היישום אינו מחובר לאינטרנט

שינויים ברווח השנתי והשפעתם על מחיר המנייה

עבודה מס' 070339

מחיר: 131.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת ספרות ומחקר על נתוני מדד ת"א 25.

3,502 מילים ,12 מקורות ,2014

תקציר העבודה:

שוק ההון הוא בעל מורכבות רבה, תנודתי במיוחד וכן משתנה מתקופה לתקופה בהתאם למצב ולאווירה הכלכלית. יתרה מכך, במהלך העשורים האחרונים, יחד עם התפתחותה של הטכנולוגיה ותוכנות המסחר, חלו תמורות ושינויים מהותיים בדרך בה מתנהל שוק ההון וכן במבנה שוק ההון. דוגמא לכך היא שאם בעבר בטרם עידן הטכנולוגיה כמו בבורסות בענפים אחרים (שווקי המתכות, יהלומים וכדומה) היה שוק ההון, מקום מסחר המושתת על סוחרים שבבסיס יחסים בין אישיים ניהלו משא ומתן, ומסחר בבניין של הבורסה. כיום, לאחר השינויים הרבים שעבר שוק ההון, הוא שוק אלקטרוני, לא אישי, וברוב המקרים, מתנהל מרחוק על ידי מחשבים ותוכנות. כך שאם בעבר הייתה משמעות למידע בשוק ההון, היום המידע והאינפורמציה נגישים לכל דורש, ונמצאים בכל מקום.

במסגרת העבודה ייסקרו מאמרים מהספרות הכלכלית והפיננסית וכן ייערך מחקר שינסה לענות על שאלת המחקר: האם שיעור שינוי ברווח השנתי של חברה משפיעה על מחיר המניה?

תוכן עניינים:
מבוא
סקירה תיאורטית
שאלת המחקר והשארת המחקר
נתונים
מתודולוגיה ומשתנים
בדיקה אמפירית וממצאים
דיון, מסקנות וסיכום
המלצות למחקרי המשך
ביבליוגרפיה
נספחים
נספח 1 - פלט הרגרסיה
נספח 2 - מדד ת"א 25 (הנתונים מתוך אתר הבורסה)

קטע מהעבודה:

בספרות המחקר הפיננסית והכלכלית הדיון בדבר ערכם והשפעתם של משתנים כאלו ואחרים על מחירים בשוק ההון וכל על תשואות מניות מונח על שולחן הדיונים עשורים רבים. לא אחת מנסים החוקרים בתחום לנסות ולבודד את גורמי ההשפעות והאירועים, על אף המורכבות הגדולה אשר מאפיינת את שוק ההון.
המחקרים והמאמרים מציגים גורמים שונים ואירועים כאלו ואחרים אשר משפיעים על פעילות שוק ההון ועל שערי המניות. דוגמא לכך היא במחקרם של Church & Donker (2009). במחקר, החוקרים מציגים את הטענה כי אזהרות רווח מצביעות על התפתחויות בלתי צפויות אשר עשויות לרמז על אפשרות לרווחיות נמוכה וכי על תאגידים לחשוף לאלתר כל שינוי אפשרי שעלול להיות בעל השפעה על שער המניה שלהם.

תגים:

מחיר מניה · מניות · רווח · רגרסיה · שוק ההון · בורסה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שינויים ברווח השנתי והשפעתם על מחיר המנייה", סמינריון אודות "שינויים ברווח השנתי והשפעתם על מחיר המנייה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.