היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעת למידה ניידת על הישגים בלימודים

עבודה מס' 070685

מחיר: 199.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת שני מחקרים.

1,332 מילים ,3 מקורות ,2015

תקציר העבודה:

עבודה זו עוסקת בהשפעת למידה ניידת על הישגים בלימודים ועל מוטיבציה לשימוש באפליקציה ללמידה ניידת. פרק 2 מוקדש לסקירת המאפיינים של למידה ניידת. פרק 3 מוקדש להשפעת למידה ניידת על הישגים בלימודים ועל מוטיבציה לשימוש באפליקציה ללמידה ניידת.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. מאפייני למידה ניידת - (Kearneya, Schucka, Burdenb, and Aubussona (2011
3. השפעת למידה ניידת על הישגים בלימודים ועל מוטיבציה לשימוש באפליקציה ללמידה ניידת Teri et al., 2013; Gikas et al., 2013
4. סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

Teri, Acai, Griffith, Mahmoud, Ma, Newton (2013) בדקו במחקרם את ההשפעה הפדגוגית של השימוש באפליקציית NutriBiochem (אפליקציה ניידת שפותחה לשימוש בלימוד ביוכימיה ותזונה) על ההישגים בלימודים. המשתתפים היו 106 תלמידים בקורס "ביוכימיה ומטבוליזם 2" באוניברסיטת גלף-הומבר (Guelph-Humber) שהתקיים בסתיו 2012 וחורף 2013. התלמידים הוזמנו למלא סקר בנוגע לשימוש שלהם באפליקציית ה- NutriBiochem, שאותו ימלאו לאחר הבחינה הסופית. הערכה של התלמידים כללה שני מבדקים ובחינה סופית (כללה הן שאלות רב-ברירתיות והן שאלות פתוחות) וכן מספר מטלות כיתתיות ופעילויות מעבדה לאורך הסמסטר. הסקר שאל מספר שאלות בנוגע לשימוש התלמיד באפליקציה על פני מכשירים שונים, תדירות השימוש באפליקציה ע"י התלמיד, מוטיבציה לשימוש באפליקציה, ומאפייני תלמיד כלליים. לאחר השלמת הבחינה הסופית, כל 106 התלמידים הוזמנו להשתתף במחקר, ומתוכם 88 תלמידים השתתפו במחקר.

תגים:

למידה ניידת · למידה מרחוק · קורונה · הישגים · לימודים · מוטיבציה · אפליקציה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת למידה ניידת על הישגים בלימודים", סמינריון אודות "השפעת למידה ניידת על הישגים בלימודים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.