היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין תפיסת הזהות החברתית ובין חדשנות ומובילות דעה כאמצעי ניבוי לכוונות רכישה של צרכנים

עבודה מס' 070495

מחיר: 219.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האם יש קשר חיובי בין תפיסות של אדם את הזהות-החברתית שלו המוגדרת על-ידי מוצר לבין חדשנות ומובילות דעה באותו המוצר?

6,168 מילים ,15 מקורות ,2016

תקציר העבודה:

העולם הדיגיטאלי בכלל והרשתות החברתיות בפרט מקיפים ומנהלים את חיינו. הם מגדירים מה נצרוך, על מה נחשוב ומי יהיו חברינו. כוח בעולם הרשתות החברתיות מתורגם להשפעה והון מסוגים שונים: חברתי, ערכי ואף כלכלי. לא פלא אם כך, שמובילי דעה ברשתות החברתיות מהווים גורמי השפעה וכוח גם בחיים האמיתיים, הם נחשבים סוכני תיווך המכוונים ומנהלים את חיינו, במגוון תחומים. לאור האמור, אך טבעי כי עולם השיווק המתפתח ומתחדש כל העת, ינטר ויעשה שימוש באותם סוכנים לקידום מטרותיו.
שיווק באמצעות מובילי דעה הפך לדבר שבשגרה, בין אם נעשה באופן גלוי ובין אם נעשה תחת מסווה כפרסומת סמויה (תוכן שיווקי). עם זאת, הציבור פחות תמים מאשר היה בעבר, הוא איננו מתייחס למסרים שמועברים אליו כפשוטם ומחפש משמעות נסתרת בין השיטין. לעומת זאת, המפרסמים ממליצים על שימוש במובילי דעה כערוץ מרכזי, על-פי-רוב, והחברות שמנהלות קמפיינים מסוג זה מוכנות לערוב להצלחתם.
המחקר שלנו יבחן קשר בין תפיסת הזהות החברתית של הפרט, כלומר כמה הצרכן תופס את עצמו כמוביל דעה או חדשני, ובין חדשנות ומובילות-דעה בפועל כאמצעי ניבוי לכוונות רכישה. דהיינו, האם אדם שתופס עצמו מוביל דעה וחדשני בהכרח רוכש את המוצרים החדשים ביותר והאם התפיסה החברתית של אדם בהכרח מעידה על היותו צרכן פוטנציאלי.
המחקר נעשה באמצעות שאלונים כמותיים וניתוחם אל מול שאלון זהה שהתבצע 15 שנה קודם.

תוכן עניינים:
פרק 1- מבוא
פרק 2- סקירה ספרותית
2.1 רקע
2.2 מיהו מוביל דעה?
2.3 תהליך הדבקה לאימוץ מוצר / שירות
2.4 שימוש במובילי דעה לצורכי שיווק ופרסום
פרק 3- שיטת המחקר
3.1 שאלת המחקר
3.2 סביבת המחקר, כלי המחקר נתונים ואיסוף המידע
3.3 השערת המחקר
3.4 מגבלות המחקר
פרק 4- ממצאים
פרק 5- דיון ומסקנות
5.1 השוואת תוצאות המחקר שבוצע על ידינו אל מול תוצאות המחקר המקורי
5.2 מסקנות
פרק 6- סיכום
פרק 7- נספח: שאלון המחקר
פרק 8- מקורות מידע

קטע מהעבודה:

במאה ה-21 חיינו מנוהלים און-ליין והאינטרנט הפך להיות הדרך הפשוטה והנוחה לצרוך חדשות, לחפש עצה, לאבחן מחלה, לחפש אהבה או להיחשף למוצרים חדשים. מחקרים רבים הראו, כי האינטרנט מהווה גורם מרכזי בחיפוש מידע וקבלת החלטות צרכניות (Y.C Ho & Dempsey, 2010). נוסף על האמור, האינטרנט מאפשר לאנשים מכל רחבי העולם ליצור ולתחזק קשרים שלא היו נוצרים בהיעדרו ומאפשר גישה למידע רב שבעבר היה נחלתם של מעטים (Rainie, 2005 מתוך Y.C Ho & Dempsey, 2010 ).
אם כך, האינטרנט הינו התשתית לכוח האמיתי שמנהל את העולם - הרשתות החברתיות. מחקרים הראו כי צרכנים עושים שימוש ברשת החברתית בעבור ארבע מטרות עיקריות: ניהול קשרים, איסוף מידע ועדכונים שונים, קבלת השראה ועידוד היצירתיות וצריכת בידור מסוגים שונים. דומה כי כל מעגלי החיים מוצאים מענה ברשתות החברתיות, כך שלא מפליא כי משך זמן השהות בהן הולך וגדל, בעיקר בקרב בני נוער. (Killian & McManus, 2015).

תגים:

רשתות חברתיות · מובילות דעה · כוונות רכישה · צרכנים · פייסבוק · אימוץ חידושים · מפה לאוזן · התנהגות צרכנים · מחקר צרכני · צרכנים · צריכה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין תפיסת הזהות החברתית ובין חדשנות ומובילות דעה כאמצעי ניבוי לכוונות רכישה של צרכנים", סמינריון אודות "הקשר בין תפיסת הזהות החברתית ובין חדשנות ומובילות דעה כאמצעי ניבוי לכוונות רכישה של צרכנים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.