היישום אינו מחובר לאינטרנט

פיתוח עסקים קטנים ובינוניים

עבודה מס' 061852

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצגת רעיון עסקי לחברה להפקת מסיבות רווקות.

5,371 מילים ,7 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

החברה עוסקת בארגון והפקת מסיבות רווקות לנשים לפני חתונתן. החברה מתחילה לפעול בשוק שבו קיימת דרישה לחברה מהסוג המוצע על ידינו, ביקוש אשר כמעט ולא מטופל כיום ומאופיין במספר מתחרים נמוך יחסית, עובדה המהווה נקודת פתיחה חיובית עבור חברתנו.
בחרנו ב"שינדיג" כשם העסק שלנו וזאת לאחר השקעת מאמצי חשיבה רבים. הפירוש העברי למילה הלועזית 'שינדיג', לפי מילון וובסטר, הנו מסיבה. אמנם רוב עיסוקנו הנו מסיבות רווקות, אך לא רצינו להגביל את הפעילות שלנו לתחום זה בלבד. על כן השם 'מסיבה' משאיר אופציות פתוחות להתרחבות לכיוונים שונים בעתיד. קיימת האפשרות, למשל, להתפתח לכוון של מסיבות ימי הולדת לילדים וכן למבוגרים.
כאמור, העסק יתמחה במסיבות רווקות, על כן ניתוח השוק והמתחרים יתמקד בעסקים דומים. לכשנתרחב יהיה צורך בבדיקה רחבה יותר של ענף המסיבות.
המסמך מציג את הרעיון העסקי, לאחר מכן פונה לניתוח השוק הקיים (הערכת השוק, סקירת מגמות עיקריות, עונתיות, אופי פרסומי, אפיון צרכנים, חסמי כניסה לשוק, הערכת פוטנציאל וניתוח מתחרים). בהמשך נפרוס את האסטרטגיה והטקטיקה השיווקית שלנו (תמהיל המוצר, פירוט השירותים המוצעים, שירות ואחריות ודרכי החדירה לשוק), ניתן הסבר קצר בנושא מבנה הארגון והפילוסופיה הניהולית שלו, נציין לו"ז כללי קצר, נבצע ניתוח של מבנה החברה על נקודות החוזק והחולשה שלה, ניתוח ההזדמנויות ואיומים העומדים בפני החברה, ונסיים בפרק
המימון המפרט את צפי ההכנסות וההוצאות הצפויות.

המסמך התבסס על מקורות המידע הבאים:
* איסוף וניתוח נתונים עסקיים על עסקים מקבילים פעילים
* ראיון של שני בעלי חברות אירועים. (נערך בתאריך 04)..05.03
*קבוצת מיקוד של 6 נשים בגילאי 32-24, מחציתן נשואות ואחת לפני חתונה. (נערך בתאריך 11)..05.03
*איסוף נתוני מאקרו על הענף בכללו

תוכן העניינים:
מנהלים
1. הצגת הרעיון העסקי
הרעיון העסקי
שוק היעד
הבעיה שפותר המוצר
הטווח הרחוק
2. ניתוח שוק
הערכת השוק
סקירת מגמות עיקריות
אפיון צרכנים
חסמים להחדרת המוצר
הערכת פוטנציאל שוק
ספקים
מתחרים
3. ניתוח SWOT
נקודות חוזק (Strength)
נקודות חולשה (Weakness)
הזדמנויות (Opportunities)
איומים (Threats)
4. אסטרטגיה וטקטיקה שיווקית
אסטרטגיה
שווקי היעד (פלחי השוק)
מיצוב המוצר
מידת ההתאמה בין המיצוב לפלחי השוק
כיצד מדיניות החדירה מותאמת לאסטרטגיה ארוכת הטווח?
תמהיל המוצר
המוצר (Product)
המחיר (Price)
מיקום (Placement)
קידום מכירות (Promotion)
5. ניהול וארגון
מבנה הארגון
הפילוסופיה הניהולית
6. אבני דרך ולוח זמנים כללי
7. מימון
8. ביבליוגרפיה
9. נספחים
נספח א' - חלוקת נישאים לפי צורת יישוב
נספח ב' - התפלגות חתנים לפי גיל
נספח ג' - התפלגות כלות לפי גיל
נספח ד' - מחירון שירותים

תגים:

יזמות · יוזמה · עסקים · פיתוח

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פיתוח עסקים קטנים ובינוניים", סמינריון אודות "פיתוח עסקים קטנים ובינוניים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.