היישום אינו מחובר לאינטרנט

בחינת סיטואציה ניהולית תחת תיאורית אישיות בניהול

עבודה מס' 070624

מחיר: 399.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האם יש קשר בין רמת מסוגלות עצמית לבין רמת השקעה ומאמץ של בן אדם בתהליך השגת מטרה מסוימת.

2,481 מילים ,5 מקורות ,2019

תקציר העבודה:

מחקר זה בחן האם יש קשר בין רמת מסוגלות עצמית לבין רמת השקעה ומאמץ של בן אדם בתהליך השגת מטרה מסוימת. מהספרות המקצועית, ניתן ללמוד כי ישנו מתאם חיובי בין רמת מסוגלות עצמית גבוהה לבין השאיפה לממש את יעדיו, תוך התגברות על מכשולים ואתגרים. על פי התיאוריה של בנדורה (1977), רמת מסוגלות עצמית גבוהה מצויה במתאם חיובי עם אמונה ביכולות של האדם לבצע משימה, לכן השערת המחקר הנוכחי בתרחיש מתאר עובד כבעל מסוגלות עצמית נמוכה, התנהגותו תאופיין בתסכול וקושי בעת ביצוע משימה, לעומת עובד המתואר כבעל רמת מסוגלות עצמית גבוהה, אשר התנהגותו תאופיין ברמת מאמץ והשקעה גבוהה. כלי המחקר הינו שאלון אינטרנטי שהופץ בקרב 50 סטודנטים. השאלון כלל 12 היגדים חד ממדיים הבוחנים את המסוגלות העצמית שמטרת ההיגדים היא לבחון את תפיסת היחיד ביחס לאמונתו ביכולתו להשיג מטרות בכל מצב ולגבור על מכשולים בחיי היומיום.
לאחר ניתוח התוצאות, ממצאי המחקר איששו את ההשערה והוסיפו פן חדש שלא חשבנו עליו לפני כן. כמו כן, ניתוח הממצאים הדגישו את תפקידו המשמעותי שיש למנהל על העובד שלו, ועל כן ניתן להיווכח כי ממצאי המחקר הינם בעלי השלכות פרקטיות חשובות למנהלים.

תוכן העניינים:
תמצית
סקירה ספרותית
שיטה
תוצאות
דיון ותוצאות
נספחים
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

מסוגלות עצמית משקפת את האמונות של היחיד ביכולתו להפעיל שליטה על האירועים המשפיעים על חייו (Caprara,Steca, Gerbino,Paciello, Vecchio, 2006).אמונה זו היא הבסיס של המוטיבציה האנושית, הביצועים ההישגים והרווחה הנפשית. כמו כן, מסוגלות עצמית היא מידת או כוחה של האמונה ביכולתו של האדם להשלים משימות ולהשיג מטרות. (Bandura , 2006).
מסוגלות עצמית נבחנת בשלוש רמות : קוגניטיבית, רגשית והתנהגותית. היא נתפסת כאמונות של האנשים כלפי הגורמים הסביבתיים שלהם , ואופן התנהלותם במצבים של עמידה במכשולים (Bandura, 1997). אנשים בעלי מסוגלות עצמית גבוהה צפויים יותר להתמיד במשימות שלהם במהלך קורסים שונים ולקבל ציונים גבוהים יותר , מאשר אנשים עם מסוגלות עצמית נמוכה (Chemers, Garcia, 2001).

תגים:

מסוגלות עצמית · עומס בעבודה · שאלון · מוטיבציה · בנדורה · אישיות · ניהול עובדים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בחינת סיטואציה ניהולית תחת תיאורית אישיות בניהול ", סמינריון אודות "בחינת סיטואציה ניהולית תחת תיאורית אישיות בניהול " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.