היישום אינו מחובר לאינטרנט

מיקור-חוץ, הפרטה וארגונים בחברה האזרחית ובמגזר השלישי

עבודה מס' 070790

מחיר: 199.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת הנושא בעמותת "לסת וחדק" לשילוב אנשים עם מוגבלות שכלית בתוך החברה.

3,980 מילים ,9 מקורות ,2020

תקציר העבודה:

אם נבחן את פעילות עמותת לסת וחדק על פי מאמרה של (זיכלינסקי, א. 2010). וכן אם תהליך ההפרטה השפיע על מאפייני העמותה , נראה כי מחד, לעמותה אכן מאפיינים "עיסקיים" כגון התמקצעות- העסקת עובדים אקדמיים בשכר כגון מטפלים בריפוי ועיסוק, עובדים סוציאליים ועוד, בירוקרטיזיית יתר כפי שצויין גם כאחד האתגרים לעיל, מירכוז ומבנה ארגוני היררכי- אנשי המקצוע הם בבחינת מקבלי ההחלטות והמתנדבים הינם פעילות משלימה ,תומכת. מאידך, בעמותה יש כ150 מתנדבים בשנה, לא נראה כי קיימים קשיים במילוי השליחות החברתית לשמה העמותה קמה והיא מתפתחת בהתאם לרצונה.
אם נבחן את העמותה ביחס לתהליך ההפרטה ולאפשרויות הצפויות בהתאם לתהליך לצערנו אין עדיין תחרות אמיתית בין ספקי השירות כי קיים חוסר אמיתי, על כן גם הפרט לא באמת בוחר מתוך מגוון קיים מה שמשפיע גם על תהליכי הבקרה, שיפור השירות והגברת היעילות.

תוכן העניינים:
חלק א
א. כיצד הנושא בא לידי ביטוי בעמותה/התארגנות ובפעילותה?
ב. מהם האתגרים של העמותה בהקשר זה? וכיצד העמותה/התארגנות מתמודדת עימם?
ג. הערכת הפעילות וההתמודדות של העמותה בהקשר של נושא מיקור החוץ
חלק ב'
א. התפקידים העיקריים של העמותה, בהקשר של תפקידי ארגונים בחברה האזרחית ובמגזר השלישי.
ב. תרומותיו והשפעותיו המרכזיות של הארגון לחברה האזרחית
ג. הגישות התיאורטיות להסבר הקמתו ופעילותו של הארגון
חלק ג
מצב החברה האזרחית בישראל - המלצות על צעדים לקידומה
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

עמותת לסת-וחדק (משמע: לא לבד), בניהולה של גב' פידא'א טאה, שואפת לשלב אנשים עם מוגבלות שכלית בתוך החברה לפתח ולגלות את היכולות והכישרונות שלהם ולשפר את התפתחותם האישית והחברתית.
עמותת לסת-וחדק הוקמה בשנת 2013 והיא הארגון החברתי שירותי הראשון באיזור המשולש. הנושא בו בחרנו לעסוק הינו מיקור חוץ, הפרטה וארגונים ובחברה האזרחית ובמגזר השלישי.
מהי הפרטה חלקית?( זיכלינסקי, א 2010). הפרדת מימון השירותים מאספקתם. כלומר, הקצאת שירותים מטעם הממשלה או הרשויות המקומיות באמצעות ארגונים לא ממשלתיים, עסקיים וללא כוונת רווח. ההפרטה החלקית לא מנתקת את הממשלה מאחריות למימון אלא רק מאספקת השירותים.כמו כן, הגופים הממשלתיים קובעים מהם השירותים שיינתנו ומי יקבל אותם ומפקחת על הארגונים המספקים.

תגים:

מגזר שלישי · עמותות · מלכרים · לסת ווחדק · רווחה · אאוטסורסינג · חברה אזרחית · עמותות · מתנדבים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מיקור-חוץ, הפרטה וארגונים בחברה האזרחית ובמגזר השלישי", סמינריון אודות "מיקור-חוץ, הפרטה וארגונים בחברה האזרחית ובמגזר השלישי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.