חברות בינלאומיות.

תגים:

יחסי ציבור · קמפיין · מותג חדש · שוק · ניתוח · ניהול

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תכנון קמפיין יחסי ציבור למותג (פיקטיבי) חדש בשוק", סמינריון אודות "תכנון קמפיין יחסי ציבור למותג (פיקטיבי) חדש בשוק" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.