היישום אינו מחובר לאינטרנט

אפקטיביות הפרסום בפייסבוק

עבודה מס' 070274

מחיר: 471.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת ספרות ומחקר באמצעות שאלון למילוי עצמי.

6,852 מילים ,20 מקורות ,2014

תקציר העבודה:

לשם מתן רקע תיאורטי להשערות המחקר תתחיל העבודה מסקירת הספרות הקיימת. תחילה, אתאר את הרשת החברתית פייסבוק ומאפייניה, לאחר מכן אתמקד בפרסום בפייסבוק תוך שימת דגש על סוגי הפרסום השונים בפייסבוק והשפעותיו על הצרכן. בהמשך אפרט את המחקר, אבצע סקירה ופירוט של שאלת המחקר, השערות המחקר ומטרות המחקר. אתמקד בשיטת המחקר הספציפית שנבחרה לעבודה- שאלון דיווח עצמי שכלל 106 משתמשים בעלי חשבון פעיל ברשת החברתית פייסבוק. בהמשך אציג את ממצאי המחקר והתפלגויות התשובות לשאלון המשקפים את הממצאים. אדון בממצאים שהוצגו תוך ניתוח והבנה של תשובות הנחקרים וניסיון למצוא את הקשרים בין משתני המחקר השונים. לבסוף אסכם את תהליך המחקר ברמה המחקרית והתיאורטית ואציג את מגבלות המחקר הנוכחי וכן מחקרי המשך רצויים בתחום.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. סקירת ספרות
2.1 הרשת החברתית פייסבוק
2.2 פרסום בפייסבוק
2.3 סוגי מודעות בפייסבוק
2.3.1 מודעות מסורתיות
2.3.2 סיפורים ממומנים
2.4 מיקוד
2.5 תשומת לב לפרסום
2.5.1 תשומת לב ומגדר
2.5.2 תשומת לב ומיקום המודעה
2.5.3 תשומת לב ותוכן הדף
2.6 מעורבות המשתמש בפייסבוק
2.7 הערכת אפקטיביות הפרסום בפייסבוק
2.7.1 הקשר בין אפקטיביות הפרסום וסוג המודעה
3. המחקר
3.1 מטרת המחקר
3.2 השערות המחקר
3.3 שיטת המחקר
3.4 משתתפי המחקר
3.5 ממצאי המחקר
3.6 ניתוח ממצאי המחקר
3.7 סיכום ומסקנות
4. ביבליוגרפיה
5. נספחים

* הערת מערכת: העבודה אינה כוללת את קובצי ה-SPSS.

קטע מהעבודה:

לפני עידן הרשתות החברתיות, התקשורת הייתה חד צדדית וללקוחות הייתה גישה מוגבלת למידע על המותג. חברות הצליחו למצב את המותג במוחו של הצרכן באמצעות אסטרטגיות שיווק (Schultz, 2010). עם זאת, בימים אלה, הודות לפייסבוק הלקוחות הפכו להיות פעילים ושותפים ליצירה של מידע בעיקר ע"י האפשרות לביטוי עצמי. עובדה אשר שינתה את יחסי הכוחות בין המפרסמים לבין הצרכנים.

תגים:

פייסבוק · פרסום · רשתות חברתיות · רשת חברתית · מחקר · מודעות · פרסומות · אינטרנט

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אפקטיביות הפרסום בפייסבוק", סמינריון אודות "אפקטיביות הפרסום בפייסבוק" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.