היישום אינו מחובר לאינטרנט

הדרכה ופיתוח המשאב האנושי - חברת LMD

עבודה מס' 068505

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הארגון, איתור צרכים לפיתוח עובדים ובחירת שיטות לפיתוח עובדים בחברה.

5,543 מילים ,4 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

חברת LMD הוקמה בשנת 1999 והיא עוסקת בשיווק והפצה של מגוון מוצרים בארה"ב ביניהם מוצרי ספא, מוצרים לטיפוח הגוף, הציפורניים והפנים תוך מתן דגש על מוצרים לטיפול ומניעת קמטים בעור הפנים. יש לציין כי מדובר במוצרים העשויים מרכיבים טבעיים.
במשך השנים החברה פעלה במדינות רבות בארצות הברית, ביניהן: פלורידה, אינדיאנה, ניו גרזי, בוסטון, טקסס ווגאס. בשנת 2010 החברה צמצמה את פעילותה מבחינת פריסתה הגיאוגרפית והחליטה להתרכז בשני האזורים הרווחים ביותר (יוסטון - טקסס ולאס ווגאס - נאוודה).

בבואנו לבחון את השיטות לניתוח ואיתור צרכים, קיימנו תחילה ראיון עם הבעלים בכדי להבין טוב יותר את המשמעות שהם מייחסים לפיתוח עובדים.

תוכן העניינים:
1. הארגון
כללי
הסביבה
החזון הארגוני
האסטרטגיה הארגונית
המשאב האנושי העובד בארגון
תרשים ארגוני
2. איתור צרכים לפיתוח עובדים
השיטה בה בחרנו והסיבות לכך
הצגת תהליך האבחון
3. בחירת שיטות לפיתוח עובדים בחברה
למידה עצמית
סרטים לימודיים
סימולציות
דיאלוג/משוב קולקטיבי
משחקי תפקידים

סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

ניתוח מערכתי - מדובר בניתוח מאקרו מורכב ויקר המתאים לארגון גדול(Kozlowski,2009) ולכן אינו מתאים לחברה שלנו. חברת LMD הינה חברה קטנה אשר אין לה תקציבים כמו גם את הצורך לבדוק פרמטרים כ"כ מסועפים כגון שינויים במערכת ולמעשה ניתוח מסוג זה איננו מתאים במקרה שלנו.

תגים:

איתור צרכים · אסטרטגיה · פיתוח עובדים · הדרכה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הדרכה ופיתוח המשאב האנושי - חברת LMD", סמינריון אודות "הדרכה ופיתוח המשאב האנושי - חברת LMD" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.