היישום אינו מחובר לאינטרנט

יחסי ציבור של עמותת חינוך לחיים

עבודה מס' 066112

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תכנון קמפיין יח"צ לעמותה

3,438 מילים ,5 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

על פי פן (1993 ) "יחסי ציבור הם ענף בתחום התקשורת כמו פרסומת או דיוור ישיר בהם משתמשים חברות וארגונים כדי לשווק את תוצרתם או את שירותיהם או כדי להעביר מסר כלשהו".

בשנים האחרונות יחסי ציבור הופכים לערוץ מרכזי במסגרת פעילות שיווק. כעובדים חדשים בארגון משימתנו היא לכתוב קמפיין של יחסי ציבור למלכ"ר,לצורך זה בחרנו בעמותת חינוך לחיים. זוהי עמותה בינלאומית ללא מטרות רווח שמטרתו לקדם ולהטמיע גישות של Well Being, הוויית חיים המביאה לידי איזון ומיצוי כל אחד מחמשת ההיבטים: הפיזי, האמוציונאלי, השכלי, החברתי והרוחני.

מטרות הקמפיין הם החדרת מתודולוגיות העמותה לשוק העסקים. היינו, מתן שירות לחברות עסקיות וציבוריות גדולות ואנשי עסקים פרטיים כחלק מפעילות שיפור והעשרת המשאב האנושי.

לצורך המשך בעבודתנו בחרנו להתמקד בנוסף לקהלי היעד שכבר קיימים, בחברות עסקיות וארגונים גדולים. על מנת לפנות לקהל זה נקטנו במספר דרכים כגון: פרסום הודעה בעיתונות, שתילת הודעות באתרי אינטרנט, צרוף דמות ציבורית ידועה וקיום כנס.

מכיוון שבכל קמפיין עלול להיתקל בבעיות ולהיכנס למשבר צפינו והכנו מראש תוכנית פעולה לניהול משבר שיכול להיווצר כתוצאה מהפסקת התמיכה של אינטל , התוכנית כוללת שכירת משרד יחסי ציבור שיסייע וייעץ לעמותה בניהול המשבר, עצירת הקמפיין תוך מתן הסבר מפורט ושימת דגש כי אינטל עשתה את הצעד משיקולים פיננסיים, ופעולות נוספות המפורטות בעבודה.

תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
רקע על העמותה
בעלי העניין בעמותה, המסר וערוץ ההעברה שלו
קביעת תוכנית התקשורת לעמותה כולל הודעה לעיתונות
ניהול משבר
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

העמותה, פועלת לרוב בתחומי החינוך, הן מול משרד החינוך, בתי ספר ואוניברסיטאות והן מול הורים במגזרים השונים. פעילות זו הגיעה לידי מיצוי ונערכת באופן שוטף. ההכנסות לעמותה מפעילות זו אינן גבוהות עקב תקציבים נמוכים של גופי החינוך למיניהם ועקב תחרות גוברת בשוק זה מול עמותות מתחרות וגופי ייעוץ. כמו כן, שוק משקי הבית, גם הוא שוק רווי סדנאות למינהן, ורוויה זו יוצרת תחרות ומחירי סף נמוכים. מכאן היקף הפעילות נמוך ההכנסות לעמותה מקהלי יעד אלה נמוכות ביותר.

תגים:

אירגון · בינלאומי · ללא · מטרות · רווח · חינוך · חינוכי · סדנאות · קהילה · מלכר · יחצ

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "יחסי ציבור של עמותת חינוך לחיים ", סמינריון אודות "יחסי ציבור של עמותת חינוך לחיים " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.