היישום אינו מחובר לאינטרנט

צרכני דיסקים בעידן המוסיקה המקוונת

עבודה מס' 070211

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקר לגבי ציבור אנשים שעדיין בוחר לרכוש דיסקים ולא נכנעו לשוק המוזיקה המקוונת. המניעים, התהיות והנסיון להבין מהיכן זה נובע.

2,901 מילים ,4 מקורות ,2014

תקציר העבודה:

בעבודה זו, אסקור סקירה תיאורטית של שלושה מאמרים מתוך מאמרי הקורס. בהמשך אבחן ואנתח את הרגלי הצריכה והשמיעה של אנשים אשר מתעקשים לשמר את העבר וממשיכים לרכוש דיסקים. אנסה לעמוד על הקונטרסטיות שבין קניית דיסקים אל מול הורדתם בחינם מרשת האינטרנט. באמצעות ראיונות עם אותם צרכנים, אנסה להבין מה גורם להם בשנת 2014, בעידן שהם יכולים להשיג זאת בחינם, להשקיע מזמנם ומכספם, ולרכוש דיסקים. אברר האם יש צרכים גשמיים שהדיסקים הללו ממלאים, ואבחן את המניעים שלהם לדבוק בשיטה המסורתית של רכישת הדיסקים. מדידת המשתנים נעשתה באמצעות העברת שאלון בן חמש שאלות פתוחות זהות. את השאלות שאלתי עשרה אנשים שהעידו על עצמם בפניי שהם משלמים על המוזיקה לה הם מאזינים.
לאחר מכן אציג מאמר חיצוני מחומר הקורס ואבדוק את המסקנות שלו אל מול המסקנות של המאמרים מהסילבוס. לסיום, אסכם את הדיון ואציג את התובנות שהגעתי אליהן.

קטע מהעבודה:

ליין, במאמרו (2008) מספק סקירה על התכונות העיקריות של תופעת המאקרו-כלכלה העולמית, ועל הקשר שלהם למוזיקת עולם. המאמר מכיל נתונים פיננסיים עיקריים של תעשיות המוזיקה ברחבי תבל נכון לשנת 2006 . הוא מסביר כיצד עובד עניין התמלוגים לזמרים במקומות שונים ברחבי הגלובוס . בנוסף, ליין מנתח את המבנים הארגוניים של חברות המוזיקה הבין-לאומיות הגדולות. מאמר זה מתחלק לארבעה חלקים. החלק הראשון מתחיל בהגדרה של תעשיות המוזיקה הגדולות בעולם. החלק השני מסכם את הנתונים הכספיים בתעשייה ואומד את סכומי התמלוגים בה. הסעיף השלישי עוסק במבנה הארגוני של תעשיית המוזיקה העולמית. החלק האחרון מתייחס למאפייני מוזיקת העולם כענף תרבותי.

תגים:

תקשורת · Itunes · צרכנות · אינטרנט · מוסיקה · הורדות · מוזיקה · אינטרנט · צריכת מוסיקה · שירים · תקליטים · בידור

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "צרכני דיסקים בעידן המוסיקה המקוונת", סמינריון אודות "צרכני דיסקים בעידן המוסיקה המקוונת" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.