היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול אסטרטגי: חברת התעופה אייר אסיה

עבודה מס' 070405

מחיר: 351.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת מצב החברה בעבר והמלצות לעתיד.

5,280 מילים ,13 מקורות ,2016

תקציר העבודה:

עבודה זו עוסקת בניתוח אסטרטגי של חברת התעופה המלזית "אייר אסיה" תוך בחינת מצבה בעבר והמלצות לעתיד. החברה החלה את פעילותה בשנת 1996 ולאחר מספר שנים של הפסדים נקנתה על ידי טוני פרננדס בשנת 2001, שהביא את החברה לידי רווחיות. מאז ועד היום החברה צמחה בקצב מהיר וכיום היא פועלת באמצעות חברות בת במספר מוקדים באסיה, והיא אחת מחברות התעופה הלואו קוסט עם הביצועים הטובים בעולם.
בתחילת העבודה מובאת סקירה של החברה משנת הקמתה ועד היום, תוך הצגת נתונים לגבי יעדי טיסה של החברה, מטוסים, עובדים, הכנסות ועוד. מרכז העבודה הינו ניתוח אסטרטגי הנוגע לעניין הסביבה העסקית וניתוח פנימי של הארגון ובעלי העניין. בהמשך, מוצג מודל SWOT וניתוח האסטרטגיה הקיימת של הארגון.
האסטרטגיה כוללת בין היתר:
- תחרות בלהיות הזולה והמתקדמת ביותר.
- דגש על בטיחות, שיפור שירות וניצול המטוסים.
- ליצור גידול בר קיימא.
- לייצר שירותים נלווים לטיסות.
- להיות חברה המתייחסת לעובד כחלק ממשפחה גדולה.
לבסוף יוצגו אסטרטגיות חלופיות לזו הקיימת, תוך ניתוח מודל TOWS, ותיבחר אחת מהן - זו שהחברה תאמץ לעתיד. החלופה מדברת על התרחבות החברה לעולם המערבי על ידי שיתופי פעולה, למקום שגם בו יש לחברה מה להציע, הן מבחינת טיסות לואו קוסט והן מבחינת שירותים נלווים. אסטרטגיה זו תשרת את החברה לטווח ארוך ותגרום לצמיחה משמעותית. כמו כן, ישנה חשיבות להמשיך ולהתרחב באסיה ולגרום לשביעות רצון הלקוחות על ידי הגברת הבטיחות ועמידה בזמנים ולהמשיך לחזק את הסחר האלקטרוני, שהחברה מבצעת.

תוכן עניינים:
1. תקציר מנהלים
2. מבוא- רקע על הארגון
3. ניתוח אסטרטגיית הארגון:
3.1 הייעוד והחזון של הארגון
3.2 יעדי הארגון
3.3 ניתוח הסביבה העסקית של הארגון
3.4 ניתוח פנימי של הארגון - שרשרת הערך
3.5 ניתוח בעלי העניין
3.6 ניתוח SWOT
3.7 האסטרטגיה הקיימת של הארגון
4. האסטרטגיות המוצעות לארגון
5. סיכום
6.שיקוף
7. רשימה ביבליוגרפית
8. נספחים

קטע מהעבודה:

רקע לענף: ענף התעופה התאפיין בשנים האחרונות בשיעור רווחיות נמוך, מחמת רמת התחרות הגבוהה בענף ההובלה האווירית, הנובעת מהחלת חוקי עידוד תחרות על חברות התעופה. גורמים נוספים שהשפיעו על רווחיותם הגלובלית של חברות התעופה הם: המשבר הכלכלי הגלובלי של שנת 2008, שהוביל לירידת ביקושים להטסת נוסעים ומטען ולהתייקרות מחירי הדלק, שגרמה לגידול משמעותי בעלויות התפעוליות של החברות. למרות שיעור הרווחיות הנמוך, מכל מקום ישנה מגמת גידול בהכנסות חברות התעופה, המוסברת בגידול בתוצר הגלובלי, המוביל לגידול בביקוש להטסת נוסעים ובהיקף הסחר הבינ"ל, הגורם לגידול בביקוש להטסת מטען.

תגים:

אייר אסיה · חברת תעופה · לואו קוסט · אסטרטגיה · ניהול אסטרטגי · AirAsia · Air Asia · ניתוח אסטרטגי · מלזיה · מלזית · אסיה · פרננדס · רווחיות · צמיחה · בינלאומי · בינלאומית · תחבורה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול אסטרטגי: חברת התעופה אייר אסיה", סמינריון אודות "ניהול אסטרטגי: חברת התעופה אייר אסיה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.