היישום אינו מחובר לאינטרנט

די. בי. אס (Yes) הטלוויזיה בלוויין

עבודה מס' 070627

מחיר: 249.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הארגון והתייחסות להתמודדתו עם אי וודאות. (מטלת קורס)

1,884 מילים ,3 מקורות ,2018

תקציר העבודה:

"די.בי.אס" הינה חברה בת של תאגיד בזק, המספקת שידורי טלוויזיה רב-ערוצית באמצעות לוויין למנויים. כמו כן, "די.בי.אס" היא בעלת זכויות שידור של תכנים הנרכשים מצדדים שלישיים ובהפקות בהן היא משקיעה. מדובר בחברה הראשונה בישראל שסיפקה שידורים דיגיטאליים ושירותי טלוויזיה אינטראקטיביים ללקוחותיה ובחברה היחידה המחזיקה ברישיונות לשידור טלוויזיה רב-ערוצית באמצעות לוויין.
בחרנו לנתח את המבנה של "די.בי.אס" לאור היותה חברה ישראלית צעירה יחסית, אך מוכרת ומובילה בתחומה בישראל, אשר שירותיה בעלי מוניטין טוב ואיכות גבוהה. החברה מקפידה לחדש ולהתאים את מוצריה לשוק המקומי ומאז הקמתה צברה החברה כ-580 אלף לקוחות, המהווים כ-40% משוק הטלוויזיה הרב-ערוצית בישראל.
לנוכח שינויים בביקושים בשוק השידורים, לנוכח התעצמות התחרות בתחום זה ולנוכח כניסת גורמים נוספים לתחום או לתחומים תחליפיים ניתן לזהות שינויים בסביבה הארגונית של החברה שעושים אותה לסביבה דינמית מאוד ועלולים להשפיע על אופן פעילותה בשנים הקרובות. לדעתנו, מעניין לבחון כיצד החברה מתמודדת עם סביבתה המשתנה.

העבודה כוללת רקע קצר על החברה, ניתוח המבנה הארגוני תוך התייחסות לסוג המבנה, מאפייניו, יתרונות וחסרונות.
בעבודה מבוצע ניתוח עפ"י הממדים של דנקן, של רמת אי הוודאות בעבור 4 סקטורים דומיננטיים בסביבת החברה.
העבודה מסבירה באילו דרכים משתמשת החברה בכדי להקטין את רמת אי הוודאות.

קטע מהעבודה:

פורמליזציה:
מדובר בארגון בעל חלוקה ברורה של בעלי התפקידים ותחומי אחריותם בארגון. הנהלת "די.בי.אס" מורכבת מאגפים וחטיבות, כאשר בראש כל אגף עומד סמנכ"ל, המשמש כחבר בהנהלת "די.בי.אס".
לאור העובדה שהחברה מספקת שירותים ומוצרים בתחומי שידור טלוויזיה רב-ערוצית ותכנים באמצעות רשת האינטרנט לצפייה באמצעות מגוון מכשירי קצה והצעת "סלי" שירותי תקשורת נוספים היא מחויבת לעמוד בהסדרי רגולציה, רישוי וחקיקה רבים.
...

תגים:

התנהגות ארגונית · מיקרו ומקרו · חברת יס · YES · לווין · לוויין · טלוויזיה · טלביזיה · סטרימינג · התנהגות ארגונית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "די. בי. אס (Yes) הטלוויזיה בלוויין", סמינריון אודות "די. בי. אס (Yes) הטלוויזיה בלוויין" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.