היישום אינו מחובר לאינטרנט

שימושים שארגונים ועסקים קטנים עושים בפייסבוק וברשת חברתית

עבודה מס' 069675

מחיר: 483.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מהן הדרכים והשיטות בהן נוקטים בעלי עסקים בכדי לקדם ולשווק את עצמם בפייסבוק: בדיקת שלושה כרטיסים של בעלי מקצוע.

6,800 מילים ,26 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

בעבודה הנוכחית הוחלט לבחון את השימוש שעושים בפייסבוק בעלי עסקים, כששאלת המחקר ביקשה לזהות מהן הדרכים והשיטות בהן נוקטים בעלי עסקים בכדי לקדם ולשווק את עצמם ברשתות חברתיות כאשר מקרה הבוחן היה פייסבוק. השערת המחקר הניחה כי בעלי עסקים קטנים בעיקר נוהגים בשלוש שיטות עיקריות והן העלאת תמונות מאירועים, פרסום מידע מילולי בשורת סטטוס ובכרטיס וכן יצירת דיאלוג אישי המאפשר להציג ולשלב בין הפן האישי לעסקי בחיי בעל הכרטיס.

לאחר שבוצע מחקר איכותני שכלל חקר לעומק של שלושה כרטיסים בפייסבוק של בעלי מקצוע שונים, שאליהם הגיע החוקר דרך חברים שונים, ביניהם צלם, בעל פאב ובעל רשת לשיווק רשתי באינטרנט, נמצא כי השערת המחקר אוששה. יש לציין כי יש עוד שיטות אך אין לא בולטות וכן כי קיים גם שיווק ופרסום בצידי עמוד האינטרנט ללא קשר לבעלי הכרטיסים, אך הדבר לא נבחן בעבודה ספציפית זו וראוי לחקור פרסום בפייסבוק ובמיוחד כי פורסם לאחרונה שפייסבוק פתחה את דף הבית שלה לחברות מסחריות עבור פרסום (כביר, 22.9.2009).
העבודה הנוכחית בנויה כך שבפרק הראשון מוצגת סקירת ספרות המחולקת לשלושה תתי פרקים, תחילה הצגה כללית של האינטרנט כמדיום מרכזי בעידן שלנו, לאחר מכן מידע על שיווק אינטרנט ולסיום תת פרק המציג את הרשתות החברתיות ואת הפן השיווקי הנגזר מהן. בפרק השני מוצגת המתודה הכוללת את הצגת הפייסבוק כמוקד המחקר, את שאלת המחקר, ההשערה, שיטת המחקר ומגבלות המחקר הנובעות מחסרונות המחקר האיכותני.
בפרק השלישי מוצגים הממצאים, כאשר השיטה שנבחרה היא להציג בכל כרטיס פייסבוק את שלושת הפרמטרים המופיעים בהשערת המחקר וזאת בנוסף לפן תיאורי לגבי בעל הכרטיס וכמובן הצגת תימוכין רבים ככל האפשר מהכרטיס, לשם שמירה על חיסיון בעל הכרטיס לא מוצגים שמות אלא מקצועות. לאחר מכן ישנו דיון המשלב בין הממצאים להיבטים תיאורטיים ומסקנות מן המחקר המובילות לסיכום בהיבט אישי של החוקר.

תוכן עניינים:
מבוא

פרק 1: סקירת ספרות
1.1 האינטרנט כמדיום מרכזי
1.2 האינטרנט בהיבט שיווקי ועסקי
1.3 רשתות חברתיות

פרק 2: מתודולוגיה
2.1 הצגת נושא המחקר
2.2 שאלת המחקר
2.3 השערת המחקר
2.4 שיטת המחקר
2.5 מגבלות המחקר

פרק 3: הצגת הממצאים
3.1 כרטיס של בעל פאב בעמק חפר
3.2 כרטיס של צלם
3.3 כרטיס של בעל חברה לשיווק רשתי

פרק 4: דיון ומסקנות

סיכום
ביבליוגרפיה

*הערת מערכת: שמות העסקים אינם מופיעים בעבודה.

קטע מהעבודה:

למעשה, בכל רגע נתון נמצאים ברשת מיליוני גולשים אשר משוטטים באתרים, בקבוצות דיון, בפורומים וברשתות חברתיות (Fisher & Wright, 2001).

תגים:

אינטרנט · רשתות חברתיות · טוויטר · מדיה חברתית · עסקים מקוונים · פרסום באינטרנט

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שימושים שארגונים ועסקים קטנים עושים בפייסבוק וברשת חברתית", סמינריון אודות "שימושים שארגונים ועסקים קטנים עושים בפייסבוק וברשת חברתית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.