היישום אינו מחובר לאינטרנט

מאפייני שנת תינוקות ומאפיינים הוריים

עבודה מס' 070682

מחיר: 249.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת מחקרים הבודקים את הקשר בין חמשת מאפייני האישיות לשלושת מימדי ההורות.

4,066 מילים ,22 מקורות ,2015

תקציר העבודה:

בעבודה זו אנו סוקרים מחקרים הבודקים את הקשר בין חמשת מאפייני האישיות לשלושת מימדי ההורות. פרק 2 עוסק במאפייני שנת תינוקות ופעוטות. פרק 3 עוסק במאפיינים הוריים והשפעתם. פרק 4 עוסק בקשר בין חמשת מאפייני האישיות לשלושת מימדי ההורות.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. מאפייני שנת תינוקות ופעוטות
3. מאפיינים הוריים והשפעתם
4. הקשר בין חמשת מאפייני האישיות לשלושת מימדי ההורות
5. סיכום

קטע מהעבודה:

"המיון הבינלאומי של הפרעות שינה" (International Classification of Sleep Disorders) משנת 1997 מחלק את בעיות השינה לשתי קטגוריות אבחנתיות נפרדות: "הפרעת תחילת שינה" (Sleep Onset Association Disorder) ו"הפרעת מערכת גבולות שינה" (limit setting sleep disorder). הגרסה האחרונה של "המיון הבינלאומי של הפרעות שינה" מאחדת את שני הסוגים הנ"ל לקטגוריה האבחנתית הקלינית של "נדודי שינה התנהגותיים בילדות" (Behavioral Insomnia of Childhood). כמו הפרעות פסיכיאטריות אחרות, סימפטומים קלים וארעיים לבעיה זו אינם כוללים בהכרח הפרעת שינה. בעיות של שעות שינה מופיעות בעיקר אצל ילדים בגיל שנתיים ומעלה, כולל השהייה בשעת שינה וסירוב לשינה. התנהגויות סירוב לשינה מתבטאות בהשהיה, מחאות מילוליות, בכי, היצמדות, סירוב ללכת למיטה, יציאה מהמיטה, התנהגויות של חיפוש תשומת לב, ובקשות מרובות לאוכל, שתייה וסיפורים. התנהגויות סירוב שינה אלה נכללות לרוב בקטגוריה האבחנתית של "נדודי שינה התנהגותיים בילדות", שבה הורים מפגינים קשיים באכיפה מספקת של גבולות של שעת שינה (למשל, שעת שינה לא עקבית או לא הולמת לגיל הילד או ויתור מול דרישות מרובות לתשומת-לב אחרי שעת השינה). באופן כללי, התעוררויות לילה נכללות בקטגוריה האבחנתית של "נדודי שינה התנהגותיים בילדות". מטפלים תופסים את ההתעוררויות בלילה כבעייתיות רק כשהן כרוכות ב"איתות" (למשל, מלוות בבכי, מחאה או יציאה מהמיטה), וכשהן תכופות ו\או ממושכות (Mindell, Kuhn, Lewin, Meltzer, & Sadeh, 2006).

תגים:

שנת תינוקות · פעוטות · הוריים · הורות · משפחה · לידה · ילדים · שינה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מאפייני שנת תינוקות ומאפיינים הוריים", סמינריון אודות "מאפייני שנת תינוקות ומאפיינים הוריים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.