היישום אינו מחובר לאינטרנט

YES ו-HOT - התנהלות עסקית נאותה בין מתחרות

עבודה מס' 067720

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח היחסים בין חברות התקשורת בישראל, יס והוט, לבין משרד התקשורת באירוע הפרעות הקליטה ב-2007.

3,593 מילים ,2007

תקציר העבודה:

ב-6 בספטמבר 2007 ע"פ מקורות מודיעין שונים מהעולם וידיעות שזרמו לעיתונות הותקף ככל הנראה מתקן צבאי סודי בשטח סוריה ע"י חיל האוויר הישראלי, בשביל YES התקיפה הזו לא הייתה עוד מאורע ביטחוני שעלול לסכן את רווחיות החברה (למרות שבמקרים של בעיות בטחון חברות התקשרות רק מרוויחת יותר) אלא אירוע שעלול להשפיע על הקיום הממשי של החברה.
במשך חודש ימים ניסתה חברת הלוויין yes להתמודד עם הפרעות קליטה קשות בשידוריה מבלי שהיתה מסוגלת לזהות את מקור הבעיה. השיבושים, שהחלו ביום התקרית עם סוריה, הלכו והתעצמו, ועם כל יום שעבר התעצם גם זעמם של לקוחות החברה.

בעבודה זו יתואר האירוע והתנהגותם של הגופים שהיו מעורבים בו: שר התקשורת, צה"ל, משרד הביטחון והחוץ, מנכ"ל YES, מנכ"ל HOT, ולקוחות שתי החברות.

קטע מהעבודה:

השר אטיאס נקלע באירועי yes לסיוט הגדול ביותר שלו. השר זקף לזכותו עד ה-6 בספטמבר בעיקר הצלחות בניהול שוק התקשורת, אבל הנקודה השחורה ביותר של הקדנציה שלו היא בכל הקשור לניהול תחום התדר במשרד. בזו אחר זו התפרסמו בעיתונים פרשות, חשדות וכשלים של אגף הספקטרום במשרד - ולשר ולמנכ"ל שלו לא היה מענה.
על פי הידוע, משרד התקשורת מחזיק בניידות לאיכון שידורים, אך הוא לא הציע אותן ולו פעם אחת לטובת האירוע של yes. יותר מכך, שר התקשורת קיבל במהלך החודש האחרון כמה מכתבים מאנשי yes, אך העדיף שלא להשיב עליהם ככל הנראה כדי לא לסנדל עצמו בהתחייבויות שלא יוכל לעמוד בהן, או מתוך חשש שהדבר יחייב אותו ליטול חלק בפיצוי של מנויי yes.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "YES ו-HOT - התנהלות עסקית נאותה בין מתחרות", סמינריון אודות "YES ו-HOT - התנהלות עסקית נאותה בין מתחרות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.