היישום אינו מחובר לאינטרנט

יחסי ציבור - עמות אור ירוק

עבודה מס' 067130

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הכנת קמפיין יחסי ציבור לעמותת אור ירוק

4,661 מילים ,2 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

עמותת "אור ירוק" הוקמה בשנת 1997 מתוך הכרה בחשיבות העליונה של מאבק ללא פשרות בתאונות הדרכים וחשיבות מעורבות הקהילה בו. המטרה המוצהרת של העמותה היא לצמצם עד כמה שאפשר את מספר הנפגעים בתאונות דרכים ולהשפיע על שינוי תרבות הנהיגה בישראל.
הבעיה העיקרית אשר מעכבת את עבודתה של העמותה היא הקושי בגיוס מתנדבים ותרומות לפעילות רחבת היקף. על אף זאת גוברת משנה לשנה היקף פעילותה של העמותה, וניתן להבחין בפועלה מדי יום בכבישי הארץ.
בעת בניית קמפיין יחסי ציבור יש להתייחס לעובדה שהעמותה פועלת ללא מטרות רווח מצד אחד, אך זקוקה לתקצוב בכדי להתקיים ולהעביר את המסר לציבור. ממשלת ישראל איננה תומכת כלכלית בפעילותה של העמותה וכל פועלה ממומן על ידי תרומות ואמצעים שונים שאינם ציבוריים.
כיום מונה העמותה כ- 11,000 מתנדבים מכל רחבי הארץ הפועלים וכ- 140 ניידות משטרה ומתפקדים כשוטרי תנועה לכל דבר ועניין, הרשאים להטיל קנסות על עברייני תנועה למיניהם.

במטלה הוצג קמפיין יחסי ציבור כפי שנמצא לנכון ליישום באופן היעיל והטוב ביותר לעמותת "אור ירוק", אשר מטרתו העיקרית היא להביא למודעות הציבור את חשיבות חיי האדם בכבישים.
פעילות יחסי הציבור מסייעת להשיג את מטרותיו העסקיות, השיווקיות והאסטרטגיות של הארגון. יחסי הציבור מאפשרים: בניית תדמית חיובית לחברה, הצגה מעמיקה של חברה על מוצריה ושירותיה וכן העברת החזון, האווירה והרוח של החברה אל קהל המטרה. לצד אלה בא טיפול תקשורתי במצבי משבר.
יחסי הציבור הם אחד הכלים בהם משתמש הארגון, המעוניין לקדם את עצמו בשוק הוא פועל. הארגון הוצג ונותח בעזרת המודלים שנלמדו בקורס. לאחר מכן הוצגה תוכנית יחסי הציבור הכוללת את המטרות, היעדים, אוכלוסיית מטרה, לוח זמנים, עלויות, תמחור ומשברים.
כל המטלה נבחנה מנקודת מבטו של מנהל יחסי בציבור בעמותת "אור ירוק".

תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
מבוא
בניית קמפיין יחסי ציבור על פי מודל RACE
R - Research: שלב המחקר
ניתוח הסביבה החיצונית על פי מודל PEST
ניתוח SWOT
Action - A - שלב הפעולה
Communication - C - שלב התקשורת
יישום התוכנית:
Evaluation - E - הערכה
כללי ניהול משבר בעמותת אור ירוק
אירוע ראשון - נהיגה בשכרות של אחד ממתנדבי העמותה
אירוע שני - קבלת שוחד תמורת ביטול דו"ח תנועה
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

בניית הקמפיין יחסי ציבור לעמותת "אור ירוק" מתחיל באנליזה (ניתוח מעמיק) של המטרות והיעדים המבוקשים מהקמפיין, וכל זאת כמובן כחלק בלתי נפרד מהתכנית העסקית של הארגון כפי שנקבעה על סמל חזון החברה , מטרותיה ויעדיה השיווקיים.
מטרת העמותה:המטרה המוצהרת של העמותה היא לצמצם עד כמה שאפשר את מספר הנפגעים בתאונות דרכים ולהשפיע על שינוי תרבות הנהיגה בישראל.
חזון העמותה: אין שום הצדקה אפילו לקורבן אחד כתוצאה מתאונות דרכים ויש לבער את הנגע הזה לחלוטין.

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "יחסי ציבור - עמות אור ירוק", סמינריון אודות "יחסי ציבור - עמות אור ירוק" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.