היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 11
עבודה מס' 50260
מהו מיתון, סקירת הספרות, אסטרטגיות התמודדות של פירמות בתקופות מיתון, בדיקה אמפירית וניתוח שאלונים.
6,508 מילים (כ-20 עמ'), 17 מקורות, 276.95 ₪
עבודה מס' 64230
סקירת המצב הכלכלי וענף הפרסום בין השנים 1998-2004 ומחקר אמפירי לגבי דרכי פעולה בעת מיתון.
9,177 מילים (כ-28 עמ'), 27 מקורות, 433.95 ₪
עבודה מס' 65520
אשראי לספקים, הביטחונות, גביית האשראי ואת פעולות האכיפה כאשר הלקוח אינו סולוונטי וכאשר מצב המשק מצוי בשפל ובמיתון (התייחסות לאינתיפאדה).
8,363 מילים (כ-25.5 עמ'), 14 מקורות, 312.95 ₪
עבודה מס' 66326
בדיקת נטיות המפרסמים לפרסם בזמן מיתון.
4,935 מילים (כ-15 עמ'), 8 מקורות, 217.95 ₪
עבודה מס' 69425
באיזו מידה ראוי לשנות תנאי העסקה של עובדים בארגון העסקי בעת מצוקה כלכלית (מיתון): מקרה פיטורי עובדים?
16,952 מילים (כ-52 עמ'), 56 מקורות, 665.95 ₪
עבודה מס' 64050
אסטרטגיה עסקית של חברת לוקי בניה ופיתוח בע"מ על רקע המיתון של שוק הנדל"ן ב- 2002
2,234 מילים (כ-7 עמ'), 8 מקורות, 203.95 ₪
עבודה מס' 64801
מהי מדיניות פיטורים מוסרית במצב מיתון.
7,218 מילים (כ-22 עמ'), 28 מקורות, 349.95 ₪
עבודה מס' 64924
המדיניות המוניטרית של בנק ישראל במסגרת התוכנית ליציאה מהמיתון והמלחמה באינפלציה, בהתמקדות על הריבית ושער החליפין.
3,057 מילים (כ-9.5 עמ'), 7 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 65652
ההשפעה שיש לאסטרטגיות פרסום שונות בעת מיתון על רמת המכירות של חברת שירותים, בעלת רמת נכסיות מותג גבוהה של חברת "פרומרקט-שירותי קידום מכירות"
3,804 מילים (כ-11.5 עמ'), 11 מקורות, 216.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 11