היישום אינו מחובר לאינטרנט

סקרים ומידע שיווקי בחברת 3M -

עבודה מס' 062831

מחיר: 300.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצעה למחקר שמטרתו לבדוק את רמת המודעות למותג סקוטש ברייט בקרב צרכני מוצרי הניגוב.

2,175 מילים ,2003

תקציר העבודה:

תוכן העניינים
א. רקע כללי
ב. רקע על המוצר
ג. אוכלוסיית המחקר
ד. שאלות המחקר
ה. שאלון הסקר
ו. מבחנים סטטיסטיים בהם ייעשה שימוש
ז. תיאור איסוף הנתונים
ח. הצעת מחיר לביצוע המחקר

א. רקע כללי
הרציונל למחקר
"המותג סקוטש ברייט מוכר בישראל כיום כשם ג'נרי לעזרי ניקוי כיוון שהוא נמצא בשוק כ 30-
שנה, עוד בטרם הוקמה חברת 3M ישראל. כיום, חברת דנשר בע"מ משווקת את מוצרי סקוטש
ברייט לרשתות מזון, לפארמים ולבתי מרקחת פרטיים. ידוע כי נתח השוק של סקוטש ברייט
מהווה כיום %5.4, כאשר עיקר כוחו של המותג נמצא במוצרי הקרצוף, בהם יש לסקוטש
ברייט כ25%- נתח שוק".
לדעתנו, גלומה הזדמנות לא מנוצלת בעובדה זו שכן החברה השכילה לנצל את היות המותג
סקוטש ברייט שם ג'נרי במוצרי הקרצוף כך שמחזיקה כיום %25 מנתח השוק, אך לא עשתה כן
בתחום מוצרי הניגוב. במידה והחברה תצליח לקשר את שם המותג החזק למוצרי הניגוב הרי
שתוכל להגדיל את נתח השוק שלה בצורה מהותית.

מטרת המחקר
לצורך הגדלת נתח השוק של מוצרי הניגוב על ידי קישורם לשם המותג, תערוך 3m מחקר שוק
שמטרתו לבדוק את רמת המודעות למותג סקוטש ברייט בקרב צרכני מוצרי הניגוב (אוכלוסייה
הרוכשת מוצרי צריכה באופן שוטף בנקודות המכירה). המחקר יערך באמצעות סקר טלפוני
בקרב עקרות בית כאשר על בסיס תוצאות המחקר תבחן החברה את כדאיות השקעה בפרסום
וקידום ערך המותג בקרב צרכני מוצרי הניגוב.

תגים:

ןולאשtows · מוצר · מחקר · סקרים · שיווקי · תמהיל

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "סקרים ומידע שיווקי בחברת 3M -", סמינריון אודות "סקרים ומידע שיווקי בחברת 3M -" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.