היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–6] מתוך 6
עבודה מס' 21542
הצגת הרקע וסקירה היסטורית של הבעיה ועמידה על מאפייני צרכני הסמים בקרב הנוער + בדיקה סטטיסטית.
4,725 מילים (כ-14.5 עמ'), 21 מקורות, 181.95 ₪
עבודה מס' 62941
מהי הדרך השיווקית הטובה ביותר, כדי להפיק את המרב מכוח הקנייה המצוי בידי בני הנוער?
7,109 מילים (כ-22 עמ'), 26 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 70211
סקר לגבי ציבור אנשים שעדיין בוחר לרכוש דיסקים ולא נכנעו לשוק המוזיקה המקוונת. המניעים, התהיות והנסיון להבין מהיכן זה נובע.
2,901 מילים (כ-9 עמ'), 4 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 21371
סקירת הבעיה תוך עמידה על המאפיינים האישיים של צרכני נוער ובדיקה האם ניתן למצוא קשר בינם לבן הוריהם.
3,556 מילים (כ-11 עמ'), 14 מקורות, 181.95 ₪
עבודה מס' 50264
מטרת מחקר זה היא לאתר מאפיינים של צרכני המזון המהיר והמניעים אותם, במטרה להציע טקטיקות להגדלת רווחים.
6,305 מילים (כ-19.5 עמ'), 27 מקורות, 252.95 ₪
עבודה מס' 62831
הצעה למחקר שמטרתו לבדוק את רמת המודעות למותג סקוטש ברייט בקרב צרכני מוצרי הניגוב.
2,175 מילים (כ-6.5 עמ'), 0 מקורות, 300.95 ₪

אם אינך מוצא את הנושא המבוקש - אנא בצע חיפוש שונה.


עבודות [1–6] מתוך 6