היישום אינו מחובר לאינטרנט

מדע מול רוחניות - ניתוח מאמר

עבודה מס' 070476

מחיר: 108.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח מאמרם של שרי אורבינדו וקרישנצדרה בצ'אריה Sri Aurobindo and Krishnachandra Bhattacharyya: Relation between Science and Spiritualism in Debates in Indian Philosophy: Classical, Colonial and Contemporary Raghuramaraju A.

1,176 מילים ,1 מקורות ,2015

תקציר העבודה:

הפרק " Sri Aurobindo and Krishnachandra Bhattacharyya: Relation between Science and Spiritualism" מתוך הספר Debates in Indian Philosophy: Classical, Colonial and Contemporary של רגהו ראמה ראג'ו דן בקשר שבין מדע, דהיינו החומר, לבין מטה-פיזיקה והפילוסופיה, דהיינו הרוח. כמו כן, שרי אורובינדו גורס כי המדע, החומר, מתמזג עם הרוחניות ההינדואית. ההינדואיזם לעיתים ממעיטה מהתחום של העולם הפיזיקלי או מהמאיה, האשליה אך מנגד, מתמקדת בנצחיות שמעבר לעולם הקיים. המדע החומרי הינו חסר ובאמצעות הרוח ניתן לגלות את השלם.

קטע מהעבודה:

עוד ועוד, עולה שאלה מהותית אשר ניצבת במרכז פולמוס ער. קיימת הכרה וחשיבות של המדע, החומר, בעוד שהשאלה של יעילות המדע כאשר הוא לא משולב עם המטה-פיזיקה והפילוסופיה, הרוח, מוטלת בספק. בנוסף לכך, ישנו מתח בין ההבנה של המדע המודרני כחומרנות לבין הדת והרוחניות הקיימות במערב. יחד עם זאת, הבעיה שעולה מהיעדר התמזגות של המערב והמזרח מטילה פער שבעקבותיו לא מצליחים להגיע למודעות מרבית. נוסף על כך, עולה השאלה של מי שולל את מי? האם המדע את הפילוסופיה, או שמא, להיפך . האם העובדות על פני השטח בבסיסיהן הן מדעיות או שמא נובעת מהקיום העצמי, המטה-פיזיקה? מה עושה את האובייקט אמיתי ומציאותי, החומר או הרוח?

תגים:

הינדואיזם · פילוסופיה · מדע · חומר · פילוסופיה הודית · הודו · רוחניות · מדעי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מדע מול רוחניות - ניתוח מאמר", סמינריון אודות "מדע מול רוחניות - ניתוח מאמר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.