היישום אינו מחובר לאינטרנט

אסטרטגיות פרסום בחברת "פרומרקט-שירותי קידום מכירות" (הצעת מחקר)

עבודה מס' 065652

מחיר: 216.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ההשפעה שיש לאסטרטגיות פרסום שונות בעת מיתון על רמת המכירות של חברת שירותים, בעלת רמת נכסיות מותג גבוהה של חברת "פרומרקט-שירותי קידום מכירות"

3,804 מילים ,11 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

בתקופות של מיתון חברות ומשרדי פרסום חוות קיצוץ בהוצאות פרסום. אובדן ביטחון הצרכנים בכלכלה מוביל להפחתת הוצאות הצרכנים. זה מוביל צרכנים רבים להגביל את הפרסום. באופן אירוני, הגבלת הפירסום יכולה להעמיק את המיתון ע"י ירידה במוטיבציה של הצרכנים להוציא כסף (אוגלברי 1985).
המיתון הנוכחי מעלה שוב את השאלה מה ההשפעה שיש לאסטרטגיית הפרסום על רמת המכירות של חברות שירותים. יצויין כי יש הבדל בין שיווק שירותים לבין שיווק מוצרים: בעוד שאת הראשון ניתן לחוש מראש, הרי שירותים ניתן להסתמך בעיקר על המלצות או על חושיו של מקבל השירות, על טיב השירות העתידי.
למרות שרוב המפרסמים הולכים אחרי העדר ומקצצים בפרסום בזמני מיתון, טובי המומחים בעסקים ממליצים ההיפך. כאשר המתחרים מקצצים בפרסום, אותם חברות שהשאירו את רמת הפרסום או אף העלו אותה, יעלו את המכירות.
מסקנות המחקר יכולות להתאים לחברות נוספות המספקות שירותי יעוץ שיווקי וקידום מכירות.

ראשי פרקים:
*מבוא
התופעה בה עוסק המחקר
הצגת הארגון והבעיה העיסקית
מיקוד המחקר
מטרות המחקר
הדיסצפלינה/ות של המחקר
*סקירת הספרות
רציונל המחקר
המסגרת התיאורטית- הגדרת המשתנים
השערות המחקר
*המתודולוגיה של המחקר
אוכלוסיית המדגם
הליך
כלי המחקר
עיבוד הנתונים
מגבלות המחקר
נגישות לשדה המחקר
גישת המחקר
מערך המחקר
תרומת הממצאים להשגת מטרת המחקר
לוח זמנים משוער לביצוע המחקר
ביבליוגרפיה
שאלון לפרסומאים

קטע מהעבודה:

לאור המיתון ההולך וגובר, חברת פרומרקט ירדה בהיקף הפרסום שלה ובעקבות כך גם ההכנסות שלה משירותים בכ- 25%. הדבר פוגע בשירות ללקוחות, וכן יש פגיעה בהיקף הפרסום של החברה.
הבעיה לפתרון היא כיצד, בלי להוריד את מחיר ואיכות המוצרים\שירותים, אנו מתאימים את המסר לתמהיל את התמהיל למצב; כאשר יש חוסר במשאבים, מה הוא הכלי הפרסומי שיביא להגדלת המכירות.

תגים:

פרסום · צרכנים · קידום · מכירות · שיווק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיות פרסום בחברת "פרומרקט-שירותי קידום מכירות" (הצעת מחקר)", סמינריון אודות "אסטרטגיות פרסום בחברת "פרומרקט-שירותי קידום מכירות" (הצעת מחקר)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.