היישום אינו מחובר לאינטרנט

יחסי ציבור - עמותת אור ירוק

עבודה מס' 067749

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח העמותה ובניית קמפיין יחסי ציבור.

6,012 מילים ,9 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

עבודה זו מציגה קמפיין יחסי ציבור של עמותת "אור ירוק". העבודה כוללת מידע על תחומי פעילותה של העמותה, קהל מטרה אליו היא פונה, בעלי עניין והשפעתם וניתוח שיווקי המציג כיצד מושגים המשאבים הדרושים להמשך פעילותה התקינה של עמותת "אור ירוק". כמו כן מוצגים הקודים האתיים שהם חוקי היסוד בפעילות העמותה ושל העוסקים במלאכה. ע"י מודל הגלגל של ברנשטיין מוצגות צינורות התקשורת המקובלים לפרסום ויחסי ציבור ולבסוף בניית קמפיין יחסי ציבור לעמותת "אור ירוק" הכולל תוכנית לניהול משבר, ודרכים נוספות להגיע לקהלי יעד. בעבודה מוצגת עמותת "אור ירוק" בעיקר בפן השיווקי, ע"י מודלים כמו PEST, הגלגל של ברנשטיין, RACE ניתן לראות כיצד עמותה כמו אור ירוק יכולה לבנות מערך יחסי ציבור ולעמוד על הצד השיווקי שלה כמו כל מוסד אחר שפועל בניגוד אליה כן למטרת רווח.

תוכן העניינים:
מבוא
ניתוח עמותת "אור ירוק" עפ"י מודלים אקדמאיים
ניתוח על פי מודל PEST
קוד אתי
בעלי עניין השפעתם והתאמת ערוצי מדיה
קהלי המטרה של "אור ירוק"
יעדים ומטרות לקהל המטרה
הגלגל של ברנשטיין
בניית קמפיין יחסי ציבור לעמותת "אור ירוק"
קמפיין על פי RACE
תוכנית לניהול משבר
הודעה לעיתונות
מסיבת עיתונאים
פנייה לקהל היעד
הצגת קמפיין בערוצי המדיה
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

קמפיין יחסי הציבור של עמותת "אור ירוק" יציב מטרה ברורה של המשך החדרת הנושא של הסכנות בכבישים, בהתאם לחזון העמותה מיום היווסדה. בנוסף ע"י שימוש באלמנטים חודרניים יותר תנסה העמותה באמצעות הקמפיין להרחיב את פעילותה, כמות המתנדבים וכמות הכספים שזורמים אליה לצורך פעילות שוטפת.
הפנייה תעשה לקהלי יעד מכל טווח הגילאים כמפורט בניתוח "הגלגל של ברנשטיין" במטרה לגייס גם את האוכלוסייה הצעירה למלחמה בתאונות הדרכים ולאו דווקא את ההורים אשר עושים זאת מתוך דאגה או מכל שיקול אחר.

את הקמפיין נבנה ראשית דרך מודל תכנון התקשורת -

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "יחסי ציבור - עמותת אור ירוק", סמינריון אודות "יחסי ציבור - עמותת אור ירוק" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.