היישום אינו מחובר לאינטרנט

מעבר בין דורי בעסקים משפחתיים

עבודה מס' 069798

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מדוע מעבר בין דורי בעסקים משפחתיים מהווה מחסום להצלחה עסקית?

6,474 מילים ,20 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

ההתאגדות לכדי עסק עשויה לבוא במספר תצורות בינהן תאגיד, חברה ציבורית, עסק שותפים ועוד. אך למעשה, בולט במיוחד בנוף העסקי העולמי, ובמיוחד בישראל ובארצות הברית, הם העסקים המשפחתיים.

עבודה זו תעסוק בשאלה מדוע מעבר בין דורי בעסקים משפחתיים מהווה מחסום להצלחה עסקית? כמו כן, תנסה העבודה להעלות תהיות וגישות להתגברות על מחסומים אלו ולהביא להצלחה עסקית.
את התהליך ילוו דעות חוקרים בתחום, ניתוחי תוכן ומובאות. יחדיו, בתצורת ניתוח ודיון ביקורתי, יתנו פרשנות על החסמים במעבר הבין דורי, כמו גם, על הדרכים להסרתם.

תוכן עניינים:
מבוא
האינטראקציה בעסק המשפחתי
מעבר בין דורי כמחסום להצלחה עסקית
פתרונות למכשול המעבר הבין- דורי
סיכום
מקורות

קטע מהעבודה:

שטייר, קריסמן וצ'ואה (Lloyd P. Steier, James J. Chrisman, Jess H. Chua,2004) מעלים כי חברות משפחתיות עשויות להיות מורכבות יותר מאשר הקשרים המשפחתיים עצמם. יחסי הגומלין בין תרבות המשפחה, והעסק בתרבות משפחה, משפיעים על המטרות, האסטרטגיה, המבנה והביצועים של חברה משפחתית.

תגים:

עסק משפחתי · חדשנות · משפחה · הורשה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מעבר בין דורי בעסקים משפחתיים", סמינריון אודות "מעבר בין דורי בעסקים משפחתיים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.