היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 71102
הגדרת העבודה מרחוק בעידן הדיגיטלי, ניתוח סוגים שונים של עבודה מרחוק והסוגיות והאתגרים המשפטיים שהיא מציבה במשפט העבודה.
21,457 מילים (כ-66 עמ'), 261 מקורות, 549.95 ₪
עבודה מס' 62519
מהו הבדל חלוקת הזמן בין מנהלים למנהלות במשק הישראלי.
4,971 מילים (כ-15.5 עמ'), 11 מקורות, 252.95 ₪
עבודה מס' 51083
0 מילים (כ-0 עמ'), 0 מקורות, 228.95 ₪
עבודה מס' 32705
בניית יחידת לימוד שעניינה "איכות הסביבה = איכות חיים", בשיטות לימוד התואמות כיתות הטרוגניות, במטרה לפתח מודעות לנושא איכות הסביבה והתעשיה.
2,089 מילים (כ-6.5 עמ'), 7 מקורות, 179.95 ₪
עבודה מס' 63822
בדיקת הקשר בין תפיסת איכות השירות ושביעות רצון הלקוחות מאיכות השירות, הניתן ע"י נציגי המכירות, לבין נאמנות הלקוחות של תשלובת ישראכרט
14,142 מילים (כ-43.5 עמ'), 69 מקורות, 603.95 ₪
עבודה מס' 64066
בדיקת הקשר בין איכות השירות לתדמית החברה, ותיאור גורמים מרכזיים באיכות השירות של עובדי החברה בהנחה שאלו משפיעים על ירידה בהיקף הלקוחות של "ארקיע".
9,588 מילים (כ-29.5 עמ'), 26 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 64134
האם קיים קשר בין איכות השירות לבין נאמנות הלקוחות, ואילו גורמים שונים באיכות השירות הנתפסת, משפיעים ביותר על נאמנות הלקוחות.
7,612 מילים (כ-23.5 עמ'), 22 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 67523
בחינת הקשר בין הפער בין ציפיות השירות לבין השירות בפועל, שביעות רצון מאיכות המוצר ושביעות רצון מאיכות השירות- לבין נאמנות לקוחות חברת "HOT" - הוט.
15,325 מילים (כ-47 עמ'), 67 מקורות, 604.95 ₪
עבודה מס' 67903
בחינת הקשר בין הפער בין ציפיות השירות לבין השירות בפועל, שביעות רצון מאיכות המוצר ושביעות רצון מאיכות השירות- לבין נאמנות לקוחות בחברה "HOT".
15,317 מילים (כ-47 עמ'), 67 מקורות, 725.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100