היישום אינו מחובר לאינטרנט

כריכת חבילות ערוצים בחברת YES

עבודה מס' 069791

מחיר: 277.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הגורמים להרחבת רווחיה של yes ממכירת שירותים לקליטת טלוויזיה בלוויין, באמצעות כריכת חבילות ערוצים וממירים.

7,536 מילים ,14 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

בעבודה זו נבקש לבחון אסטרטגיה שיווקית רב מוצרית רווחת, כריכת מוצרים והאופן שבו באה לידי ביטוי בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית בישראל. במסגרת אסטרטגיה זו נכרכים מוצרים או יחידות שירות בודדות אחת לשנייה ומוצעות לצרכן בצורת חבילות. מהלך זה רלוונטי למגוון סוגי מוצרים ושירותים, החל ממוצרי שימוש יומיומיים כמו מוצרי קוסמטיקה וטואלט, מוצרים עמידים כמו מחשבים ועד לשירותים כמו שירותי טלפון, אינטרנט וכן שידורי טלוויזיה.
במהלך העשור האחרון הפכה כריכת המוצרים מאסטרטגיה שיווקית נקודתית שתפקידה להביא למימוש ייעדים ספציפיים, למדיניות שוטפת ועקבית המיושמת על ידי חברות הפועלות בקרב מרבית תחומי המסחר. תחום מסחרי בולט בו מיושמת מדיניות זו, הינו תחום הטלוויזיה הרב ערוצית, במסגרתו, התבטאה בשנים האחרונות תרומתה של מדיניות זו הן בייעול תפקוד החברה, שירות הלקוחות, שיפור יחסי הגומלין עמם וכן הגדלת שולי הרווח מן השירותים שמציעה ללקוחותיה.

בולטות של חברת YES בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית בישראל, ומגוון התקדימים והשכלולים הטכנולוגיים שהציגה, מהווים סיבה מהותית לשם בחירתה של החברה בתור מקרה בוחן מעניין ופורה בבחינת הסוגיה הנוכחית. היינו, בחינת סוגיית ההשפעה ביישום מדיניות כריכת ערוצים וממירים, על רווחי החברה הפועלת בשוק הטלויזיה הרב ערוצית בישראל.

מטרת העבודה הנוכחית הינה לבחון את השפעת יישום מדיניות כריכת הערוצים והממירים בשוק הטלויזיה הרב ערוצית בישראל, על רווחיה של החברה מסיפוק שירותים אלו. זאת תוך בחינת תפקודיה של חברת YES בתור מקרה הבוחן. במחקר אמפירי בעבודה זו, נבקש לבחון מהן עמדות הצרכנים כלפי השירותים לקליטת טלוויזיה בלוויין, באמצעות כריכת חבילות ערוצים וממירים כמשפיעים על רווחיה של החברה מסיפוק שירותים אלו.
במחקר זה אציג סקירה של הספרות והמחקרים אשר נוגעים לאסטרטגיית כריכת מוצרים, כריכת מוצרים בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית, התפתחות בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית והקשר בין כריכת חבילות ערוצים לבין רווחי ספק שירותי הכבלים /לוויין.
בפרק דיון בממצאים אעשה קישור הממצאים לרקע התיאורטי ולספרות.

שאלת המחקר: עמדות צרכני שוק הטלוויזיה הרב ערוצית כלפי הגורמים להרחבת רווחיה של YES ממכירת שירותים לקליטת טלוויזיה בלוויין, באמצעות כריכת חבילות ערוצים וממירים.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. סקירת ספרות:
2.1 אסטרטגיית כריכת מוצרים
2.2 כריכת מוצרים בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית
2.3 התפתחות בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית: מעבר לחברת הלוויין- מקרה הבוחן
2.4 הקשר בין כריכת חבילות ערוצים לבין רווחי ספק שירותי הכבלים /לוויין
3. מקרה הבוחן: חברת yes
4. שיטת המחקר
4.1 כלי המחקר
4.2 אוכלוסיית המחקר
4.3 מגבלות כלי המחקר
4.4 מטרת הניתוח
4.5 מודל המחקר
4.6 הליך המחקר
4.7 שאלת המחקר
4.8 השערות המחקר
5. ממצאים (3 טבלאות מתוך ניתוחי SPSS)
6. דיון בממצאים
6.1 אריזות ותתי אריזות
6.2 רווחת הצרכן
6.3 מיון ופילוח הקהל
סיכום
ביבליוגרפיה
נספח : השאלון

הערת מערכת: העבודה אינה כוללת קובצי SPSS.

קטע מהעבודה:

את התשתית התיאורטית בעבור סוגיית כריכת המוצרים, ניתן לטוות מן הספרות הקאנונית בנושא, המורכבת בעיקר ממחקריהם של Adams and Yellen (1976), Schmalensee (1984), Stigler (1968), McAfee, McMillan and Whinston (1989). הבולט ביניהם הינו מחקרם של Adams and Yellen (1976) במהלכו פיתחו מודל המדגים כיצד כריכת מוצרים יכולה להגדיל רווחי חברות בעלות מונופול, אפילו באמצעות שילוב מכירת מוצרים נפרדים.

תגים:

טלויזיה · רב ערוצית · כבלים · לוויין · לווין · ערוצים · לקוחות · כריכת הערוצים · תקשורת

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "כריכת חבילות ערוצים בחברת YES", סמינריון אודות "כריכת חבילות ערוצים בחברת YES" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.