היישום אינו מחובר לאינטרנט

אפקטיביות פרסומות באינטרנט

עבודה מס' 067292

מחיר: 338.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת האפקטיביות של פרסומות קופצות ושל פרסומות באנר.

9,681 מילים ,25 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

במהלך השנים האחרונות תופעת האינטרנט הולכת וגוברת. האינטרנט הוא ערוץ תקשורת רב כיווני אשר באמצעותו ניתן לקיים פעילות הדדית ותקשורת עם לקוחות, ספקים ושותפים.
האינטרנט התגלה כמדיום עיקרי בגלל הייחודיות שלו והמאפיינים הרב תכליתיים שלו, כגון מהירות הגישה, מסרים רלוונטיים וגמישות (Ducoffe, 1996). מאז שהופיעו פרסומות הבאנרים לראשונה בשנת 1994, הפרסום והשיווק באמצעות האינטרנט התפשט במהירות רבה .
694 מליון אנשים ברחבי העולם ,מגיל 15 ומעלה, משתמשים באינטרנט, כ- 14% מכלל האוכלוסייה בגילאים אלו, על- פי סקר חדש של חברת comScore Networks שנערך במאי 2006.
על פי הדוח, ארצות הברית מובילה במספר הגולשים ובה 152 מליון משתמשים ברשת, לאחריה סין (כ- 72 מליון), יפן (כ- 52 מליון), גרמניה (כ- 32 מליון) ובריטניה (כ- 30 מליון).
גם בישראל, יש עלייה ניכרת בהיקף ותדירות השימוש באינטרנט. ע"פ סקר של חברת TNS טלסקר מיולי 2005, 3.4 מיליון ישראלים בני 13 ומעלה גולשים באינטרנט. גולשי האינטרנט מקיפים כיום כ-49% מכלל אוכלוסיית ישראל. 69% מהגולשים משתמשים באינטרנט לפחות פעם ביום. משמעות נתון זה היא כי מדי יום נמצאים באינטרנט כ-2.3 מיליון ישראלים, לפחות. השימוש הפופולרי ביותר לאינטרנט הוא לצורך חיפוש מידע ונתונים (מועדף על כ-95% מכלל הגולשים). כ-41% מכלל הגולשים דיווחו כי הם קונים או מזמינים מוצרים או שירותים באינטרנט באופן קבוע. לא במפתיע, חברות רבות פונות לפרסם את המוצרים ואת השירותים שלהן באמצעות האינטרנט. בשל היתרונות הרבים של האינטרנט, אשר ביניהם ניתן למצוא את המהירות , היכולת לאתר צרכנים בשוק העולמי, העלות הנמוכה והאינטרקטיביות, האינטרנט הפך להיות במהירות למדיום תקשורתי פופולרי.
מאחר ותעשיית הפרסום באינטרנט ממשיכה להתפתח, נעשה יותר ויותר חשוב לבחון את הגורמים המשפיעים על אפקטיביות הפרסום באינטרנט.

בעבודה זו ברצוני לחקור את אפקטיביות הפרסום של פרסומות אינטראקטיביות שונות ובעיקר את האפקטיביות של פרסומות קופצות ושל פרסומות באנר.
כאשר גולש צופה בפרסומת באינטרנט הוא בדרך כלל יוצר עמדה כלפי הפרסומת והמותג ומחליט מהן כוונות הקנייה שלו. נמצא כי באמצעות גורמים אלו ניתן לבחון אפקטיביות של פרסומות.6
העבודה סוקרת ספרות מקצועית הדנה בפרסום באינטרנט. אפקטיביות פרסומות קופצות ופרסומות באנרים נבחנה באמצעות סקר שעל ממצאיו נדון בהמשך.

