היישום אינו מחובר לאינטרנט

פרסום בזמן מיתון

עבודה מס' 066326

מחיר: 217.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת נטיות המפרסמים לפרסם בזמן מיתון.

4,935 מילים ,8 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

ישנם מספר כללים עיקריים לקביעת תקציב הפרסום. "כללי האצבע" הם ההנחיות הכלליות והפשטניות ביותר המשמשות כלי עזר בתהליך קבלת החלטות בתחומים שונים ובכללם קביעת היקף תקציב הפרסום. אולם פשטנותם פוגעת ברמת התחכום של ההחלטה אולם יש להם יתרן חשוב: הם נוחים להבנה וקלים להפעלה.
מטרת העבודה להלן היא לבדוק את נטיות המפרסמים לפרסם בזמן מיתון. הבדיקה תהיה באמצעות שאלונים על עמדותיהם, וכן על הביצוע בפועל.

בתקופות של מיתון חברות ומשרדי פרסום חוות קיצוץ בהוצאות פרסום. אובדן ביטחון הצרכנים בכלכלה מוביל להפחתת הוצאות הצרכנים. זה מוביל צרכנים רבים להגביל את הפרסום. באופן אירוני, הגבלת הפירסום יכולה להעמיק את המיתון ע"י ירידה במוטיבציה של הצרכנים להוציא כסף .
למרות שרוב המפרסמים הולכים אחרי העדר ומקצצים בפרסום בזמני מיתון, טובי המומחים בעסקים ממליצים ההפך. כאשר המתחרים מקצצים בפרסום, אותם חברות שהשאירו את רמת הפרסום או אף העלו אותה, יעלו את המכירות.

ראשי פרקים:
1. מבוא
1.1 מטרת העבודה
1.2 הצגת הנושא
2. מהו מיתון
2.1 הגדרה
2.2 ההאטה בפעילות הכלכלית
3. פרסום בזמן מיתון
3.1 היתרונות של השקעה לטווח רחוק
3.2 שלוש אסטרטגיות מעשיות
3.3 פרסום למען הטווח הארוך
4. שיטת המחקר
4.1 מטרות המחקר
4.2 משתני המחקר
4.3 אוכלוסיית המדגם
4.4 הליך
4.5 כלי המחקר
4.6 עיבוד הנתונים
4.7 מגבלות המחקר
4.8 השערות המחקר
5. תוצאות המחקר
6. סיכום
7. ביבליוגרפיה
8. שאלון לפרסומאים

קטע מהעבודה:

מיתון היא ירידה בביקוש לעבודה, הגוררת אחריה ירידה בביקושים למוצרי צריכה והשקעה, וחוזר חלילה.
שוק העבודה ככל שוק אחר מאופיין ע"י ביקוש והיצע ומחיר שיווי משקל שהוא השכר הריאלי, ולא הנומינלי, אם מניחים שאין אשליית כסף.
נשאלת השאלה: אם קיים מחיר שיווי משקל, מדוע אין שוק העבודה מאוזן תמיד ומדוע מוצאים עודף ביקוש (עודף תעסוקה) או עודף היצע (אבטלה) של עובדים ?
אחד הפתרונות לשאלה זו הוא קשיחות השכר כלפי מטה, וגמישותו כלפי מעלה (מצד העובדים - בגלל מבנה-מוסדי של חוזי העבודה - הסכמי שכר, וכן מצד המעבידים שהפירמה מורידה את השכר, אין היא יודעת עד כמה יתפטרו ולכן בהורדת שכר יש אלמנט של אי-וודאות). מסיבה זו ומסיבות שונות נוספות שהועלו חלקם ע"י חוקרים שונים, נובע ששכר יעלה מהר בזמן עודף-ביקוש אך לא ירד, או ירד לאט בזמן האבטלה.

תגים:

תקציב · מפרסמים · קיצוץ · מכירות · תחרות · ביקוש · היצע · שכר

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פרסום בזמן מיתון", סמינריון אודות "פרסום בזמן מיתון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.