היישום אינו מחובר לאינטרנט

פיתוח עסקי וניתוח מערכות מידע

עבודה מס' 064903

מחיר: 482.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצעה לפיתוח עסקי המתבסס על מערכת מידע עבור פקחים ברשויות מקומיות.

3,785 מילים ,4 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

* עבודה זו מציגה הצעה לפיתוח עסקי המתבסס על מערכת מידע עבור פקחים ברשויות מקומיות.
* אנו מציעים פיתוח עסקי המתבסס על שילוב של מספר טכנולוגיות קימות למערכת אחת כפתרון כולל המאפשר לפקחים ברשויות המקומיות בארץ, ובשלב הבא גם בחו"ל, להעביר מידע אמין מדויק ואיכותי בזמן אמת לטובת הגדלת הבקרה והטיפול בדוחות הרשות, בנוסף לניהול כוח האדם העובד בשטח בצורה מיטבית.
* כחלק מהצעת הפתרון החברה עתידה לגייס משקיעים ולבצע רכישה של חומרה ופיתוח עצמי של תוכנה.
* מצאנו שיש פוטנציאל מסחרי להקמת החברה, הן בהיבט הכלכלי והן בהיבט הטכנולוגי, מכיוון שהצורך בפתרון כולל אינטגרטיבי לרשויות המקומיות עדיין לא סופק והבשלת מספר טכנולוגיות במקביל, כגון מזעור רכיבי צילום אלקטרוניים, GPS, ומחשבי כף יד הגיע לשלב שבו ניתן לנצל זאת לטובתנו.
* כהחלטה אסטרטגית החליטה החברה להתרכז "בצד הפקח", כלומר בגורם השטח, ולבנות מערכת שתדע לעבוד עם כל מערכת אחרת הקיימת ברשויות היום.
* החברה צופה שעלות פיתוח הקמת החברה ופיתוח המוצר - מערכת המידע יהיו כ-5,000,000 ₪, ופרק הזמן שבו יהיה ניתן לספק מוצר ראשון ללקוחות הוא שנה מיום ההקמה.
* המערכת תכלול רכיבי חומרה: PDA, מקלט GPS, מצלמה דיגיטאלית ורכיב תקשורת אל-חוטית ותוכנה: בסיס נתונים הכולל 9 ישויות, ממשק הפעלה גרפי. בנוסף המערכת תכלול ממשקים למספר ישויות חיצוניות, כגון: קובץ רכבים, מרשם אוכלוסין ועוד.

תוכן העניינים:
1. תקציר מנהלים
2. תוכן העניינים
3. מבוא
4. הרעיון העסקי
5.העסק
6. ייזום המערכת
7. חקר ישימות
8. תיעוד
9. אפיון המערכת
10. סיכום ומסקנות
11. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

"תפקידה העיקרי של מערכת מידע אסטרטגית הוא לתמוך באסטרטגיה התחרותית של הארגון... " (נוימן. ז, עמ' 9) אמנם, הרעיון לפיתוח העסקי ומערכת המידע שהוא מיצר אינו חדש. כבר לפני זמן רב נולד הצורך של פקחי רשויות מקומיות לקבל ולספק מידע זמין ואמין במהלך עבודתם מהשטח לרשות, בזמן אמת. אך בשנים האחרונות הבשילו מספר טכנולוגיות בשוק אשר הפכו את הרעיון הנ"ל לבר ביצוע, בינם כניסת ה-GPS לתפוצה רחבה והיכולת לחבר אותו בצורה טובה ויעילה למחשבי כף יד (PDA). כמו כן השתפרה משמעותית יכולת העברת הנתונים על גבי התשתית הסלולארית מכל מקום לכל מקום.
את כל אלו בכוונתנו לשלב במערכת שתיצור עבור הפקחים בשרויות בארץ ובחו"ל יכולת העברת מידע מיידי בהתבסס על נתונים זמינים בכל עת, וכן לרשות המקומית עצמה ובעיקר לגורם שמנהל את מערך הפיקוח תהיה היכולת להפעיל את אותם פקחים בהתבסס על מיקומם הגיאוגרפי, הציוד והמידע שברשותם.
הערך המוסף שתיצור המערכת עבור הלקוח היא כמובן במהירות העברת הנתונים מהשטח לרשות, תוך שמירה על נתונים אמינים ומדויקים.

תגים:

פיקוח · עירוני · רשויות · מקומיות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פיתוח עסקי וניתוח מערכות מידע", סמינריון אודות "פיתוח עסקי וניתוח מערכות מידע" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.