היישום אינו מחובר לאינטרנט

פרסומות בחברת המדיה והצריכה - האסטרטגיה הפרסומית של חברת YES

עבודה מס' 069610

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האם ישנו רציונאל משותף העומד מאחורי פרסומות הטלוויזיה בלווין של yes לבין המבנה ועיצובו של בית הקולנוע yes Planet?

2,749 מילים ,6 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

בעבודה זו בחרנו לבדוק מהי האסטרטגיה הפרסומית של חברת התקשורת yes ולהשוות אותה לאסטרטגיה הפרסומית של בית הקולנוע yes Planet. לאחר בירור עם רכזת תכנים בחברת yes, נודע לנו שבית הקולנוע yes Planet קנתה את המותג ואת הסלוגן "חוויה קולנועית גדולה מהחיים" על מנת לעשות שימוש באותו רציונאל פרסומי גם בבית הקולנוע. העובדה שהם נושאים את אותו השם והסלוגן, עומדת על נקודה חשובה, שהביאה אותנו לטענה שאותה נבדוק במחקר זה. מאחר ושתי החברות עושות שימוש באותו דימוי, ננתחם בהתאמה. היות ומדובר בשני ארגוני ענק המושכים רבים מלקוחות החברה הישראלית, מעניין לחקור על איזו מערכת דימויים מתבססת האסטרטגיה הפרסומית של שתיהן. מכך גם נוכל ללמוד לא מעט על החברה הישראלית ומאווייה שלא מקבלים מענה במציאות היומיומית העכשווית.

על מנת לבדוק את טענותינו במחקר זה, נעשה שימוש במספר מאמרים. מאמרה של אילוז על אהבה וצרכנות, על מנת להבין כיצד השימוש בדימויים המשקפים אידיאל משרת את האינטרסים של שתי החברות; ספרו של דבור על חברת הראווה על מנת לנתח את מרכיבי "מחזה הראווה" (ספקטקל) כפי שהם באים לידי ביטוי בשתי החברות; נעשה שימוש במאמרו של ג'יימסון על החברה הפוסט מודרניסטית לצורך ניתוח מבנה בית הקולנוע ונראה כיצד הוא מביא לידי ביטוי מאפיינים של מחזה ראווה. כמו כן, נעשה שימוש בערכים כגון "פיתוי", חברת הראווה (ספקטקל), "דימוי", ו"קפיטליזם של צריכה" הלקוחים מספרם של גורביץ' וערב "אינציקלופדית הרעיונות" בכדי להמחיש את טענותינו.

תוכן עניינים:
מבוא
רקע תיאורטי
הצגת הטקסט, שאלת המחקר והשערת המחקר
ניתוח ויישום
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

על פי אסכולת פרנקפורט, הקפיטליזם המאוחר שונה מהישן כיוון ששינה את אופיו ועבר לניצול מרבי של משאב ושמו תרבות ההמונים, שהופכת למצרך ולסחורה לכל דבר, ולכן נהוג לכנותו "קפיטליזם של צריכה".

תגים:

חברת הצריכה · תרבות הצריכה · קפיטליזם · חברת הראווה · קולנוע · פרסומות · אוטופיות · פיתוי · אשליה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פרסומות בחברת המדיה והצריכה - האסטרטגיה הפרסומית של חברת YES", סמינריון אודות "פרסומות בחברת המדיה והצריכה - האסטרטגיה הפרסומית של חברת YES" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.