היישום אינו מחובר לאינטרנט

עסקים משפחתיים קטנים מול עסקים משפחתיים תאגידיים

עבודה מס' 069829

מחיר: 277.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: כיצד באים לידי ביטוי קונפליקטים בין רגשות לבין הרציונל בעסקים משפחתיים קטנים אל מול עסקים משפחתיים תאגידיים? מה הן נקודות ההשקה בין השניים. מהן נקודות השבר?

5,454 מילים ,15 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

מול ההבנה כי קיים שוני בהתנהלות עסק משפחתי תאגידי וגדול, נראה כי מעצם היותנו בני אדם, שונים ובעלי דעה מגובשת עצמית, אין מנוס גם מחיכוכים ועירוב רגשות בניהול עסק משפחתי גדול.
הרצון להבין יותר לעומק כיצד באים לידי ביטוי רגשות בניהול עסקים משפחתיים, קטנים וגדולים, הוביל אותי לנסח את שאלת המחקר הבאה:
כיצד באים לידי ביטוי קונפליקטים בין רגשות לבין הרציונל בעסקים משפחתיים קטנים אל מול עסקים משפחתיים תאגידיים? מה הן נקודות ההשקה בין השניים. מהן נקודות השבר?
בכדי להתמודד עם שאלת המחקר, בוצע חיפוש של מאמרים העוסקים בנושא ממס' היבטים אותם אציג לאורך העבודה. כמו כן, דעותיהם של החוקרים השונים בתחום תוצגנה ואערוך דיון בזיקה לנקודות הדמיון והשוני שבין קצרים וחיכוכים בעסקים משפחתיים קטנים אל מול עסקים משפחתיים גדולים לאורך הייזום העסקי.
גבולות הסמינר יוגדרו לתחום של המקרה העסקי הכללי של העסק המשפחתי הקטן אל מול העסק המשפחתי הגדול. זאת כיוון שצפוי כי קיימים מקרים חריגים לא מעטים בנוף העסקי כמו עסקים משפחתיים במדינות עוני, או לחילופין, עסקים משפחתיים תאגידיים ביפן.
בנוסף, עיסוק במקרי בוחן עשוי להוביל להטיה מסוימת של המחקר ולא בהכרח להביא את הידע ליצירת מסגרת של הבנת הקונפליקטים שבין הרגש לרציונל בעסק המשפחתי, ולכן הסמינר לא ידון במקרים פרטיים אלא בנוף המחקרי אל מול המציאות הטבעית לנו.
לאחר הצגת החומר המחקרי, הבאת הדוגמאות והחתירה לבחינת שאלת המחקר, אסכם את הממצאים שיתקבלו בזיקה לאישוש הבדלים או שלילת הבדלים בקונפליקט שבין הרגש לרציונאל בעסקים משפחתיים קטנים אל מול גדולים.

תוכן עניינים:
מבוא ושיטת המחקר
קונפליקטים בין רגשות לבין הרציונל בעסקים משפחתיים קטנים
קונפליקטים בין רגשות לבין הרציונל בעסקים משפחתיים תאגידיים
עסקים משפחתיים קטנים אל מול גדולים- אמידת נקודות השבר וההשקה בין הקונפליקטים (טבלה)
סיכום ומסקנות
מקורות

קטע מהעבודה:

לדברי היט, אירלנד קאמפ וסקסטון (Hitt, M.A., Ireland, R.D., Camp, S.M., & Sexton, D.L. 2001 ) כאמור, פירמות עסקיות משפתיות, במיוחד, חייבות לנהל את משאביהן באופן יעיל בכדי להתחרות בשווקים הדינמיים של ימינו אנו. בכדי לעשות זאת, פירמות אלה חייבות לזהות ולנצל הזדמנויות בשוק בעוד שבו בזמן הן עוסקות בהשגה ושמירה על יתרון תחרותי.

תגים:

עסקים קטנים · משפחה · רגשות · תאגיד

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "עסקים משפחתיים קטנים מול עסקים משפחתיים תאגידיים", סמינריון אודות "עסקים משפחתיים קטנים מול עסקים משפחתיים תאגידיים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.