היישום אינו מחובר לאינטרנט

כפר גלובלי ומשבר הפליטים באירופה

עבודה מס' 070399

מחיר: 274.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: דיון תמציתי בשאלת השפעת הטיפול במשבר הפליטים על מעמדה של גרמניה.

2,184 מילים ,14 מקורות ,2016

תקציר העבודה:

בהתאם לכך, במסגרת העבודה הנוכחית, אבקש לעסוק ב"גלובליזציה ומשבר הפליטים מסוריה באירופה". כששאלת המחקר הינה: "כיצד התמודדותה של גרמניה עם משבר הפליטים מסוריה (בדגש על: העדר התמודדותה) השפיעה על מעמדה הגלובלי בזירה הגיאופוליטית העולמית?".
בהקשר לכך, אני מבקשת להדגיש כי "במשבר הפליטים" נכללים גם פליטים ממדינות הבלקן - קוסובו, אלבניה, סרביה, בוסניה-הרצגובינה ומקדוניה; אולם במסגרת העבודה הנוכחית, אבקש להתמקד אך ורק בפליטים הסורים, בעיקר משום שקצרה היריעה מלהכיל את כולם.
העבודה הנוכחית הינה עבודה עיונית, ובהתאם לכך היא תכלול מקורות ספרותיים ומקורות מקוונים (בדגש על: כתבות בנושא משבר הפליטים בכלי התקשורת המקומית והזרה). והיא תתמקד במספר נושאים מרכזיים: "הכפר הגלובלי", תוך התמקדות בתהליכים המתרחשים במסגרתו; משבר הפליטים הסורים באירופה, תוך התמקדות באתגרים הנלווים אליו; ומעמדה הגלובלי של גרמניה בעקבות התמודדותה עם משבר הפליטים, תוך התמקדות בהסרת מדיניות "הדלת הפתוחה" כלפי הפליטים; והסכמתה לחתימת ההסכם בין האיחוד האירופי לטורקיה בסוגיית הפליטים.
הסיבה העיקרית לבחירה שלי את הנושא הספציפי קשורה להנחת היסוד שלי, לפיה: משבר הפליטים מסוריה - על שלל היבטיו השונים - חשף את "פרצופה האמיתי" של גרמניה ושל הקנצלרית הנוכחית - אנגלה דורותיאה מרקל, בכל מה שקשור לאינטרסים אישיים (ועל כך בהמשך).

תוכן העניינים:
1. מבוא
2. "כפר גלובלי"
3. משבר הפליטים הסורים
4. התמודדות גרמניה לנוכח משבר הפליטים הסורים בשטחה
5. סיכום
רשימת מקורות

קטע מהעבודה:

לטענת מן (2010), "דוברים שונים הכריזו, ולא פעם, על מותה של מדינת הלאום; שהיא עצמה צורה חדשה יחסית של התארגנות פוליטית ובאה לעולם רק במאה ה-19". לדבריו, בעצם, מדינת הלאום הוחלפה במנגנונים עולמיים של סמכות והפעלת כוח, ביניהם: שוק הפיננסים או שוק העבודה הגלובלי, התארגנויות פוליטיות על-מדינתיות כדוגמת: האיחוד האירופי או פעילותם של ארגונים לא ממשלתיים.

תגים:

כפר גלובלי · גלובליזציה · גרמניה · האיחוד האירופי · משבר הפליטים · סוריה · אירופה · טורקיה · ארדואן · גיאופוליטי · דלת פתוחה · אנגלה מרקל · קנצלרית · אינטרסים · פליטים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "כפר גלובלי ומשבר הפליטים באירופה ", סמינריון אודות "כפר גלובלי ומשבר הפליטים באירופה " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.