תוכן העניינים:
1. מבוא
2. פרסום באינטרנט
2.1 סוגי פרסומות באינטרנט
2.1.1 באנר
2.1.2 פרסומות קופצות
2.1.3 פרסומות באמצעות דואר אלקטרוני
2.1.4 פרסומות באמצעות קופונים
2.1.5 פרסום מבוסס מנועי חיפוש
2.2 יתרונות וחסרונות הפרסום באינטרנט
2.3 ההבדל בין פרסומת באנר לפרסומת קופצת
2.3.1 מבנה הפרסומת
2.3.2 חשיפה בכח
2.3.3 זכירת הפרסומת והמותג
2.4 אפקטיביות הפרסום באינטרנט
2.4.1 כלים למדידת אפקטיביות הפרסום
2.4.1.1 השגה ושכיחות
2.4.1.2 מדד הלחיצות
2.4.1.3 זיהוי
2.4.1.4 זכירה
2.4.1.5 בדיקת אפשרות רכישה
2.4.2 גורמים המשפיעים על אפקטיביות פרסומות באינטרנט
2.4.2.1 העמדה כלפי הפרסומת והמותג כמדד ליעילות הפרסום
2.4.2.1.1 המודל הכפול של מיטשל
2.4.2.1.2 גורמים המשפיעים כל קביעת עמדת הצרכנים כלפי פרסום באינטרנט
2.4.2.1.3 השפעת התאמת תוכן הפרסומת והאתר על תשומת לב הצרכן ועמדתו
2.4.2.2 השפעת אתר האינטרנט על המותג והפרסומת
2.4.2.3 השפעת הבאנר הממוקד
2.4.2.4 מעורבות הצרכן
2.4.2.5 השפעת הגודל
2.4.2.6 השפעת אנימציות בבאנר
2.4.2.7 השפעת תמונות בבאנר
2.4.2.8 אזכור שם המותג
2.4.2.9 רכישה ניסיונית כנמדד ליעילות הפרסום
2.4.2.10 השפעת עיצוב האתר על יעילות הפרסום
2.5 התנהגות צרכנים באינטרנט - גישות ותפיסות
2.5.1 צרכנים תועלתיים מול צרכנים תענוגתיים
2.5.2 מאפייני שליטה, מאפייני תוכן ומאפייני תהליך
2.5.3 ניסיון בשימוש באינטרנט
2.5.4 מוצרי מעורבות גבוהה ומוצרי מעורבות נמוכה
2.5.5 מעורבות הצרכן
2.5.6 תיאורית התגובה
2.5.7 משתנים דמוגרפים
2.6 קריטריונים לשיפור הגלישה באינטרנט
3. שיטת המחקר
3.1 משתני המחקר
3.2 השערות המחקר
3.3 שיטת המחקר
3.4 אוכלוסיית המחקר
3.5 שלבי המחקר
3.6 מוגבלות המחקר
4. ממצאים
5. דיון ומסקנות
6. ביבליוגרפיה
8. נספחים

קטע מהעבודה:

האינטרנט הוא כלי גמיש, פתוח, לא רשמי, אינטראקטיבי ההופך מבקרים לצרכנים. האינטרנט מפזר מידע לצרכנים רבים ולכן הרבה עסקים מעונינים להופיע בו. עסקים החלו לגלות את התועלת הפוטנציאלית של האינטרנט במכירות ישירות, יצירת מודעות למותג והספקת מידע לצרכנים.
בכדי להגיע לקהל היעד, ארגונים זקוקים למדיום גמיש. השוק משתנה ומתחיל לפעול באמצעות קניות מקוונות ועסקים וירטואליים. עקב השינוי במגמה הסביבתית, עסקים צריכים להתמקד על אינטרנט מבוסס פרסום. המפרסמים אוהבים למשוך את תשומת הלב של הצרכנים הגולשים מתוך אלפי מוצרים או מותגים אחרים.

תגים:

פירסום · פרסומות · באנרים · קליקים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אפקטיביות פרסומות באינטרנט", סמינריון אודות "אפקטיביות פרסומות באינטרנט" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.